« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 5 月 19 日  星期四 雨天

驚訝無奈呀.....

今日返到去冇野做,又唔洗早會∼∼RP就繼續睇我本書∼

第一堂係eng∼好悶....係到作埋d唔知咩∼∼

跟住冇啦啦比jima掉wo!!勁無奈∼都唔知發生咩事∼

之後佢係到幫人"汁"野∼首先係將木台面d野掉晒落地∼

再將人地袋d野攞出黎∼∼仲諗緊邊個咁抵死唔鎖櫃桶∼

jima仲攞佢本手冊show出黎∼原來個位係mentos既∼

開心得佢呀!仲係到玩交響樂= =”煩住晒∼∼

maths堂好努力咁聽書同溫中史!個missleung!

好煩!∼成日話我地教得慢∼∼其實晒緊時間個個係佢囉∼

佢唔理jima咪冇事囉∼佢差唔多每一堂都鬧jima既∼

又唔見第個老師係咁wo∼明顯就係佢既問題∼姓賴嫁!

中文,都係好悶∼∼又係溫緊書∼∼∼cc整左粒糖出黎∼

諗住呃人∼點知冇人肯要= =”最後比左jima∼

一開粒糖...e!紙巾黎既!?哈哈!∼咁都玩到佢∼

recess∼唔該晒林嘉良幫我借音樂書!∼

music堂簡直係嘈音污染!!!成班都低b嫁∼∼

係咪都係到玩d樂器∼嘈到死!∼個lsa就係到作野!

完全接受唔到!死zoie!佢係TB,我唔係呀!!

同佢無關係嫁!我係100%鐘意男仔嫁∼

我唔係TB,最多GBT姐!再講我琴巴你呀!!!

放學打左陣波∼去左何中打fdly∼傾左好耐∼

又話佢地ar sir唔比∼搞到我地企左好耐∼

最後都係搭的去何中∼個司機好煩∼勁無奈囉...

問我地"點解整係得女仔既?"我咪話"女子籃球丫嘛"

"你地何中嫁?" "係恩主教嫁~"

"恩主教band2嫁?!"  "係band1嫁!"

"係咪隔離有間咩島係到嫁?!" 之後wky就話"青島丫嘛"

青島?!啤酒咩!?之後朱曉青就話"唔係鄉島咩!?"

好煩∼∼又冇啦啦問人地"有冇拍拖?係咪有男朋友呢?!"

關你鬼事咩∼∼∼揸你既的士啦∼∼

之後去到何中整係打左上半埸∼之後落大雨∼∼

話下次打埋佢wo∼比我地係到打左陣波∼∼

好爽!!落住大雨打波∼∼好啦∼打到咁上下就走啦∼

點知走個時停雨wo!過分呀!∼

無奈的搭bus返屋企.....

 

POST TIME︰2005-05-20 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 18 日  星期三 陰天

愉快day4

今日第一堂係IS,好憎呀!唔鐘意佢教∼∼

悶到死!!MATHS都係∼都唔知UP緊乜∼

係到睇<<我是妳的地下枕頭>>開頭唔明佢講咩∼

之後jima係到讀sky對yuki既愛的宣言∼

咩”我對你的愛有如黑洞那麼深!太陽那麼強烈!

地球那麼恆久!”好想嘔...仲要係佢自己作tim∼

PE自由活動∼同koey打排球又打陣籃球∼

都幾好玩....可惜落左陣雨∼好濕∼

好熱.....june紮左辮好得意呀>3<

又上返eng啦∼∼都ok啦∼

最好笑係sky同john個兩隻豬豬∼∼∼

畫得好搞野呀!∼之後RME喇....

隻加菲貓真係好煩!!人地個board又關佢事∼

連面青青傻既都睇得明,你竟然睇唔明= =?!

仲話人地整到咁∼咁巴閉!你黎整呀!!!

放學zoie上左我屋企,仲話我丫妹好得意= =

之後又返去練跑....跑左廿幾個圈∼∼

救命呀!!!好多好多好多蚊呀!!!係咁比蚊咬∼

之後開始鬥波∼今日真係好熱呀....

走個時係門口有隻大曱甴!!!!嚇死人...

冇啦啦係隔離行過∼∼我地即時既反應就係叫∼

之後個老師聽到仲問我地做乜野= =”樣衰...

隻曱甴真係好大隻∼∼好得人驚....

 

  

 

 

POST TIME︰2005-05-18 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 17 日  星期二 雨天

驚訝day3∼

今日返到去又係整project d野∼

cc話creamy件3後面有排蟻= =”

好驚.... 太恐怖喇∼∼好慘呀∼∼

面青青話我地上堂冇反應所以教得慢∼

下星期一中文補課wo= =” 

eng又練poem,sp要比賽∼

is!搞錯!星期5要留底做返書d野∼∼

好煩呀!自己冇叫人做又摺人地角wo!

仲話有wo!有你死人頭呀!?有會咁多人冇做!?

好衰呀!!∼"琴"巴你丫喇∼

我摺3個就要留!肥蟲摺5個都唔洗留!?

唔公平!!!!!! 唔制呀!

我唔要留底呀!!!!!

epa開始present喇,cc個組用左7分鐘

maths悶!GEOG∼成日話我地晒時間!

又話我地成日都冇反應,唔係好覺得囉....

又話我地TEST得唔好WO∼"琴"巴你!

你唔早講要TEST,我地會咁咩∼

SP要比賽啦∼ 好驚...好采唔係第1班∼

IC第1班,我地最後∼Hahaa...

d位坐到亂晒∼∼面青青仲特登黎睇我地∼∼

個隻豬又係到扮勁啦∼雖然我唔識打= =

1e第1名,1b第2,我地第3呀!!^^

算係咁啦∼面青青仲話”係呀!我好開心呀!”

佢講既野同我地預計一樣∼XDXD

Hahaa∼∼笑死左...

比賽完聽日又要上返ENG lu....

放學諗住做board,但都係冇做到返左屋企∼

 

POST TIME︰2005-05-17 07:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]