今日個zoie遲左出黎wo~~
仲話早左起身打機= ="
返到去好多人呀~~~
之後去左排隊啦~~~
waiwai好慘呀......
又比小苑子人身攻擊!~
好過份呀!!唔可以原諒!!
面青青話想讀書so唔做wo~
之聽講座!悶到嘔wo!!!~
萬樂珠係煙既牌子!????
邊個白痴講嫁!!??
recess去搵misschan~
張紙都冇4個分數= =??
好開心呀!!佢比5分我呀!!
GEOG pass!?-v-呵呵
但又冇講總分係幾多wo~
話又check下先知~~
跟住好快又打鐘喇~~
上去聽f1-3既projectpresent~
坐後面d F.3係咁嘈住晒~
係到玩WO!!又冇啦啦篤我!!
幾大丫哥哥!!!!!!!!!!!!!!!!
後面個個係咁係到咳WO!
有病帶口罩啦唔該!!!!
妖你1句算比面你啦!!!
哼!!以為我唔敢出聲鬧你呀!!
今日返學就係做埋d咁既野~
返到去坐底聽完就走= =
放學又落好大雨呀!!!
跟住好快咁返屋企~