| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 9 月 8 日 星期四 |
 | |
|
黎曉琳生日快樂!!

|
|
返到去先問HOIYI借書~
因為太重喇~唔帶返黎= ="
RP冇帶書~榮恩軒上黎宣傳~
RECESS搵唔到JIMA= =
CL上下半班調轉左班房上-0-
CHIN~馬偉昌訓覺= =
比MISSLIU叫醒~NOR爆~
原來眼大先叫靚~我都係依嫁先知~
身長腳短的怪物=0=
RECESS好似去左飲野~
PTH~悶死!!馬偉昌又係到訓~~
笑死~由中文訓到PTH- -?
唔好話佢~我都想訓!!!!
係到讀a o e i u~~痴線嫁!~
we are not p.2 student= =
教埋咁低能既野!~
ENG X2= =想死!!唔想對住大PAT LAU!
勁抵死!今朝佢比人鬧!~HAHA~~
之後3日都唔洗上佢堂!太好喇~
成日講埋D唔好笑既野係到笑~SHORTSHORT地~
LUNCH同CREAMY佢地去草屋食~
D效率真係低!~慢到呀!!
係到傾得好開心!!!^^好好笑!!
THEN WAIWAI唔記得拎銀包~
我地偉大既!緊係陪佢返去拎啦!~
POST TIME︰2005-09-08 05:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 9 月 7 日 星期三 |
 | |
|
7/9

|
|
今朝好早起身~但都係遲左出去= =
去左OK買糖食!~第1堂就ENG-.-
唔想講~總之就悶啦!~~
CHIN先好笑!!!又係馬偉昌~~= =
真係笑到痴左線!~~
"賣淫","做雞"= =我地要欣賞佢!
咬字準確!佢有'收飾'過D個字嫁啦<-MISSLIU講既
仲有余東~余BABY!~HAHA~~~
飲水好似飲奶咁= =佢2個真係嘔心~
依嫁諗起都好笑~~~
then recess落去飲野~
mathsx2= =都ok la!~明佢up乜~
d野都好易~但佢就將好簡單講到好複雜= =
之後又搵creamy佢地啦~~
拎左件波3~~紅白藍=0="
epa又係missliu~上學vcu上黎宣傳!~
佢首會歌= ="唉~~~
chist miss龔~~講返之前過d~
ENG MR EWAL= =都唔知佢UP乜~
講到唔清唔楚咁~~~
放學返到去又好眼訓=.=
又係同佢地MSN!~好開心!~呵呵~~
係咁係到震震震~~痴晒線= =v
music得4個人咋~~點算好呀?
**************************
p.s.d人都低低地嫁!!~.\_/.
POST TIME︰2005-09-07 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
|
痴線嫁!

|
|
今朝約左ZOIE遲到= =
比佢勁啤!!我聽唔會嫁喇/ . \
ASSEMBLY之後直接上B501~
MISSTAO有排先上黎= =
企到痴左線= ="又熱又曬!
今堂都明佢講乜^^MATHS都係!
好少咁留心上堂喇=3=
RECESS搵人借書借唔到= =
CHIN!幾好!!不過上上下講左中史~
馬偉昌先好笑= =HAHA~~
我想溝你=我想認識你!!MISSLIU教的!
ENG,大PAT LAU成日問埋D廢話!~
點解上你堂咁靜?!你唔係真係要我地答你呀?!
RECESS2終於借到PTH書喇~THX小丹!
GEOG MISS LEE教= = 救命!!
第一堂就係咁狂啤人!! 又唔知自己對眼大WO!
不過我覺得佢會教得好過陳理霞!!!
LEMON矮又係到扮高~~
GEOG同PTH都係同佢坐~~
PTH MISS貝= = 我唔要佢呀!!!
講PTH勁難聽囉!!!MISS余教好過~
SP聽埋D野上年都聽過~~悶!!!
放學終於還左錢比CREAMY喇XDDD
同黎婉琪一齊返屋企~~
下晝又係繼續MSN!!~震到SHUKWA HAND機~
*****************************
http://www.singpao.com/20050906/local/755920.html
不知所謂!!!痴線嫁!!低低地!!紙都要我地比錢!?
冇病呀?我唔信學校窮到咁既地步囉!~
考試都要環保?!你開部PROJECTER黎考丫!!!!?
成日搞E樣搞個樣~冷3都唔比人著~~
完全唔洗理我地既感受~~容忍係有限度嫁!!!
POST TIME︰2005-09-06 09:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 93 | » | |