| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 24 日 星期二 |
 | |
|
死人火腿!!!!

|
|
今日好早起左身∼∼想早d訓學,但做唔到∼
至從轉左夏令之後都訓得唔多好∼唔夠訓∼∼
不過我係唔會轉性早d去訓教∼∼
今朝返到去又搵火腿∼都係唔係到∼∼∼
上va∼係到溫hist∼∼勁悶∼∼∼
幅畫簡直不知所謂!"雨中彩虹"9唔答8咁∼
到recess終於都搵到火腿啦∼∼∼
依嫁寧願搵唔到佢∼佢個死人頭!好想琴巴佢!
keep住我地隻碟咁耐∼今日先拎得返∼
後日就要present啦∼∼得返一練去排∼
搞錯!!!copy左就一早比返人啦∼∼
個時真係好嬲囉!!後日都唔知點死∼佢最好唔好返!
hist要test∼岩得2題岩岩合格∼∼
chinx2∼勁好笑....什麼是可恥的行為?!
jima:錫黎姐惠!面青青就話:咁即係錫人啦∼
jima:唔係∼面青青:咁我錫你係咪可恥呀?!
jima:係∼係我可恥! 笑死左.....
eng要講個crazy invention∼
第3個講∼我已經好大聲嫁啦∼佢仲係聽唔到= =
lunch去金田吃拉麵,好好味呀!∼>3<
難得今日冇maths堂∼但放學要補maths∼
又要見到個粉人∼∼放學去左library∼∼
POST TIME︰2005-05-24 07:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 23 日 星期一 |
 | |
|
我要火腿!∼!∼

|
|
今朝一起身望下個鐘∼7:15!!!

唔係應該6:50響嫁咩= =?!諗返起6:30
丫爸個鐘響左∼之後我好似傻左熄左自己個鬧鐘

以9秒9既速度刷牙洗面紮頭髮個d啦∼∼
估唔到平時8個字內做既野,今日4個字就搞掂!∼
返到去即刻搵火腿諗住拎返隻碟黎交功課啦∼
點知搵2次都唔係到佢∼∼
chin都OK啦∼面青青好搞笑 "殺殺殺"∼
"我細個個時..成日係張床到呢....(碌落黎)爬上爬落"~
eng∼聽日就要講個白痴發明喇= =
真係唔該rita...個家姐幫我諗個塊
”Recording Bread”如果真係有呢樣野就好啦!
jima今日激到misslo調佢位∼∼∼
recess再去搵火腿,又係搵左成3次都唔係到∼
mathsx2∼jima如常地都係繼續比人鬧∼
之後joe比missleung鬧wo∼
仲喊tim∼諗住叫欣欣比張紙巾佢啦∼∼
點知佢掉返比我地wo....算∼∼
到recess又去搵火腿= =”搵唔到∼
到hist∼我班又多左個張卓羲∼∼
成堂係到睇野∼好恐怖!好變態!冇咩人性嫁∼∼
有個比人插十幾刀都未死得住∼∼成身都係血∼
可惜個電腦冇聲∼冇咩氣氛....
到is,好悶∼係到傾計....之後做d咩實驗∼
隻手捉住枝test tube∼一捉住,d水就流落黎= =
lunch,見到d火腿都激氣!∼食左你!!!
好!食完再去搵火腿!就黎激死啦....
由朝早搵佢到放學都唔係到∼死左去邊呀!?
懷疑緊佢今日究竟有冇返∼成日都唔知左去邊∼
之後補課chin∼我好似咁耐都冇計過分咁∼∼
放學諗住去練波啦∼∼點知見到miss崔∼
佢就同我地講陳曉彤卜唔到新街市個埸∼
依嫁係富亨打wo!搞錯!!!!!!!!!!
原本好期待今日有得打波,打一粒鐘都好呀∼∼
依嫁又話係富亨,搭的去到都係打得個半粒鐘∼
做乜唔係學校練wo!係學校打又可以練耐d∼∼
洗唔洗卜埸練呀!?根本就冇必要∼
又要等到星期5啦∼仲要唔知練唔練得成wo∼
呢排唔知做咩成日做埋d白痴野= =”
飲野又唔知做乜成日都"濁"親∼ 傻左∼∼
POST TIME︰2005-05-23 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 5 月 20 日 星期五 |
 | |
|
day6
 |
|
今日同一樣時間起身,但就遲左好多返學∼
搭8出去∼等lift等左成個字∼行返學要2個字∼
返到去課室己經冇人∼之後放底晒d野去hall∼
企左冇耐就上返課室∼∼真係好快∼剩左好多時間∼
面青青就上黎派通告∼之後RME,
抽D人出黎做個D角色既表情∼
好好笑....
程炎個老懷安慰個樣∼∼Hahaa..笑死左∼
隻加菲貓真係好樣衰呀∼之後geog好快就上完∼
recess去toilet出黎個時....
跌左我既粉紅色mickey&minnie既鏡><

冇爆鏡∼但則邊爛左少少∼∼><之後engx2∼
misslo冇返?!今朝好似見到佢嫁wo∼
冇野做攞左2d一個人本書黎睇∼zoe係到睇yes
冇啦啦比jima搶左∼∼cc係咁追住佢∼
之後missleung過黎叫我地返去上maths!?
唔好玩啦....即係今日冇啦啦多左堂maths∼
recess成班女籃約晒去hall底比人鬧∼
話我地唔聽佢講∼∼佢成日都唔理我地wo∼∼
pth又係咁悶∼係到睇yes∼中文都係∼
下堂說話第一組小組討論= =”
隻龜抽到第一組∼總之我抽好過啦∼∼∼
最後又maths∼又係到鬧jima∼∼好煩呀∼
今堂冇野做∼好留心咁聽書∼∼都明佢講乜∼
放學去草屋吃飯∼之後返到黎去e305改is∼
好采有電腦姐∼如果唔係悶死都似∼∼
june係到打機∼娟娟就係到打日記∼∼
我搵左好耐先上到我日記咋∼都係唔打住∼
同人傾左陣msn∼∼最衰就係上唔到icq!
之後好似有人拍過部機,搞到個畫面模左d∼∼
隻羊係咁問邊個做∼有人認先走得∼搞到又遲左放喇∼
june話"你遲放我4點返唔到屋企,我丫媽會報警嫁"
走個時waiwai漏底左d野,又沖返上去攞∼
今日又冇人練波喇....成日話練又冇人練∼
p.s.死啦!!!cl分野點算好= =”又唔早d講∼
咁n年前既野依嫁叫人交返∼搞錯!搵咩交比你wo∼

POST TIME︰2005-05-20 10:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 93 | » | |