| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 6 月 8 日 星期三 |
 | |
|
今日冇咩特別.....

|
|
整係知成日都好眼訓姐∼∼
講下中文堂∼作左篇<尋犬啟事>
尋愛犬”漢堡包”∼∼作到唔知似乜∼
仲唔記得左寫薄酬tim∼
最後一堂music∼睇barbie∼
之前睇過胡桃甲子∼幾好睇呀∼
又係呢隻barbie黎嫁∼
今次係睇天鵝湖公主barbie
細細粒∼真係好得意呀!!!∼
好好睇呀∼好可惜睇唔晒呀∼∼
chis改返d test∼
坐後面係點都唔夠人快= =
仲要比隻lsa pig阻住條路∼
**打完日記又係時候溫書喇∼∼+油!
POST TIME︰2005-06-08 03:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 6 月 7 日 星期二 |
 | |
|
好開心呀∼∼∼

|
|
今朝jima終於還左pe3比人喇∼
咁係因為面青青知道左∼misssin都知∼
之後佢先肯還∼搞到佢冇pe3上堂∼
面青青出左去個時,成班係到作反∼∼
d男仔夾埋玩曾文龜∼有時真係覺得佢好慘∼
張子a仲玩得好開心∼有人矮過自己∼
之後alexander倒瀉水係水母張木台∼
做得好啦!唔知邊個講:
”水母冇水會死嫁!唔好抹呀!”
水母去同面青青講∼問係咪黃狗做既∼
佢個樣勁無奈話係∼仲要同水母道歉!
好無辜呀∼∼∼之後去上is∼
maths∼個課室好凍!係jima話要開∼
之後jima又話凍,miss又見我地好凍∼
個樣勁唔gur!佢熄晒d冷氣∼∼
唔比我地開風扇都算∼仲唔比我地開窗wo∼
之後仲話:一齊焗囉!∼∼
全班都唔gur佢∼佢問問題又冇人理佢∼
之後終於頂唔順開返門∼∼
到pe∼打左陣排球又去射下籃球∼∼
之後翠娟拉我上hall補考返跳箱∼∼
之前真係勁冇信心跳過去囉∼∼
好驚仆落去∼∼咁就慢慢練啦∼∼
之後練練下就得左喇!!我跳到喇!!
好開心呀!!!我跳到嫁!!我得嫁!!
興奮到依嫁....最後rme∼
我畫左鹹蛋超人代表正義呀∼haaha∼∼
POST TIME︰2005-06-07 03:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 6 月 6 日 星期一 |
 | |
|
hapi b-day!

|
|
creamy∼林浩賢∼高明津∼
生日快樂!hapi birthday!
今日中文做2份評估∼∼
之後eng臨落堂都要考埋我∼∼
到is同june問隻羊去廁所∼
問3問4∼小息做乜唔去?!
特登上你堂先去嫁∼仲問!
之後june就話遲左落堂∼
我就話之後去左搵人∼∼
麻煩!佢敢唔比我地去!?
好!去到geog∼堂堂都好激氣!
個死人班長離晒譜!!!打爆佢!
勁多人冇做geog份卷wo∼
之後暴龍就話e-class寫聽日交∼
班長又話自己講左係6/6今日交∼
今日交連佢自己都冇做∼
又懶我地嘈,聽唔到wo!攞咪講丫嘛!
叫我地做晒成個ex4又係聽日交∼
算....豪比你!做咪做∼∼
我係唔會因為geog而扣分嫁!
creamy生日∼放學去吉野家食飯∼
d服務態度真係.....toobad!
之後june寫左投訴信攞去寄∼
全部不滿意∼之後說明,waiwai就話
(員工態度極差,不尊重顧客∼
今時今日這樣的服務態度是不行的∼
想知道?問下劉德華啦!)
haha...我鐘意呀!!∼
之後送左個袋比玲玲∼好靚嫁!
真係好襯佢∼∼
POST TIME︰2005-06-06 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 93 | » | |