« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 5 月 24 日  星期二 晴天

鬱悶死人火腿!!!!

今日好早起左身∼∼想早d訓學,但做唔到∼

至從轉左夏令之後都訓得唔多好∼唔夠訓∼∼

不過我係唔會轉性早d去訓教∼∼

今朝返到去又搵火腿∼都係唔係到∼∼∼

上va∼係到溫hist∼∼勁悶∼∼∼

幅畫簡直不知所謂!"雨中彩虹"9唔答8咁∼

到recess終於都搵到火腿啦∼∼∼

依嫁寧願搵唔到佢∼佢個死人頭!好想琴巴佢!

keep住我地隻碟咁耐∼今日先拎得返∼

後日就要present啦∼∼得返一練去排∼

搞錯!!!copy左就一早比返人啦∼∼

個時真係好嬲囉!!後日都唔知點死∼佢最好唔好返!

hist要test∼岩得2題岩岩合格∼∼

chinx2∼勁好笑....什麼是可恥的行為?!

jima:錫黎姐惠!面青青就話:咁即係錫人啦∼

jima:唔係∼面青青:咁我錫你係咪可恥呀?!

jima:係∼係我可恥! 笑死左.....

eng要講個crazy invention∼

第3個講∼我已經好大聲嫁啦∼佢仲係聽唔到= =

lunch去金田吃拉麵,好好味呀!∼>3<

難得今日冇maths堂∼但放學要補maths∼

又要見到個粉人∼∼放學去左library∼∼

 

 

POST TIME︰2005-05-24 07:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 23 日  星期一 晴天

不安我要火腿!∼!∼

今朝一起身望下個鐘∼7:15!!!

唔係應該6:50響嫁咩= =?!諗返起6:30

丫爸個鐘響左∼之後我好似傻左熄左自己個鬧鐘

以9秒9既速度刷牙洗面紮頭髮個d啦∼∼

估唔到平時8個字內做既野,今日4個字就搞掂!∼

返到去即刻搵火腿諗住拎返隻碟黎交功課啦∼

點知搵2次都唔係到佢∼∼

chin都OK啦∼面青青好搞笑  "殺殺殺"∼

"我細個個時..成日係張床到呢....(碌落黎)爬上爬落"~

eng∼聽日就要講個白痴發明喇= =

真係唔該rita...個家姐幫我諗個塊

”Recording Bread”如果真係有呢樣野就好啦!

jima今日激到misslo調佢位∼∼∼

recess再去搵火腿,又係搵左成3次都唔係到∼

mathsx2∼jima如常地都係繼續比人鬧∼

之後joe比missleung鬧wo∼

仲喊tim∼諗住叫欣欣比張紙巾佢啦∼∼

點知佢掉返比我地wo....算∼∼

到recess又去搵火腿= =”搵唔到∼

到hist∼我班又多左個張卓羲∼∼

成堂係到睇野∼好恐怖!好變態!冇咩人性嫁∼∼

有個比人插十幾刀都未死得住∼∼成身都係血∼

可惜個電腦冇聲∼冇咩氣氛....

到is,好悶∼係到傾計....之後做d咩實驗∼

隻手捉住枝test tube∼一捉住,d水就流落黎= =

lunch,見到d火腿都激氣!∼食左你!!!

好!食完再去搵火腿!就黎激死啦....

由朝早搵佢到放學都唔係到∼死左去邊呀!?

懷疑緊佢今日究竟有冇返∼成日都唔知左去邊∼

之後補課chin∼我好似咁耐都冇計過分咁∼∼

放學諗住去練波啦∼∼點知見到miss崔∼

佢就同我地講陳曉彤卜唔到新街市個埸∼

依嫁係富亨打wo!搞錯!!!!!!!!!!

原本好期待今日有得打波,打一粒鐘都好呀∼∼

依嫁又話係富亨,搭的去到都係打得個半粒鐘∼

做乜唔係學校練wo!係學校打又可以練耐d∼∼

洗唔洗卜埸練呀!?根本就冇必要∼

又要等到星期5啦∼仲要唔知練唔練得成wo∼

 

呢排唔知做咩成日做埋d白痴野= =”

飲野又唔知做乜成日都"濁"親∼ 傻左∼∼

 

 

POST TIME︰2005-05-23 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 5 月 20 日  星期五 陰天

day6

今日同一樣時間起身,但就遲左好多返學∼

搭8出去∼等lift等左成個字∼行返學要2個字∼

返到去課室己經冇人∼之後放底晒d野去hall∼

企左冇耐就上返課室∼∼真係好快∼剩左好多時間∼

面青青就上黎派通告∼之後RME,

抽D人出黎做個D角色既表情∼ 好好笑....

程炎個老懷安慰個樣∼∼Hahaa..笑死左∼

隻加菲貓真係好樣衰呀∼之後geog好快就上完∼

recess去toilet出黎個時....

跌左我既粉紅色mickey&minnie既鏡><

冇爆鏡∼但則邊爛左少少∼∼><之後engx2∼

misslo冇返?!今朝好似見到佢嫁wo∼

冇野做攞左2d一個人本書黎睇∼zoe係到睇yes

冇啦啦比jima搶左∼∼cc係咁追住佢∼

之後missleung過黎叫我地返去上maths!?

唔好玩啦....即係今日冇啦啦多左堂maths∼

recess成班女籃約晒去hall底比人鬧∼

話我地唔聽佢講∼∼佢成日都唔理我地wo∼∼

pth又係咁悶∼係到睇yes∼中文都係∼

下堂說話第一組小組討論= =”

隻龜抽到第一組∼總之我抽好過啦∼∼∼

最後又maths∼又係到鬧jima∼∼好煩呀∼

今堂冇野做∼好留心咁聽書∼∼都明佢講乜∼

放學去草屋吃飯∼之後返到黎去e305改is∼

好采有電腦姐∼如果唔係悶死都似∼∼

june係到打機∼娟娟就係到打日記∼∼

我搵左好耐先上到我日記咋∼都係唔打住∼

同人傾左陣msn∼∼最衰就係上唔到icq!

之後好似有人拍過部機,搞到個畫面模左d∼∼

隻羊係咁問邊個做∼有人認先走得∼搞到又遲左放喇∼

june話"你遲放我4點返唔到屋企,我丫媽會報警嫁"

走個時waiwai漏底左d野,又沖返上去攞∼

今日又冇人練波喇....成日話練又冇人練∼

p.s.死啦!!!cl分野點算好= =”又唔早d講∼

咁n年前既野依嫁叫人交返∼搞錯!搵咩交比你wo∼

 

 

 

POST TIME︰2005-05-20 10:45 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]