| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 7 月 24 日 星期日 |
 | |
|
行街~~~~

|
|
今日早左起身~~
1點左右又去琴日個間飲茶= ="
d冷氣凍到丫!~~
食完就即刻走喇~~
之後又睇3~~
上左wing屋企拎洗機碟~
搭車去大中~
架bus唔知死左去邊~
等左好耐!~跟住冇等~
搭的!
去到主要係去睇相機~
去左m記買野飲,
丫妹換左隻strawberry既usahana!
好得意嫁!!>3<
佢死都唔比我睇wo><
跟住係到等左5分鐘~
比隻碟何文道~
又返去睇相機~
係咁搵我黎試= ="
影完又影~~
揀左勁耐先走~~
返黎~去u2買3比舅父~
再去優之良品買野食~
已經好晏~~
返屋企汁野~~
送左舅母去火車站~
原來佢有件3係屋企wo~
佢8點30就返到去喇~
9點打左返黎~~
睇緊mr.hk!~
我同MAME都睇好2號!!~
POST TIME︰2005-07-24 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 7 月 23 日 星期六 |
 | |
|
舅母黎左hk!~~

|
|
今日訓到11點起身.....
舅母同佢mame黎左~~
佢地行錯路,
行多左一大個圈黎到= =
不過舅父冇黎到.........
之後落左去飲茶~~
十年都唔去一次= ="
食到飽晒~
跟住就行街啦~~
買左d冬菇,
去左萬0睇d護膚品~
買左好多~~
又去買3~~
之後搭車去大中~
又係去睇3同埋相機~
好悶><
最後都係睇唔岩~
then去左m記飲左d野~
換左隻watermelon既hellokitty
真係好得意呀!!!>3<
之後又繼續行~~
5點幾先返黎~
跟住佢地就去左沙田喇~
成日都出左去~
返到黎有6,7個電話未接~
又唔得閒比本野lemon~
同埋未拎隻洗機碟~~
POST TIME︰2005-07-23 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 7 月 22 日 星期五 |
 | |
|
得閒得滯...
 |
|
便列出你認識的二十位朋友(同學)︰
1.wing
2.creamy
3.hoiyi
4.waiwai
5.june
6.siuten
7.yanyan
8.rita
9.shukwa
10.zoie
11.VICKY
12.zoe so
13.+儀
14.林+良
15.生豪
16.謝lemon
17.嘉yee
18.肥蟲
19.MENTOS
20.郭映欣
[8號同邊個拍緊拖?]冇掛....
[9號係男仔定係女仔?]女
[如果16號同12號一齊,會唔會好正?]正啦!
[18號同5號呢?]e個仲得!!~
[17號讀緊乜?]VC
[你同12號最後一次傾計係幾時?]唔知wo
[6號最鍾意邊隊 band?]唔知wo...
[1號有冇兄弟姐妹?]計埋佢6兄弟姐妹
[你會唔會溝3號?]no..
[咁7號呢?]= =
[16號係咪獨身?]唔知wo..
[15號姓乜?]周
[10號叫乜名?]蘇婉兒
[4號最鍾意做乜?]唔知= ="
[13號吸引嗎?]YES!!!!
[14號同19號會夾嗎?]會囉!!
[20號讀緊邊間學校?]VC
[隨便講 d 11號既野俾我知?]暴龍= =
[1號呢?]小學到依嫁既好朋友!~
[2號呢?]GD FD!!
[3號呢?]GD FD!!一齊打排球既!
[你試過對15號有 feel 嗎?]咳,,有咩FELL= =?!
[9號住邊?]TAIPO
[4號最鍾意乜色?]PINK掛.
[5號同6號係咪好朋友?]緊係啦~~
[7號鍾意20號嗎?]都唔識既~~
[8號同19號呢?]我諗唔會囉
[你點識2號?]迎新日係同佢一組,之後又一齊坐~
[10號有冇寵物?]有掛...
[17號係咪有史以黎最性感既人?]一定係啦!!~~~
POST TIME︰2005-07-23 11:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 93 | » | |