| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 27 日 星期五 |
 | |
|
張繼聰黎左呀....

|
|
今日早左返學,返到去得好少人!?
之後waiwai話玲玲同翠娟未返wo∼
出奇!仲遲過june,原來係玲玲唔知醒∼
佢7點半起身,7點7出去∼佩服!!

第1堂is,做過d咩呢?!唔記得lu...
maths終於冇發夢,不過明d唔明d∼
到pe∼要考手倒立同埋跳箱∼∼
不停係到練倒立,隻腳左撞左落地∼好痛!
waiwai第2次考做到啦∼
我做到倒立,但跳唔到箱∼好失敗∼∼

跳上去都唔得∼完全1d信心都冇!!!!
到recess又係到口水交流= =”
一包檸檬茶5個人輪住飲∼∼
笑死....
之後eng堂仲好笑!!仲係好嘔心既一堂∼
成堂係到講
屎同尿= =”好變態呀∼∼
zoe仲係到講k可以點整∼

到RME,都係做埋個d野∼冇d新意!∼
放學去睇張繼聰,有面青青唱歌wo= =
笑死左∼june話『唱<我們的愛>個個人好勁,
因為首歌會好易走音∼但佢就唱到∼∼』
點知讚完佢之後就即刻走音wo- -”
即刻收返晒頭先所講既野∼∼∼
仲有6c班d人,情歌王子....
認得佢∼好似係某人個哥哥∼∼
張繼聰跳舞都幾勁∼∼但睇唔到佢個樣呀!∼∼
睇完就返歸lu....
有沙律食wo∼∼好味呀^^
POST TIME︰2005-05-27 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 26 日 星期四 |
 | |
|
day3

|
|
今日返到去冇野要做...又唔洗早會∼
第一堂係中文,唔記得講左d咩lu∼∼
到eng,越講越遠∼∼講d野同課書都無關既∼
講盜版,又過關,又咩坐監,又結婚個d
之後又e道,又身分證,又討論miss幾歲= =
白痴嫁....不過好好笑!∼∼∼
到recess又去左library∼
is又quiz!?全軍覆沒!完住唔知要quiz∼
到epa啦∼∼到我地present∼
一睇就知冇準備啦∼我諗我地唔會係最差個姐∼
到recess睇creamy佢地練∼
好好笑呀!!billy比人抱起左....
maths又係咁悶!!係到發夢∼∼∼∼
geog仲悶!好難捱∼個miss勁黑人憎!
扮晒野咁!!!懶好笑咁∼得閒同你玩呀!!∼
sp test中文∼都幾易.....
--------------------
4點去打波∼同班莫XX既傻仔打波∼∼
之後打完,JIMA又黎左WO!!!
我地鬥波佢地就黎踩埸,之後佢地比人串囉∼∼∼
佢地叫跟隊,我地就係到玩野∼∼等左好耐∼
之後好唔耐煩!咁我地咪同佢地鬥波囉∼∼
仲話自己好勁咁WO!又話我地3打2都輸∼
開頭3打3∼∼落大雨呀!!我就冇打喇∼2打2∼
真係好大雨!!成身濕晒lu.....
最後輸個個咪你地囉!樣衰!!好NOR呀!!!
咁勁!唔走去同許孝森打!?攞第1就咁串咀∼
唔好唔記得自己係後備黎咋∼∼成日以為自己好勁∼
輸左肯定又賴呢樣賴個樣啦∼∼最憎呢D人!
POST TIME︰2005-05-26 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 25 日 星期三 |
 | |
|
down....

|
|
今朝真係完全唔想起身呀...個鐘早左響wo!
之後出門口個時肚痛∼∼食早餐既後果就係咁= =
上到課室即刻放底d野再衝上去∼∼∼
未剪指甲比佢見到= =失敗!上返課室就剪左佢!
rp到我地講wo!咁就同koey講一本啦∼
係日本既一間"牡丹樓"∼其實都唔知自己講左d乜∼
到hec∼發現自己原來冇帶圍裙!!!

無奈咁行出去同佢講∼粉人!!串得佢呀!!
”特登嫁?!係咪唔想做呀?!”洗唔洗咁呀!
我都唔想嫁∼我都以為自己有帶嫁!!!
點知之後佢話見我冇欠帶過野,冇咩記錄,
就借左條圍裙比我...仲以為冇得做tim∼
個曾文龜d反應真係好遲鈍!!唔只慢3拍!
同佢一組真係慘.....可憐∼
我地個西炒飯有92分呀!!∼
多得我咋∼
recess吃飯!食班人係到口水交流!∼
盒飯有6,7個人食過....成盒清晒∼∼
之後misssin走入黎好大聲好大聲咁講:
邊個食野!你唔好扮晒野呀∼有食就出黎比個名我!
嚇死人咩!!好采個時岩岩食完佢見唔到∼∼
但joe就比佢捉左∼∼失敗!咁都比人見到∼
到eng∼成班係到傾misslo幾多歲= =
pth,開始考口試∼∼搞錯!21號開始!!
係到同waiwai傾msn∼
諗住玩嫁,但又玩唔到∼要dl,但又唔比dl∼
見到就夠鐘諗住下次先考到我啦∼好開心∼
點知個鐘快左成個字有凸wo∼好失望囉= =
不過都唔係好難姐∼∼recess又冇練到啦∼
算啦∼∼聽日自己汁生啦!∼∼
maths堂,坐係到個樣好似好留心∼∼
但其實我就冇聽書∼∼成個人呆左係到...
唔知諗緊d乜....chis又係咁∼∼
冇心情∼∼咩到聽唔入耳......
所以今日都冇去到練跑∼∼
一黎聽日要test∼點都要溫下....
第2就係我唔想亦都冇心情去練∼∼
POST TIME︰2005-05-25 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 93 | » | |