沈日夜晚有齊粥粉面飯,真開心,次次搭親小巴叫落車個死人司機都聽唔到,所以好憎搭小巴,開心成日借人功課抄仲幫返佢搵返d錯野,覺得自己好叻^ ^呵呵,買左新底褲,好中意,勁q,過左聖誕就要帶眼鏡lu,唔會再唔帶眼鏡...原來腳毛手毛多第日大個享清福,佢同我一齊守崗,雖然望唔到佢,感覺到佢係度就已經好滿足,寫字好肉酸,y會咁嫁,星期六都唔知做咩好,一係就揀剩係補課,學琴,同去閱讀大使,一係就跟童軍去大澳gamp,兩樣都想,上年冇同一班d人以為好衰,但e+同佢地一班佢地幾好人,果次食壽司食左$36,$6一碟,食貴左,得返$55食6日都唔知點過 |