| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 11 日 星期日  |
| 今日去左睇醫生... |
分類: 未分類 |
同媽去大浦睇醫生,媽叫帶書睇,陪佢同佢家姐打麻將打到夜晚,同佢講唔想,又
罵,煩!聽mp3,唔聽佢講,間中應佢唔唔,佢好中意控制人(佢星座係咁)人地做
咩都理,次次都同我地講佢自己都唔想咁煩,搞到又好煩,你明唔明我地大個喇?

|
2005 年 9 月 10 日 星期六  |
| 又要學琴 |
分類: 未分類 |
學琴唔識,練極都彈得咁差,趁e+唔學會唔會太可惜?唉,好煩!繁忙既日子又開
始,次次返學早起身果時都唔想起


上年既冠軍,家姐好中意 |
| 開心開心!!!^O^ |
分類: 未分類 |
沉日見到鍾紫瑤,原本見唔到我,一見到就叫佢fd一齊話我,講我是非,都唔知佢
點講,我都唔識佢,勁憎佢,今日睇"歌聲伴我心"睇完好唔捨得,有D唔開心,大團
完結局真係好重要

我家姐好中意呢張 |
| 講返沈日 |
分類: 未分類 |
沈日有班跑9分鐘,突然落雨,又唔可以停,要繼續跑,開始覺得自己冇綱琴天份,
唔想再學,學唔學好呢,唔知退唔退出童軍好,日日咁多野煩
 |
2005 年 9 月 9 日 星期五  |
| 有一種特別既惑覺 |
分類: 未分類 |
落雨有帶姐,好羨慕其他女仔咁好身材,我驚大個都係飛機場,幾時似媽咁大膽,
買左唔好既野都夠膽換返,大個唔可以成日跟住佢,要獨立,想知係人眼中我係
點,我好在意人地點睇我,連上堂點坐都就住
 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|