返到去即刻問人借左geog wb黎抄∼∼
之後追思彌撒...好多人喊.><.
唉∼平時佢都會係天井打羽毛球嫁,依嫁....
可惜.......
跟住上geog,misschan都冇咩心情,仲係到講佢∼∼∼
engx2,misslo上唔到堂∼好可能都係因為呢件事囉.....
lunch食左d粥,返到黎見到分報紙登晒出黎∼∼
pth係到抄mathswb,個miss成日走過黎wo= =
中文說話先好笑∼NP作左個故仔,好似叫咩”守山待人”笑死∼∼∼
咁都作到出黎∼∼maths好快就上完喇∼∼放學搵misschan
chin ct都幾好^^幾滿意!∼睇左陣波....
vicky將lsa包m巾放左落程炎到...星期4就有野睇喇∼
p.s.今日知道左d野.....完全接受唔到囉~~
見多佢一陣都想嘔.....你算吧啦~~