« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 5 月 27 日  星期五 雨天

愉快張繼聰黎左呀....

今日早左返學,返到去得好少人!?

之後waiwai話玲玲同翠娟未返wo∼

出奇!仲遲過june,原來係玲玲唔知醒∼

佢7點半起身,7點7出去∼佩服!!

第1堂is,做過d咩呢?!唔記得lu...

maths終於冇發夢,不過明d唔明d∼

到pe∼要考手倒立同埋跳箱∼∼

不停係到練倒立,隻腳左撞左落地∼好痛!

waiwai第2次考做到啦∼

我做到倒立,但跳唔到箱∼好失敗∼∼

跳上去都唔得∼完全1d信心都冇!!!!

到recess又係到口水交流= =”

一包檸檬茶5個人輪住飲∼∼ 笑死....

之後eng堂仲好笑!!仲係好嘔心既一堂∼

成堂係到講 尿= =”好變態呀∼∼

zoe仲係到講k可以點整∼

到RME,都係做埋個d野∼冇d新意!∼

放學去睇張繼聰,有面青青唱歌wo= =

笑死左∼june話『唱<我們的愛>個個人好勁,

因為首歌會好易走音∼但佢就唱到∼∼』

點知讚完佢之後就即刻走音wo- -”

即刻收返晒頭先所講既野∼∼∼

仲有6c班d人,情歌王子....

認得佢∼好似係某人個哥哥∼∼

張繼聰跳舞都幾勁∼∼但睇唔到佢個樣呀!∼∼

睇完就返歸lu....

有沙律食wo∼∼好味呀^^

 

POST TIME︰2005-05-27 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 26 日  星期四 陰天

驚訝day3

今日返到去冇野要做...又唔洗早會∼

第一堂係中文,唔記得講左d咩lu∼∼

到eng,越講越遠∼∼講d野同課書都無關既∼

講盜版,又過關,又咩坐監,又結婚個d

之後又e道,又身分證,又討論miss幾歲= =

白痴嫁....不過好好笑!∼∼∼

到recess又去左library∼

is又quiz!?全軍覆沒!完住唔知要quiz∼

到epa啦∼∼到我地present∼

一睇就知冇準備啦∼我諗我地唔會係最差個姐∼

到recess睇creamy佢地練∼

好好笑呀!!billy比人抱起左....

maths又係咁悶!!係到發夢∼∼∼∼

geog仲悶!好難捱∼個miss勁黑人憎!

扮晒野咁!!!懶好笑咁∼得閒同你玩呀!!∼

sp test中文∼都幾易.....

--------------------

4點去打波∼同班莫XX既傻仔打波∼∼

之後打完,JIMA又黎左WO!!!

我地鬥波佢地就黎踩埸,之後佢地比人串囉∼∼∼

佢地叫跟隊,我地就係到玩野∼∼等左好耐∼

之後好唔耐煩!咁我地咪同佢地鬥波囉∼∼

仲話自己好勁咁WO!又話我地3打2都輸∼

開頭3打3∼∼落大雨呀!!我就冇打喇∼2打2∼

真係好大雨!!成身濕晒lu.....

最後輸個個咪你地囉!樣衰!!好NOR呀!!!

咁勁!唔走去同許孝森打!?攞第1就咁串咀∼

唔好唔記得自己係後備黎咋∼∼成日以為自己好勁∼

輸左肯定又賴呢樣賴個樣啦∼∼最憎呢D人!

 

 

 

POST TIME︰2005-05-26 03:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 25 日  星期三 晴天

鬱悶down....

今朝真係完全唔想起身呀...個鐘早左響wo!

之後出門口個時肚痛∼∼食早餐既後果就係咁= =

上到課室即刻放底d野再衝上去∼∼∼

未剪指甲比佢見到= =失敗!上返課室就剪左佢!

rp到我地講wo!咁就同koey講一本啦∼

係日本既一間"牡丹樓"∼其實都唔知自己講左d乜∼

到hec∼發現自己原來冇帶圍裙!!!

無奈咁行出去同佢講∼粉人!!串得佢呀!!

”特登嫁?!係咪唔想做呀?!”洗唔洗咁呀!

我都唔想嫁∼我都以為自己有帶嫁!!!

點知之後佢話見我冇欠帶過野,冇咩記錄,

就借左條圍裙比我...仲以為冇得做tim∼

個曾文龜d反應真係好遲鈍!!唔只慢3拍!

同佢一組真係慘.....可憐∼

我地個西炒飯有92分呀!!∼ 多得我咋∼

recess吃飯!食班人係到口水交流!∼

盒飯有6,7個人食過....成盒清晒∼∼

之後misssin走入黎好大聲好大聲咁講:

邊個食野!你唔好扮晒野呀∼有食就出黎比個名我!

嚇死人咩!!好采個時岩岩食完佢見唔到∼∼

但joe就比佢捉左∼∼失敗!咁都比人見到∼

到eng∼成班係到傾misslo幾多歲= =

pth,開始考口試∼∼搞錯!21號開始!!

係到同waiwai傾msn∼

諗住玩嫁,但又玩唔到∼要dl,但又唔比dl∼

見到就夠鐘諗住下次先考到我啦∼好開心∼

點知個鐘快左成個字有凸wo∼好失望囉= =

不過都唔係好難姐∼∼recess又冇練到啦∼

算啦∼∼聽日自己汁生啦!∼∼

maths堂,坐係到個樣好似好留心∼∼

但其實我就冇聽書∼∼成個人呆左係到...

唔知諗緊d乜....chis又係咁∼∼

冇心情∼∼咩到聽唔入耳......

所以今日都冇去到練跑∼∼

一黎聽日要test∼點都要溫下....

第2就係我唔想亦都冇心情去練∼∼

  

 

POST TIME︰2005-05-25 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]