| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 14 日 星期五  |
| 愛上打排球 |
分類: 未分類 |
一共比兩個女仔攬過,好唔慣比女仔攬,接受唔到,有得打排球,開頭同怡傻吓傻吓唔知做咩,仲比個男仔話反應慢\ /打打吓覺得好好玩,但d人講野太大聲,同佢地唔係好熟,怕羞,早知早d入,同佢地熟d,唔洗咁懢介,佢地講野好搞笑,好熟咁,又要識過d人= =,打到隻手1腫左小小,想打但痛,好好玩^^好中意,要做家務,好唔中意
|
2005 年 10 月 13 日 星期四  |
| 唔唔 |
分類: 未分類 |
點係性能力唔好?我覺得E+係一個有大志同一班冇大志既人上堂,好悶,睇個樣都唔會有,點會有人咩呀,好想同其他人一樣,唔好咁快出粒粒,個個都似幼稚園咁滑,Y得我一個唔係,唔靚就冇拖拍?同ICQ個人講左,舒服好多,佢話出黎見,ME FEEL HE SEE ME一定唔會咩同咩ME,我覺得世界上最靚既係雲,其他全部人做,唔值得我話靚,工人走左,同我SAY BYE同比$我,冇要,要做家務,唔想,我惰,,想正直D頭髮/電亂,同釘耳,又話講邊度開會,冇講人呃 |
2005 年 10 月 12 日 星期三  |
| 第0次打排球 |
分類: 未分類 |
唉3次喇,次次都話有得打,次次都有藉口,又冇得打,11月比賽,會練得密d,好開心,聽日早會講幾時邊度集會 |
2005 年 10 月 11 日 星期二  |
| 累到冇論 |
分類: 未分類 |
上山,落山,以為好多路,原來唔係 |
2005 年 10 月 10 日 星期一  |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 35 | »
|