« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 5 月 11 日  星期三 陰天

愉快day1

今日返到去即刻做返is test corr∼

好快就做完,今日又唔洗落去lu∼∼

面青青一黎到就話我地班有位同學d功課又交齊,

做得有條理,上堂又專心∼∼

登登登登!!!!就係祝美ling喇∼∼

比左個章佢∼之後仲有d好學生獎狀∼∼

我呢d好學生,緊係有啦.....

之後又選好人好事∼∼vicky提名水母出黎∼

冇人投wo!∼ 笑死我囉....

之後未打鐘就排定隊上去5樓上va∼

肥鄺今日著得勁樣衰∼∼ 佢屋企有冇鏡嫁!

好心就照下啦!見多幾堂對眼都有事呀....

今堂要用乾粉彩,整到我條裙污糟左><

唔知乜水成張紙hi落黎,整到條裙成達紅色粉彩∼

好彩見到即刻整走佢,但都仲係有dd∼∼

諗住去廁所睇下抹唔抹得走,途中見到面青青∼

就話佢知喇∼∼唉∼為藝術而羲生....

佢仲拎起waiwai條裙wo∼creamy就話

”會唔會高左d呢!?”笑左我地...

June仲慘,達紅色野係後面∼走去搵漂白水洗∼

幫佢手抹,整到隻手都有陣漂白水味∼好臭呀!!

之後epa又dict∼又係冇溫到= =

唔知點解條火腿依嫁捉人捉得好緊∼∼

又傾project∼唉∼∼都唔知做過d乜∼

17號就交啦∼∼好采抽到第4組present姐∼

powerpoint個d乜都冇做過∼∼∼

聽日唔洗練波,留底做project∼

eng又練poem∼d動作...好白痴呀∼

好頂唔順∼∼太樣衰....接受唔到∼

放學好快返屋企食飯,chat左陣icq∼

之後去睇電視,好開心呀!∼終於可以換電視喇!

依嫁呢部開機都要等成個字∼∼

睇完又好快咁返學校練跑∼一開波先跑8個∼

misschan係1樓同王sir傾計∼

一路練李官生一路望上1樓∼仲比人篤爆左!∼

好搞笑丫!∼∼haha...

最後跑接力,跑完仲比我地鬥波tim^^都幾開心!

不過返到去係咁捐血比d蚊= =”

今日比人呃左....又話今日係最後一日要練跑∼

點知下星期3都要繼續∼∼無奈.....

練完隻腳好痺好軟呀∼∼∼

 

 

 

 

POST TIME︰2005-05-11 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 10 日  星期二 雨天

係我最憎既day7!!!!!!

琴晚係到背書....12點先訓∼

又失眠,成2點都未訓,6點幾仲比丫爸嘈醒!唉∼

今朝又遲左返學喇∼仲撞到June∼

dict識晒∼∼冇白廢琴晚個1粒鐘∼∼

eng去c座底到背poem∼∼

背唔熟呀∼∼企晒出黎,好樣衰呀= =”

d動作又低能wo∼救命!!∼

仲見條水管冇啦啦嘔泡出黎wo∼好搞笑...

maths又係悶囉....唉∼

係咁睇vicky畫水母∼得閒又走去toilet∼

見到成班人排隊去∼∼都低能嫁∼上3樓咪得囉∼

hist,上佢堂真係悶∼成堂係到抄個張ws∼

究竟張卓熙同吳卓羲有d咩關係呢???

np又比黃伯捉左落去∼有d覺得佢好慘tim...

is,越黎越唔鐘意上∼∼悶到嘔...

今堂冇啦啦比人話wo∼都有病嫁!!

話再同np傾計就成組1人坐1個角落!∼

采你都傻....

放學留係到做壁報,但其實我乜都冇做過∼∼

係到陪坐∼∼

今日成日都好悶!∼搞到我都冇晒心情∼

聽日要練跑喇...好煩呀!!∼唔返又唔得wo∼

 

 

 

POST TIME︰2005-05-10 05:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 9 日  星期一 雨天

day6

今朝返學見到WKY呀!∼∼第一次撞到佢咋....

同佢一齊行返去∼一路行一路傾∼

之後返到去原來唔洗assemb...太好啦∼

面青青黎到就係咁講,叫我地整個溫習時間表∼

講到連功課都唔記得收= =

RME又做埋d無聊野∼程炎叫我請佢wo...

仲係到鬧我,依嫁你係老闆定我係呀!

geog要test wo!!上堂又唔講∼

係到扮晒野,擺明特登啦!∼試我地係咪短期記憶∼

eng全部一齊背poem,又排個台形出黎∼∼

呵呵...我企最尾個行呀∼∼∼

不過我都唔係好高姐,大把人同我差唔多∼∼

上chin去mmlc∼突然間落好大雨∼好恐怖...

之後校長開咪好緊張咁講”拿!各位同學千祈唔好緊張!”

老師仲叫我地唔好痴咁埋,小心觸電= =

放學同creamy佢地食飯,去左草屋∼

waiwai媽咪仲食我地食飯∼多謝晒! ^^

maths補課test∼唔識∼∼∼∼∼

夜晚同林浩賢chat左陣,約時間出黎食野∼

星期6又可以見返林老師同小學d fd啦..^v^

 

 

 

POST TIME︰2005-05-10 04:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]