| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 6 月 28 日 星期二 |
 | |
|
haha....

|
|
今日頭2堂又係去左e305∼∼
隻小苑子唔人揀位坐既∼∼
同creamy佢地分開左坐wo∼
唔制呀∼∼好衰呀!搞錯呀!∼
搞到我悶左成兩堂wo∼∼
d機又成日上到又上唔到咁∼∼
之後eng又係到傾計喇∼∼
真係好鐘意misslo教呀!∼
最好下年都係佢教咁就好啦!
pth對卷!38.5∼∼
recess小宜黎左啦∼∼
傾緊某d野wo∼∼聽完之後...
笑死左!∼haha∼∼∼
CL之後到最驚既MATHS∼
50.5><差0.5先合格∼∼
不過mc岩左26題∼∼
2樣+埋都有107∼合格∼
仲有其他未計∼∼應該進步左^^
chist就65.5∼∼
總分比上次退左2分....
is同geog聽日派∼∼
唉∼∼∼∼∼is實好低分∼
geog就好難講∼∼
POST TIME︰2005-06-28 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 6 月 27 日 星期一 |
 | |
|
派卷喇.....

|
|
今朝比平時早左好多返學....
因為又係同zoie一齊返∼
頭2堂係va,去左e305到玩∼
上唔到網= =”唔好玩啦....
都唔知係咪佢整嫁...話唔定係特登
仲話有晒準備,睇導盲犬小Q....
其實佢自己想睇就真∼∼∼
之後派卷啦,epa+hist
係唔合格既∼∼不過....
好彩總分合格姐∼∼∼∼
chin堂先好笑∼∼完全係爆冷!!
令全班都覺得驚訝!令面青青好開心!
就係jima竟然係全班聆聽最高分?!
我冇聽錯囉∼好多人既反應就係"下!?"
真係估唔到....

之後eng都ok啦∼∼∼
又係jima呀∼∼∼
misslo話佢上次writing得8分
今日d老師覺得佢進步左好多
比多3倍分數佢∼即係24...
聽佢地講上半班得9個人pass,
我地下半班得9個fail....
雖然都係9,但分別就大啦∼∼∼∼
聽日派中史,pth,maths啦!!∼
好緊張呀!!! 放鬆d.....
POST TIME︰2005-06-27 09:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 6 月 25 日 星期六 |
 | |
|
^^
 |
|
今日d天氣又好返喇∼∼∼
不過就係屋企悶左成日∼∼

終於都識整閃字喇!∼
第1次整算係咁啦.....



POST TIME︰2005-06-25 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 93 | » | |