« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天

唉 唉 唉 唉 唉 . . . . . .

今朝約左ZOIE返學~~
返到去好多人係到派野= =
返到課室JUNE仲未返WO!~
落左去ZOIE又唔出黎,整係見到HOIYI
仲有WAIWAI,又上返去= ="
悶死我喇!!!!!冇人理我/.\

之後早會,CHECK校服~
都低能嫁!~唔比人著冷3~咪除囉!
個何文道同馬偉昌比人捉左出黎~
上到班房MISSLIU幫馬偉昌剪頭髮=口=
笑死~~~果然係講得出做得到呀!

MATHS MR ALEX YU新黎既~
24歲WO!~完全睇唔出囉~似30左右= =
都唔知係咪報細數呃我地~~~
VA~MISS KWOK= =
我都係寧願肥鄺教囉~~~以後悶死都似~
分左同JUNE,KUEN坐~~

RECESS見到欣欣^v^
好開心咁過黎攬我= ="比佢嚇親~
走又攬多次= = 傻左定....
ENG對住大PAT LAU~
今堂都OK,叫做正常!~
成班好似驚左佢咁,
入到黎靜晒~一出去!癲晒= ="
有人流鼻血又鬧人,都痴線嫁~
好心佢控制好D情緒啦~
大肚婆要保持心境開朗嫁嘛.....
都唔知點對住佢成年= =救命!~
D老師好多都唔識~同學更加唔洗講!!
想死喇....唔想讀2D呀......!!都係1A好!!! 
      唉  唉  唉 . . . . .
依嫁堂堂都要除冷3!!凍又唔著得~
著又熄冷氣,熄左又熱WO!!麻鬼煩!!!
D人仲痴線到冷氣風扇一齊開!!凍死!
班房就成個雪櫃咁~~

返到HOME,想訓又訓唔著~
下晝係到踩roller= =
呵呵~~~1個鐘就學識啦^^好開心呀!
but隻腳好痛~紅左= =損左小小~~
落街買files,classwork呀個d~~
見到俊俊同佢妹妹!!好得意呀!!!!
又見到許孝棎~~
夜晚,儀姐姐係瑞士返左黎黎左屋企坐~
都好耐冇見過佢喇~~~
個樣都冇乜點變咁~~

又1日喇.....好多日都冇覺好訓~
我聽日要訓晏d!!!!XDDDD
邊個都唔可以嘈醒我嫁喇!!!~
唔係我打死佢!~= =

 

POST TIME︰2005-09-03 12:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天

開心1/9

今朝係M記同JUNE佢地食早餐~

同埋比本野佢抄= =

返到去VC,勁多人係到WO~

跟住排隊聽THERESA UP埋D廢話啦~

佢有佢講,我有我傾!= =V

係咁同JUNE傾!~好采仲有佢同我一班姐~

之後上左HALL開學禮~~~

個THERESA要人除冷3先肯開冷氣~

都見唔到有人舉手話要開囉~

仲迫人除WO!!~痴線的!!

走個時我都係著返!~

返課室,派通告個D~~

終於知道MISS LIU係邊個~唔中意佢= =

始終都係覺得面青青好!!

王安東係到講剪鎖D野,

JUNE又講起面青青話將後備鎖匙放係櫃桶=.=

跟住就失控係咁笑喇XDDDDD

最後選晒班會D人就放學喇~

JUNE做左社代表WO=.=

今日仲未見到龍嘉欣,王楚欣同邱琦玲佢地~

返到黎同龍嘉欣CHAT~~

佢比YWK同CLH教IS同GEOG WO-0-

但好羨慕佢有MISSLO教ENG!!!!!

今年MISSTAO教IS,MISSLAU教ENG= =

其他好多都唔知~~

 

POST TIME︰2005-09-01 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 8 月 31 日  星期三 晴天

滿足最後1日喇~

今日終於拎返我d wb喇xdddd

聽日返學LU~~過得真係快~

不過我仲未汁野~~

有D緊張,又有D開心咁啦~~

想快D到聽日......

今晚都唔知點訓= =

琴晚12點半訓,4點都仲未訓= =v

今晚會唔會5點幾仲係眼光光呢- -

係既話咪唔洗訓...聽朝又要早起身!!~

 

POST TIME︰2005-08-31 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]