我一見到佢就騰唒雞,係有人既地方做咩都唔自然,因為會覺得好多人望住,我覺
得我唔同其他人,大個左會有野發生,可能好快死,所以要寫低多d野
6點陪恩守崗~見到佢我好想笑住講早晨,但我做唔到,想同佢講:對唔住,我唔想
咁冇禮貌對你,其實我係細膽咋,希望你唔介意,好想同你做fd嫁我,但你話差唔
多,咁咪算囉
見到佢好開心,隻眼睇唔到佢有冇望過黎,我要讀好d書,做多D運動,儲錢,練多D
琴,10點訓,我星座d人好慘,做野無論幾認真人地都會覺得我地玩玩吓,好唔認真
,好想比人了解我,我好中意莫朗(歌星伴我心)男角,好靚仔- -
係圖書館見到佢同fd做功課,原本當值但冇人陪,所以同老師講唔得閒,其實我都
想留低,可以望佢耐d,但我好冇用,唔敢,明明有機會又唔珍惜