« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 7 月 24 日  星期日 晴天

愉快行街~~~~

今日早左起身~~
1點左右又去琴日個間飲茶= ="
d冷氣凍到丫!~~
食完就即刻走喇~~

之後又睇3~~
上左wing屋企拎洗機碟~
搭車去大中~
架bus唔知死左去邊~
等左好耐!~跟住冇等~
搭的!

去到主要係去睇相機~
去左m記買野飲,
丫妹換左隻strawberry既usahana!
好得意嫁!!>3<
佢死都唔比我睇wo><

跟住係到等左5分鐘~
比隻碟何文道~
又返去睇相機~
係咁搵我黎試= ="
影完又影~~
揀左勁耐先走~~

返黎~去u2買3比舅父~
再去優之良品買野食~
已經好晏~~
返屋企汁野~~
送左舅母去火車站~
原來佢有件3係屋企wo~

佢8點30就返到去喇~
9點打左返黎~~
睇緊mr.hk!~
我同MAME都睇好2號!!~

 

POST TIME︰2005-07-24 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 7 月 23 日  星期六 晴天

愉快舅母黎左hk!~~

今日訓到11點起身.....
舅母同佢mame黎左~~
佢地行錯路,
行多左一大個圈黎到= =
不過舅父冇黎到.........
之後落左去飲茶~~
十年都唔去一次= ="
食到飽晒~

跟住就行街啦~~
買左d冬菇,
去左萬0睇d護膚品~
買左好多~~
又去買3~~

之後搭車去大中~
又係去睇3同埋相機~
好悶><
最後都係睇唔岩~

then去左m記飲左d野~
換左隻watermelon既hellokitty
真係好得意呀!!!>3<
之後又繼續行~~
5點幾先返黎~
跟住佢地就去左沙田喇~

成日都出左去~
返到黎有6,7個電話未接~
又唔得閒比本野lemon~
同埋未拎隻洗機碟~~

 

POST TIME︰2005-07-23 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 7 月 22 日  星期五 晴天

得閒得滯...

便列出你認識的二十位朋友(同學)︰
1.wing
2.creamy
3.hoiyi
4.waiwai
5.june
6.siuten
7.yanyan
8.rita
9.shukwa
10.zoie
11.VICKY

12.zoe so
13.+儀
14.林+良
15.生豪
16.謝lemon
17.嘉yee
18.肥蟲
19.MENTOS
20.郭映欣



 

 

[8號同邊個拍緊拖?]冇掛....
[9號係男仔定係女仔?]女
[如果16號同12號一齊,會唔會好正?]正啦!
[18號同5號呢?]e個仲得!!~
[17號讀緊乜?]VC
[你同12號最後一次傾計係幾時?]唔知wo
[6號最鍾意邊隊 band?]唔知wo...

[1號有冇兄弟姐妹?]計埋佢6兄弟姐妹

[你會唔會溝3號?]no..

[咁7號呢?]= =
[16號係咪獨身?]唔知wo..
[15號姓乜?]周
[10號叫乜名?]蘇婉兒

[4號最鍾意做乜?]唔知= ="

[13號吸引嗎?]YES!!!!

[14號同19號會夾嗎?]會囉!!
[20號讀緊邊間學校?]VC
[隨便講 d 11號既野俾我知?]暴龍= =

[1號呢?]小學到依嫁既好朋友!~
[2號呢?]GD FD!!

[3號呢?]GD FD!!一齊打排球既!
[你試過對15號有 feel 嗎?]咳,,有咩FELL= =?!
[9號住邊?]TAIPO

[4號最鍾意乜色?]PINK掛.
[5號同6號係咪好朋友?]緊係啦~~
[7號鍾意20號嗎?]都唔識既~~
[8號同19號呢?]我諗唔會囉
[你點識2號?]迎新日係同佢一組,之後又一齊坐~
[10號有冇寵物?]有掛...
[17號係咪有史以黎最性感既人?]一定係啦!!~~~

 

POST TIME︰2005-07-23 11:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]