« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 6 月 15 日  星期三 陰天

不安MathS!!

琴晚訓教比丫爸嘈住!∼

係咁叫我朝早要食早餐先返學∼

結果今朝就聽佢講食左d∼

maths∼ok啦∼做得晒∼

不過好似好多人都做唔晒∼∼

之後發覺自己好似錯好多= =”

識就識既!係唔知會岩幾多姐∼

mc就好易!∼∼

依嫁又覺得多數都合格∼∼

geog∼maybe會溫!

靠d短期記憶∼

識就識,唔識都冇辦法嫁啦∼∼

 

POST TIME︰2005-06-15 01:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 6 月 14 日  星期二 晴天

驚訝+油!!!

今日考wt同pe∼∼都幾易啦∼

考完去左"牡丹樓"食個早餐∼∼

同埋溫maths∼∼∼

之後唔明返去問missleung

唔係到∼∼又比人呃左= =”

原來佢要監考∼咁就問火腿啦∼∼

佢又話冇教maths好耐wo∼

搵左張sir∼∼問完都唔係好明∼

好無助∼D老師都唔知去晒邊∼

最後都係等missleung∼

都唔係好遲姐∼好過唔識又唔問呀∼

好緊張呀!!聽日考maths喇∼∼

後日考geog∼冇溫過咁濟= =”

又有d想放棄既念頭∼∼∼

咁hist,epa....?!

點算好.....

 

POST TIME︰2005-06-14 01:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 6 月 13 日  星期一 晴天

愉快ExaM

今日約左zoie一齊返學∼∼

係火車站見到好多千禧既同學仔∼

之後行行見到徐老師wo!!

又靚女左∼∼∼

返去企= =”成半粒鐘∼

整體上黎講中文都幾易∼∼∼

嘩!!!放學竟然落大雨!!

成大班人係到借"遮"∼包括我地∼

之後行去食飯買野∼∼∼

傾左好多好多野∼∼∼

 

POST TIME︰2005-06-13 09:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]