« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 4 月 18 日  星期一 晴天

鬱悶救命...個肚好痛呀~

今朝返到去就比人串wo....死人黃煒林,葉彪!!!!!!你估我地想輸波嫁!!?
咁巴閉,你去打呀!!!成日以為自己打波好勁咁wo!~
串人就叻!~葉彪!成日唔出聲,扮晒斯文正直咁wo~

早會個時,見到MISSLEUNG今日個頭好唔同,勁樣衰!~
小丸子就剪短左頭髮WO~真係笑死呀!!~
今日MISSCHAN又冇返啦....成日都病~唉~~又要對住個白痴既.....真係慘!~

MATHSx2好留心咁聽佢講書.....罕有呀!~唔知點解今日都唔多想講野咁~
心情又唔多好wo!~LUNCH去草屋食飯....冇咩謂口,同CREAMY食一碟飯~
HIST都係咁啦....好快過~IS.....又係咁囉~係咁玩....
自從轉左AR SIR教之後,都唔多聽書~~~悶到死wo!~

放學common test,都ok啦~~頭3題有d難....聽日要maths ct!~一定要合格呀!!!!!! 放學練波....但唔想練~~~因為有d肚痛...同小宜猜波猜到127下,127呀!!haha....好勁呀!新記錄呀!!!*127呀* 打matchs又係我地win~佢地輸19分~~ 真係慘...跑圈,situp,掌上壓全部19~~聰明得佢地丫!~跑鎖匙圈= =

 

POST TIME︰2005-04-18 09:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 4 月 16 日  星期六 晴天

about me

姓名:tsang kayan
生日:10/1/1991
星座:山羊
生肖:馬
住在哪兒:wan loi house
在哪裡工作/讀書:valtorta college
志願/夢想:唔知呢..
個人外型篇
身高:162掛..
膚色:黃!
頭髮的顏色:black
有沒有紋身:no
有沒有帶眼鏡:一時時啦..


 

個人喜好篇
最喜愛的音樂:many..
最討厭的音樂:唔好聽個D~
最喜愛的運動:basketball
最討厭的運動:冇乜wo~
最喜愛的樂器:冇..
最喜歡的顏色:white


 

最喜歡的花: 冇
最喜歡的季節:秋
最喜歡的國家:Japan
最喜歡的食物:ice-cream
最討厭的食物:唔知
最喜愛去的地方:小學,籃球埸
最喜歡的電視劇:many...
最喜歡的電影:唔知
最喜愛的卡通人物:yoko sky
最喜歡的品牌:唔知wo~
最喜歡的語言/方言:cantonese
最討厭說的話:粗口

尊敬的人:媽咪!


 

個人習慣篇
喝酒嗎:no
吸煙嗎:no
賭博嗎:no
最常做的事:訓教~
最常去的地方:富雅
最常想的事:訓教
常穿的衣服顏色:白/pink
口頭禪:得啦~88
一天吃多少餐呢:2
每天睡多少個小時:6/7個啦~
每天幾點上床睡覺:11:30-12:30
睡前會做甚麼:刷牙
如果不能入睡:諗野
無聊的時候,你會做什麼:發夢!
如果有人讚你,你通常會怎樣回應:多謝!
如果有人說你不是,你通常會怎樣:話知佢~
當如果有人責罵你,你通常會怎樣:睇下邊個啦~
如果有人誤會你,你會怎樣:唔理佢~
無論任何的指責,你都會認真考慮一下嗎:睇下邊個講囉~
個人能力篇
擅長做甚麼:講野!~
能操的語言:cantonese
最有把握解釋的事:唔知..
最沒把握解釋的事:都唔知..
最有把握做好的事:訓教
最沒把握做好的事:冇諗過
最好的科目:chinese
最差的科目:hist.
能面對被你負過的人嗎:唔明wo~
能面對以前欺負你的人嗎:唔明!


個人經驗篇

最難忘的事:p.6去camp/班際
記憶中最模糊的事:細個仆親..
有否試過傷害一個人的心靈:唔知wo......
後悔做過的事:冇!
做過最糗的事:唔知呀...
最對不起別人的事:唔知..
最光榮的事:學界籃球第3~
最不能接受的事:輸波!
最不想做的事:唔想test!
愛情篇
遇上喜歡的人,你會主動追求嗎:唔知.
會因害羞而不敢表白嗎:睇下邊個啦~
遇上喜歡你的人,你會接受嗎:睇下邊個啦~
會因別人的外表而拒絕嗎:yes la~jima你要唔要呀!?
如有多角戀出現,你會怎樣:冇諗過..
覺得一個人美在那裡:心.
你怎樣看同性戀:冇咩問題.
你怎樣看姊弟戀:唔知.
你怎樣看師生戀:唔知.
最能吸引你的異性:令仔,打波又勁~
最能令你反胃的異性:yip wp個d囉~
你希望幾歲結婚:27前
你願意單身嗎:no..
友誼篇
你的人際關係好嗎:好掛..
你會主動認識別人嗎:會
你的交友準則:心地要好..真心同你做朋友~
你覺得摯友應該有幾多個:3-5
你現在有幾多朋友:點數呀!?
能跟你無所不談的又有幾多:4,5個左右啦..
你會事無大小都向別人說以作聊天話題,從而交友嗎:唔知wo~
你會向你的朋友隱瞞事實/秘密嗎:睇下係咩啦..
你會向你的朋友說「白色謊言」嗎:唔明..
你會不會因別人的權力/地位而與之交友:no!
最不能接受朋友向你做的事:見人講人話,見鬼講鬼話!
朋友誤會你,你覺得原因是甚麼:點知佢~
最想見到誰:高凱宜
在聽歌嗎?誰的歌:twins既星光遊樂園
最期待的事:放期~日日都等緊星期6!

 

POST TIME︰2005-04-18 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 4 月 15 日  星期五 陰天

鬱悶唉∼∼

今朝assembly唱左2次校歌wo∼後面個班低能仔唱到鬼咁大聲∼

recess之後engx2~2堂都係到做listening~悶爆~~

都唔知點解今日英文特別悶,特別想訓~唉......

中文就對評估,15.5/20,肥淞竟然有17分wo 仲係到曬wo~~不過佢都係睇zoe既~~

miss chan越講越悶,越講越多,用多左10mins,咁我地又上少左10mins maths喇~

jima係咁串miss leung wo~咁我緊係睇戲啦~~好搞笑

3:00同+儀,zoie搭taxi去富亨打學界,上半埸我地輸緊0:4∼

冇乜點起手射,下半埸起手好多球都唔入wo!連兩球罰球都炒鬼左...真係想死呀!∼

個死人板,鬼死咁彈wo∼明明有d入都滴返出黎!∼激死! 之後仲比人入到14:0,好驚比人炒蛋

then+儀入左球,成隊有返d士氣,之後我又入左球∼最後都係14:4輸比kyc

見到szeyin係toilet到喊,搞我又好唔開心wo....

點解會射咁多球,先入得個一球嫁....搞錯呀∼∼∼∼∼

返屋企個時就同+儀係咁傾頭先比賽d野∼ 唉...............

 

 

 

 

POST TIME︰2005-04-15 09:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]