| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 8 日 星期二  |
| 忙 |
分類: 未分類 |
真係估唔到我係十二星座中最咸濕-雙子,我之前以為天蠍,因為睇過佢話性
能力好強,仲有獅子都係,話佢地成日好易有性衝動,而且一想咩咩果陣唔中
意比人拒絕,咁我家姐咪成日比人問佢想唔想囉,我好想早d訓到覺,但好忙,
成日都訓唔夠,搞到好唔精神,忙<--都係我地星座既缺點^ ^成日都好唔
捨得張床同返學果陣好掛住佢,好想訓耐d,我有時會覺得有暗瘡會令人覺得
老d同冇咁合群,唔中意咁呀,我上堂果陣冇野做就會諗吓日記有咩打,一諗到
d得意野就寫低,等打日記時攞出黎照住打^ ^星座話天蠍好難上當但我都可
以令佢地上當,我咪好勁?!可能我份人係幾得人中意,但唔靚,所以冇人like,因
為係icq同d男仔傾左一陣就話中意我,我知佢地有d係玩玩吓,但e+加埋都有
3十幾個喇喎,好易就叫人做佢女朋友/老婆,表姐黎左好怪,冇人理佢地,得佢
地自己睇電視,好唔好意思,得我一個同佢地傾吓計,我想快d帶眼鏡

|
2005 年 11 月 7 日 星期一  |
2005 年 11 月 6 日 星期日  |
| 充實喎真係 |
分類: 未分類 |
6點起身,7點出門口,今日要去9龍明愛賣物會去幫童軍服務,幾好玩不過開
頭有d哂,好搞笑我地童軍要入去彈彈床度陪d小朋友一齊玩見到佢地跌低
左要扶返佢地起身佢地玩得好開心,冇帶到錢買野,我地要服務成日,到3點
幾時冇野做諗住走,點知要自己搭車,要等到6點先有專車,於是我地又入彈
彈床玩lu,坐車lu,我訓左睇唔到嫁車有經過我地屋企,如果醒左有得叫係門
口落唔洗搞到要返學校for in同行返屋企,好累呀

|
2005 年 11 月 5 日 星期六  |
| ^ ^ |
分類: 未分類 |
冇野做,唔洗童軍,唔洗補習,剩係學琴,一點先起身,沈晚12點先訓,訓左14個
鍾,做左半隻喵,姑媽攞左痴飯黎,好多油但幾好味,食左兩個咁快又3點,唔知
仲學唔學好,學既話就完成我既心願,唔洗等到大個d先考級,咁會好怪,但屋
企e+冇錢,一個月又要唗多3百幾蚊同車錢,如果唔學既話,又可以自己係屋
企練熟d又唔洗出咁多街,等心情冇,咁緊張,唔洗同個miss面阻阻,但得自己
係屋企練硬係有d...星座都有話我今個月會有要作出決定既間示.最初既決
定係比較啱既.但我愈諗愈唔知邊個係原先諗既.好煩呀,以前個工人告我地
冇比夠錢佢返屋企,但佢全部都簽哂名,佢都傻傻地,佢個星座d人係好記仇,
佢走之前做得唔好,媽成日罵佢,一定搵悔氣,聽日要7點出門口,唔知趕唔趕
得切,早頭
有睇開超模新秀大賽,今年中意呢個


不過比人out左,跟住中意呢個


我家姐就中意呢個


又比人out左,之後中意呢個


希望唔好再比人out喇,呢個tb嫁 |
2005 年 11 月 4 日 星期五  |
| 好眼訓 |
分類: 未分類 |
今朝本係諗住唔打排球,但發覺博頭冇乜點痛,平淡的一天,最衰個板沈日上唔到,
唔係我就好似有野要打,呀,我記得喇,媽話聽到收音機個專家講,最好過左16歲
先釘耳洞,唔係會影響d神經發育,好睬我未到16亦都未釘姐^ ^
 |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 35 | »
|