今日返到去冇野做,又唔洗早會∼∼RP就繼續睇我本書∼
第一堂係eng∼好悶....係到作埋d唔知咩∼∼
跟住冇啦啦比jima掉wo!!勁無奈∼都唔知發生咩事∼
之後佢係到幫人"汁"野∼首先係將木台面d野掉晒落地∼
再將人地袋d野攞出黎∼∼仲諗緊邊個咁抵死唔鎖櫃桶∼
jima仲攞佢本手冊show出黎∼原來個位係mentos既∼
開心得佢呀!仲係到玩交響樂= =”煩住晒∼∼
到maths堂好努力咁聽書同溫中史!個missleung!
好煩!∼成日話我地教得慢∼∼其實晒緊時間個個係佢囉∼
佢唔理jima咪冇事囉∼佢差唔多每一堂都鬧jima既∼
又唔見第個老師係咁wo∼明顯就係佢既問題∼姓賴嫁!
中文,都係好悶∼∼又係溫緊書∼∼∼cc整左粒糖出黎∼
諗住呃人∼點知冇人肯要= =”最後比左jima∼
一開粒糖...e!紙巾黎既!?哈哈!∼咁都玩到佢∼
recess∼唔該晒林嘉良幫我借音樂書!∼
music堂簡直係嘈音污染!!!成班都低b嫁∼∼
係咪都係到玩d樂器∼嘈到死!∼個lsa就係到作野!
完全接受唔到!死zoie!佢係TB,我唔係呀!!
同佢無關係嫁!我係100%鐘意男仔嫁∼
我唔係TB,最多GBT姐!再講我琴巴你呀!!!
放學打左陣波∼去左何中打fdly∼傾左好耐∼
又話佢地ar sir唔比∼搞到我地企左好耐∼
最後都係搭的去何中∼個司機好煩∼勁無奈囉...
問我地"點解整係得女仔既?"我咪話"女子籃球丫嘛"
"你地何中嫁?" "係恩主教嫁~"
"恩主教band2嫁?!" "係band1嫁!"
"係咪隔離有間咩島係到嫁?!" 之後wky就話"青島丫嘛"
青島?!啤酒咩!?之後朱曉青就話"唔係鄉島咩!?"
好煩∼∼又冇啦啦問人地"有冇拍拖?係咪有男朋友呢?!"
關你鬼事咩∼∼∼揸你既的士啦∼∼
之後去到何中整係打左上半埸∼之後落大雨∼∼
話下次打埋佢wo∼比我地係到打左陣波∼∼
好爽!!落住大雨打波∼∼好啦∼打到咁上下就走啦∼
點知走個時停雨wo!過分呀!∼
無奈的搭bus返屋企.....