TBMaunier
暱稱: Busy瑩
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又行雷
近來都不太開心
終於知道咩叫神不守舍
好傷心呀...
發覺..
文章分類
全部 (174)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 174
留言總數: 89
今日人氣: 13
累積人氣: 3568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 24 日  星期六   陰天


好黑仔... 分類: 未分類

今朝~童軍集會遲到~我到學校~佢地Forin~唔敢入~企出面等佢地forout先入~好睬ming sir唔知我遲到~問~~嘉瑩~你去左邊呀~唔係比佢知道會罰係全團面前做10下掌上壓~我地練步操~好想比佢睇到~會步得開心d~約左家姐大橋街市~童軍11:30~行左半個鐘先黎~同佢買腸粉~腸粉人聽唔到我要乜~唔開心~發家姐脾氣~行半個鐘媽到~姐同媽講我發脾氣~媽煩~係條街話我~好勞氣~唔中意~上中醫屋企~收聲~中醫好搞笑~成房都係藥~櫃桶裝藥粉~一開櫃桶~d粉飄哂出黎~同佢講返我唔係嬲佢~係嬲腸粉人~返元朗~行去搭巴士~返屋企~見到黎左~跑去追~趕唔切~好黑~學琴時出門口走左兩架巴士!!!唔開心~要行路出去~個地下濕哂~對腳濕哂~~好煩~~~但學完琴返屋企~搭巴士讓左比婆婆坐~佢好開心同我講~~唔該哂~開心~要早午晚洗面~早訓~飲3支500ml~訓前三個鐘唔食飲野~食多小肉 

 



2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天


好幸福~ 分類: 未分類

今日設計堂正衫~唔識正...有人走黎話我指甲靚~^ ^~沈日~科技堂設計汽車錶板~黃柏源老師佢話我觀察力強~好開心~我好中意佢~好好人~佢好似有野同我講~佢識睇相~我一定要佢幫我睇吓先得~今日音樂堂呀sird男仔摺返件衫入褲~我前面果個令過黎同我講~摺衫~之前d男仔話女同學要將條裙揩入低褲喎~好核特~~d男仔仲咁白癡~成日講呢d~d男仔冇其他野可以講嫁咩~上緊堂果~我右邊個男仔玩震音~佢用隻手年住個喉嚨係度震~跟住今堂教果首歌好悶~唱緊果時佢同呀sir~sir不如教下一首~有個女同學叫隔黎個男仔傳本野比隔黎個女仔~個女仔話~妖~屌你呀媽~個男仔話~~我比人屌呀媽呀~同佢玩icq~問佢幾時唔做隊長~~做咩咁問~~~~你好想我走咩~~你咁諗我嫁~~你係咁問~我好希望佢知道~我真係唔憎佢~d都冇~我好想好想同佢做朋友~唔知佢有冇睇到~我諗佢都唔會睇~佢唔好誤會我就好~我班d男仔都幾好人~有一個~我問佢功課點敏~佢話~我幫你做呀~做完比你~真係好人~^ ^~仲有今日燒野食~我班有一個男仔走黎叫我攞野飲比佢~因為佢唔係童軍~所以唔攞得~我驚比miss~但都攞左比佢~佢又過黎話比人搶左~叫我多幾包~~我都話左好多次唔得~佢仲係咁跟住我~搞到好多人以為佢溝我~白癡!!!!!!!!!!!不過佢都幾好人~我後面果個成日叫我姐姐~叫到好似叫男人下面咁~校園生活雖然忙~但我覺得過得好開心~好好玩~好難忘~依嘉我參加既課外活動有~童軍~圖書館館理員~領袖生~跳舞~漫畫~排球~另外~我係出面都學過~芭蕾舞~游水~畫晝~毛筆~依嘉就有~彈琴~補習~係咪好充實~如果有個男朋友陪吓仲好~我實在太缺乏安全感~又好驚自己一個人~又悶~都幾空虛



2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


冇聊~~ 分類: 未分類

我班個女仔好肉酸,幫前面個男仔吱頸背d走米,吱完又揩落佢件衫度,又扥面,好唔合衛生,仲有令外一個sc sc咁叫人,當人工人咁,發過好多好浪漫既夢,如果可以將夢記低就好,一定會好好睇,但都唔知會有咩方法,好想快d拍拖既滋味,呢排心情都keep得幾好,希望可以維持耐d,因為呢排我真係好開心,但好快又唔開心,人生就係咁,開心同唔開心隔住咁過,不過如果開心多過唔開心當然最好,我都想咁,如果計續係咁,我諗我應該可以識倒佢^ ^…咁就好~今日好忙~又要搵miss yan問佢英文暑期作業答案同求佢比我聽日先交~又要搵miss梁比佢簽手冊聽日去童軍bbq~又同左細lo傾返入唔入跳舞組~又要搵黃sir交中文工作紙~又要搵miss鄭同佢講攞d~不過我唔記得搵黃sir~~我唔記得交中文工作紙~佢要今日交~唔知會唔會記缺點~希望佢做次好人~又唔知聽日交會唔會係全班面前罵我今年雖然忙左d~不過過得好充實~好多功課~好幸福~好似做緊ol~唔似以前咁成日咁得閒~冇聊~又可以減肥~又可以令自己活動多d~唔洗成日咁懶~不過我都想天生懶~因為天生懶d人條腰長d~第日想做模特兒~條腰長d著衫好睇好多~不過都唔知做唔做到~

 



2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天


好眼訓... 分類: 未分類

我想一返到學校學生可以自由上課室,好似小丸子咁,唔洗早會幾好,早會

以中央咪講,仲有返學唔著校服仲好,如果唔得,起碼比我地設計,pe

又成 日換,比我地設計,校服又唔比,都唔知邊個設計,學校d咪成日壞,

師用唔都咁大聲,用左仲細聲,又嘈,好心佢地唔好用喇,一係搵人正,

老師做野好 冇彈性,乜都規定哂,人地做唔到一定要做,d都唔識體諒

,好唔識做, ,日日都咁熱,地球一日熱過一日,但人類仲咩都唔做,

我覺得汽車係最大 既原因,點解仲要開車,又多廢氣又危險又唔環保,

單車都,又環保又可 以呼吸新鮮空氣,d地球既氧氣比人類用哂,

時都唔知點好,難為d後代, 佢地好慘,唔知地球出面既出面係點既呢,

細妹果班有個叫郭珍妮好姣, 改短條裙,比人話佢,你條裙好Sexy喎,至憎

,又用透明袋裝埋支直髮水 出黎,呀,你知唔知你講既野冇人中意

,你係咪成日以為我地好中意聽 你講野?希望你快d諗通,同埋學識點

同人相處,溝通,e+我冇咩特別野都唔 會同佢講,因為佢太長氣,到底幾

時先可以大聲同全世界講我愛你 

 



2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天


今日遲到... 分類: 未分類

本來約左恩,遲左10分鐘,好多野要拎,好狼狽,3本圖書要還,3本上堂書仲有

姐,好多野,重死,我好唔忍得笑同喊嫁,但嬲就一定忍到,係學校,點正

我都唔 嬲,因為我唔敢係咁多人面前嬲,不過我都唔係成日比人激,通常都

係自己激自 己,點解食熱氣野會熱氣,咬耐d先吞會唔會冇咁熱氣呢,如果

剩係咬,唔吞,又會 唔會熱氣呢,點解想食一樣對身體冇益但好想食既野一

定要吞呢,如果剩係 入口咬,唔吞,咁咪又試到咩味,又對身體好d囉,但

又唔知點解吞左先覺得有食 到同滿足d咁,商業堂有個男仔問我攞icq,

比左佢,之前有張紙傳哂比全班寫 icq,冇寫到,我話我唔玩icq,因為

想比同覺得e+ d野好無聊!勁白癡 ,傾到冇野好傾,唔知我係咪太多

事,ming sir講,搞到要同佢地傾返,但係 我覺得呢樣野真係要傾

同呀sir講,唔知唔啱...上次睇中醫,話我血壓低, 50幾,同好多濕熱

毒,唔夠氣,但我覺得我好夠氣,可能唔同果d氣掛仲有 搏好浮,我份人

已經比人覺得好浮誇好唔專心既感覺,連脈搏都浮埋,即係我 呢世注定

做個浮沈不定既人,無奈