|
今日考wt同pe∼∼都幾易啦∼
考完去左"牡丹樓"食個早餐∼∼
同埋溫maths∼∼∼
之後唔明返去問missleung
唔係到∼∼又比人呃左= =”
原來佢要監考∼咁就問火腿啦∼∼
佢又話冇教maths好耐wo∼
搵左張sir∼∼問完都唔係好明∼
好無助∼D老師都唔知去晒邊∼
最後都係等missleung∼
都唔係好遲姐∼好過唔識又唔問呀∼
好緊張呀!!聽日考maths喇∼∼
後日考geog∼冇溫過咁濟= =”
又有d想放棄既念頭∼∼∼
咁hist,epa....?!
點算好.....
POST TIME︰2005-06-14 01:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|