呢幾日返學係咁撞到小學d fd∼
今朝見到尹凱ling同馬kayan∼
因為今日day6,一返到去就夠鐘要去hall∼
低能嫁!勁多獎係到...連水母都有得攞wo!

成台都企晒人係到∼∼
企左勁耐,腳都軟啦∼∼
上rme,悶到死!又填埋d唔知咩既野∼堂堂都係咁∼
eng去左hall練poem∼2堂eng就企足2堂∼
熱到死!!!
激死我啦!!台上面有冷氣又唔開!!

台下面就開晒d風扇,又冇人wo!都唔知吹邊個!!!
pth又係悶啦∼教埋d咁簡單既野∼仲要同我地講好難!
我同vicky悶到係到睇yes∼
之後係到唱中國人,把聲勁似miss余wo∼

仲話下堂唱老鼠愛大米wo= =” 夠啦....
中文說話,冇準備過= =”miss仲話中間開始∼
點知我係第1個!!!
食屎!!!好驚....
出到去全完唔知自己講乜!!??
係到語無倫次∼∼
maths冇乜聽佢講野∼∼教d野太簡單啦....
放學做project∼做左d,有d就返屋企做∼
又冇得練排球lu....星期一又冇左lu∼∼
4點去左練波∼都唔洗打fdly,又比人呃左= =
下星期4好似同何中打∼