« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 4 月 21 日  星期四 晴天

驚訝so tired....

今日係day3...2堂chin,張副校黎睇堂wo.....成班都勁乖,勁留心咁聽書wo~~之後一專堂就嘈到不得了!eng,misslo比左個名jima,叫"NP" mean:noise pollution.佢竟然搵粉筆掉misslo wo,仲話misslo走過黎撞斷佢枝粉筆....真係好笑呀!~全部老師,得misschan同misslo頂得佢順,仲可以忍佢咁耐囉.....

上IS發生左一件事....就係有人係張'木台'到寫粗口,仲比ar sir見到....不過佢地之後都認左~lunch返左屋企食飯~maths都係繼續對test...geog,真係頂唔順陳理霞....都有病嫁~冇人答佢問題,之後叫人答,答岩要罰,答錯又要罰wo!~咁做乜仲要答姐~

今日練波好累呀....一開頭走籃走全埸,再走8字....之後練短跑WO!~係咁跑.....最快個5個唔洗罰,我就係其中一個喇~咁其他個D就再跑~跑到腳都軟晒先黎打match.....

 

POST TIME︰2005-04-23 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 4 月 20 日  星期三 晴天

驚訝開心^^

今日RP有個ar sir黎左,原來misslo冇返wo ,but misschan今日就返左黎~
HEC講均衡飲食~讀d生字讀到唔知似乜,但miss就話我地讀好好wo~~耳有問題~下堂整叉燒湯河...

eng,李sir黎左~咁我地做自己野啦~我同rita,zoe,zoie,sze,lsa玩啦~lsa話佢鐘意zoie wo!~~好恐怖.....zoie仲話佢之前寫話佢鐘意我 接受唔到囉= =嚇死我啦~~都係唔好接近佢咁多....之後我地就拋棄左佢~唔理佢~~~睇班男仔玩~jima玩玩下走出去李sir到跳舞~~~ 太好笑喇!!!!可惜上半班睇唔到啦~之後佢地個個望住李sir下面wo~~李sir話"你地係咪癲左,望乜野呀?!"佢地話"望緊你d腳毛囉!"李sir好激動咁講"返屋企望你丫爸啦!頂!"成班都係到"哦..."佢就即刻話"你再行過黎就頂到我隻腳嫁啦~~~"呢個解釋.....好牽強囉~~

CL:今堂終於都唔洗上智識產權啦....太好啦!~今堂教倉頡輸入法~~maths派test...36/50~算係咁啦...
畫圖個張全部岩晒呀^^放學又去富亨睇波...fkyc vs kyc,fkyc win21:8...flss vs mst,flss win 37:14~好勁呀....4,5,8都係~個8號好鬼似fiona~~~偷波超勁wo!!!!

p.s.好出奇...今日見到黃凱喬wo!

 

POST TIME︰2005-04-20 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 4 月 19 日  星期二 晴天

驚訝..........

今日校服檢查,我呢d乖學生,梗係冇比人捉啦!~but劉詠比人捉左wo~maybe係裙短啦~
面青青又冇返啦.....有3個唔同既ar sir代課~VA:迷你短裙今日著褲wo.....少見~
chin第一堂係個肥仔代,煩到死,成堂起立起左成4.5次,係咁叫人安靜wo~
都唔係好嘈姐....第2堂就係賴sir代,係到教書,勁嘈!基本上係冇咩人聽緊書,
大部分都係自己做自己野,我就係到玩手提,最好笑係佢話我地今堂d反應好好,乖過上堂wo~
都傻傻地嫁......eng讀poem,好似話遲d會比賽~
 

maths ct,唔係好難但又唔易....test完即刻飛去富亨~點知去到冇耐就打完何中win左ltp22:18...
then睇馬錦明vs鄧顯,好慘.....馬錦明輸一分~~~28:29

 


 



 

 

POST TIME︰2005-04-20 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]