| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 19 日 星期三  |
| 調... |
分類: 未分類 |
呀sir同我講可以汁野嫁,唔知發生咩事,原來同我調位,我周記講過想調有女仔既位,得左,開心,有人攞我筆袋倒哂出黎睇,好麻煩,問我係咪好中意貓,因bag,筆袋,書都有貓,好中意貓嫁我,有個故仔:落雨,一個住學校附近既人有帶姐,好多人冇帶,放學佢好快跑返屋企,好多人話佢好衰,一陣,見佢攞好多把姐返學校借比人,d人後悔話佢,我覺得好有意思,我覺得我睇野同其他人唔同,吸毒好hi既感覺係點,好想試,如果有其他野有果種感覺就好,d人係咪比個天覺得佢地試過咁舒服既感覺,唔係一般人可以感覺得到,所以唔可以將佢留係世界太耐,所以早d攞走佢地條命呢,個個人都會覺得自己班係最搞笑既,我都唔例外
|
2005 年 10 月 18 日 星期二  |
| 冇野冇野 |
分類: 未分類 |
我覺得miss改d簿改得好靚,畫得好有線條美,我成日同自記講~記住,你剩係中意佢個樣,一d窕唔中意佢既性格,跟本都唔識佢,唔好愛得佢咁深,其實,我訪有資格學人講愛情呀,我未夠班,好多野都眼白白睇住佢發生,又幫唔到手 |
2005 年 10 月 17 日 星期一  |
| 覺得... |
分類: 未分類 |
發覺原來唔睇電視係可以慳好多時間,但我既時間慳極都唔夠用,中意睇超模新秀大賽,好好睇,我中意呢個,同琴傾電話,佢話有個男仔中意佢,佢地晚晚有傾電話,試過送佢返屋企,落雨,佢用本書姐幫佢姐,好幸褔呀佢,佢仲好有錢,同係全f最靚仔,d同學老師個個都對佢好好,話開心過以前讀我地班,仲話d人成熟左好多,d男仔好好人,成日幫佢,好多人話佢笑得好得意,唉,又夜訓,如果一日有40個中就好喇,20個中訓,20個中做野,咁就夠哂數 |
2005 年 10 月 16 日 星期日  |
| 好多野做 |
分類: 未分類 |
10點起身,又要幫手做家事,煩,頂,爸返左黎,唔可以用咁耐電腦,用一分鐘都比佢尾用左3個鐘,佢好...好唔中意做呀,好麻煩,最衰e+家度中落唔可以請賓賓,唔係我一定請,排球要比160$買衫,好貴,一件衫洗唔洗百六蚊呀,一聽到有人話係天蠍就好驚嘆,因為天蠍最神秘同咸濕,仲有好迷人既風采所以知道會有D驚 |
2005 年 10 月 15 日 星期六  |
| 得意 |
分類: 未分類 |
唔洗返童軍,有得遲起身,開心,訓夠lu,最遲都係10點起身,7點姑姐打黎話9點攡野黎,攡左好多野,有野飲同野食,好想佢攡壽司黎,勁中意食身,好正,最中意星咪,好想試吓食生豪,有人話星有人話鮮,同人玩icq個人同我用咪玩,佢話冇插到個咪,因壞左,但我聽到佢d打字聲,佢話好猛,驚,以為冇野做,原來1點要補習補到3點,3點4出門口,3點9學琴,係icq d新聞睇到曾蔭權話養錦鯉可減壓,因為錦鯉很乖不會駁咀,搞笑 |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 35 | »
|