攞飯錢買d野,冇問呀媽,買左之後佢又話home有,唔比返錢我成18蚊,要嘔返出黎真係慘,咁我諗住攞返去換,但唔知換唔換到,咁我又唔知果日用咩好,我日日都要用果樣野,都唔知點,唉,一朝早又比呀媽餓,可能上圍大d著衫就見唔到肚腩,唔中意電腦堂,食完飯有d眼訓,個呀sir仲要講到死吓死吓咁,搞到次次佢講要做乜果時都訓左,講完先叫醒我,醒左又唔知做d乜喎,周圍都係男仔,冇人幫我,好多靚女/靚仔都唔乖既,有人話佢太消極,我都覺小小喇,隻眼好迷人,想學校唔洗早會,7:30開校門比學生自由上課室,好似小丸子咁,仲有唔洗著綁帶鞋,因我43號綁帶鞋好鞋買到,想我食野同我講有益就得嫁喇,不過當然要真嫁喇,試過有個男生偷miss本有答案既作業抄,果d問感想既寫住<請學生自由作答>佢都抄埋,個miss係佢唔係度時笑住話返比我地班聽,我覺得由細到大都有好多親戚,老師特別踢我咁^^幾開心,不過想早d訓,之前正親隻腳,仲有小小痛今日打排球又正親右邊肩膀,成個廢人咁,聽日想唔返,報紙話有咩貓既野可以寄去,想寄^ ^排球呀,想同佢地一齊打,唔想再練基本動作,又打得唔好,搞到連我都好似打得唔好咁,好憎個miss,又唔剩係特別訓練佢,我都唔係咁差姐 |