| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 11 日 星期三 |
 | |
|
day1

|
|
今日返到去即刻做返is test corr∼
好快就做完,今日又唔洗落去lu∼∼
面青青一黎到就話我地班有位同學d功課又交齊,
做得有條理,上堂又專心∼∼
登登登登!!!!就係祝美ling喇∼∼
比左個章佢∼之後仲有d好學生獎狀∼∼
我呢d好學生,緊係有啦.....

之後又選好人好事∼∼vicky提名水母出黎∼
冇人投wo!∼
笑死我囉....
之後未打鐘就排定隊上去5樓上va∼
肥鄺今日著得勁樣衰∼∼
佢屋企有冇鏡嫁!
好心就照下啦!見多幾堂對眼都有事呀....
今堂要用乾粉彩,整到我條裙污糟左><

唔知乜水成張紙hi落黎,整到條裙成達紅色粉彩∼
好彩見到即刻整走佢,但都仲係有dd∼∼
諗住去廁所睇下抹唔抹得走,途中見到面青青∼
就話佢知喇∼∼唉∼為藝術而羲生....
佢仲拎起waiwai條裙wo∼creamy就話
”會唔會高左d呢!?”笑左我地...

June仲慘,達紅色野係後面∼走去搵漂白水洗∼
幫佢手抹,整到隻手都有陣漂白水味∼好臭呀!!
之後epa又dict∼又係冇溫到= =
唔知點解條火腿依嫁捉人捉得好緊∼∼

又傾project∼唉∼∼都唔知做過d乜∼
17號就交啦∼∼好采抽到第4組present姐∼
powerpoint個d乜都冇做過∼∼∼
聽日唔洗練波,留底做project∼
eng又練poem∼d動作...好白痴呀∼
好頂唔順∼∼太樣衰....接受唔到∼

放學好快返屋企食飯,chat左陣icq∼
之後去睇電視,好開心呀!∼終於可以換電視喇!
依嫁呢部開機都要等成個字∼∼
睇完又好快咁返學校練跑∼一開波先跑8個∼
misschan係1樓同王sir傾計∼
一路練李官生一路望上1樓∼仲比人篤爆左!∼
好搞笑丫!∼∼haha...

最後跑接力,跑完仲比我地鬥波tim^^都幾開心!
不過返到去係咁捐血比d蚊= =”
今日比人呃左....又話今日係最後一日要練跑∼
點知下星期3都要繼續∼∼無奈.....
練完隻腳好痺好軟呀∼∼∼

POST TIME︰2005-05-11 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 10 日 星期二 |
 | |
|
係我最憎既day7!!!!!!
 |
|
琴晚係到背書....12點先訓∼
又失眠,成2點都未訓,6點幾仲比丫爸嘈醒!唉∼
今朝又遲左返學喇∼仲撞到June∼
dict識晒∼∼冇白廢琴晚個1粒鐘∼∼
eng去c座底到背poem∼∼
背唔熟呀∼∼企晒出黎,好樣衰呀= =”
d動作又低能wo∼救命!!∼
仲見條水管冇啦啦嘔泡出黎wo∼好搞笑...
maths又係悶囉....唉∼
係咁睇vicky畫水母∼得閒又走去toilet∼
見到成班人排隊去∼∼都低能嫁∼上3樓咪得囉∼
hist,上佢堂真係悶∼成堂係到抄個張ws∼
究竟張卓熙同吳卓羲有d咩關係呢???

np又比黃伯捉左落去∼有d覺得佢好慘tim...
is,越黎越唔鐘意上∼∼悶到嘔...
今堂冇啦啦比人話wo∼都有病嫁!!
話再同np傾計就成組1人坐1個角落!∼
采你都傻....
放學留係到做壁報,但其實我乜都冇做過∼∼
係到陪坐∼∼
今日成日都好悶!∼搞到我都冇晒心情∼
聽日要練跑喇...好煩呀!!∼唔返又唔得wo∼
POST TIME︰2005-05-10 05:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 9 日 星期一 |
 | |
|
day6
 |
|
今朝返學見到WKY呀!∼∼第一次撞到佢咋....
同佢一齊行返去∼一路行一路傾∼
之後返到去原來唔洗assemb...太好啦∼
面青青黎到就係咁講,叫我地整個溫習時間表∼
講到連功課都唔記得收= =
RME又做埋d無聊野∼程炎叫我請佢wo...
仲係到鬧我,依嫁你係老闆定我係呀!
geog要test wo!!上堂又唔講∼
係到扮晒野,擺明特登啦!∼試我地係咪短期記憶∼
eng全部一齊背poem,又排個台形出黎∼∼
呵呵...我企最尾個行呀∼∼∼
不過我都唔係好高姐,大把人同我差唔多∼∼
上chin去mmlc∼突然間落好大雨∼好恐怖...
之後校長開咪好緊張咁講”拿!各位同學千祈唔好緊張!”
老師仲叫我地唔好痴咁埋,小心觸電= =
放學同creamy佢地食飯,去左草屋∼
waiwai媽咪仲食我地食飯∼多謝晒! ^^
maths補課test∼唔識∼∼∼∼∼
夜晚同林浩賢chat左陣,約時間出黎食野∼
星期6又可以見返林老師同小學d fd啦..^v^
POST TIME︰2005-05-10 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | » | |