« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天

開心黎曉琳生日快樂!!

返到去先問HOIYI借書~

因為太重喇~唔帶返黎= ="

RP冇帶書~榮恩軒上黎宣傳~

RECESS搵唔到JIMA= =

CL上下半班調轉左班房上-0-

CHIN~馬偉昌訓覺= =

比MISSLIU叫醒~NOR爆~

原來眼大先叫靚~我都係依嫁先知~

身長腳短的怪物=0=

RECESS好似去左飲野~

PTH~悶死!!馬偉昌又係到訓~~

笑死~由中文訓到PTH- -?

唔好話佢~我都想訓!!!!

係到讀a o e i u~~痴線嫁!~

we are not p.2 student= =

教埋咁低能既野!~

ENG X2= =想死!!唔想對住大PAT LAU!

勁抵死!今朝佢比人鬧!~HAHA~~

之後3日都唔洗上佢堂!太好喇~

成日講埋D唔好笑既野係到笑~SHORTSHORT地~

LUNCH同CREAMY佢地去草屋食~

D效率真係低!~慢到呀!!

係到傾得好開心!!!^^好好笑!!

THEN WAIWAI唔記得拎銀包~

我地偉大既!緊係陪佢返去拎啦!~

 

POST TIME︰2005-09-08 05:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天

愉快7/9

今朝好早起身~但都係遲左出去= =

去左OK買糖食!~第1堂就ENG-.-

唔想講~總之就悶啦!~~

CHIN先好笑!!!又係馬偉昌~~= =

真係笑到痴左線!~~

"賣淫","做雞"= =我地要欣賞佢!

咬字準確!佢有'收飾'過D個字嫁啦<-MISSLIU講既

仲有余東~余BABY!~HAHA~~~

飲水好似飲奶咁= =佢2個真係嘔心~

依嫁諗起都好笑~~~

then recess落去飲野~

mathsx2= =都ok la!~明佢up乜~

d野都好易~但佢就將好簡單講到好複雜= =

之後又搵creamy佢地啦~~

拎左件波3~~紅白藍=0="

epa又係missliu~上學vcu上黎宣傳!~

佢首會歌= ="唉~~~

chist miss龔~~講返之前過d~

ENG MR EWAL= =都唔知佢UP乜~

講到唔清唔楚咁~~~

放學返到去又好眼訓=.=

又係同佢地MSN!~好開心!~呵呵~~

係咁係到震震震~~痴晒線= =v

music得4個人咋~~點算好呀?

**************************
p.s.d人都低低地嫁!!~.\_/.

 

POST TIME︰2005-09-07 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 9 月 6 日  星期二 晴天

不安痴線嫁!

今朝約左ZOIE遲到= =

比佢勁啤!!我聽唔會嫁喇/ . \

ASSEMBLY之後直接上B501~

MISSTAO有排先上黎= =

企到痴左線= ="又熱又曬!

今堂都明佢講乜^^MATHS都係!

好少咁留心上堂喇=3=

RECESS搵人借書借唔到= =

CHIN!幾好!!不過上上下講左中史~

馬偉昌先好笑= =HAHA~~

我想溝你=我想認識你!!MISSLIU教的!

ENG,大PAT LAU成日問埋D廢話!~

點解上你堂咁靜?!你唔係真係要我地答你呀?!

RECESS2終於借到PTH書喇~THX小丹!

GEOG MISS LEE教= = 救命!!

第一堂就係咁狂啤人!! 又唔知自己對眼大WO!

不過我覺得佢會教得好過陳理霞!!!

LEMON矮又係到扮高~~

GEOG同PTH都係同佢坐~~

PTH MISS貝= = 我唔要佢呀!!!

講PTH勁難聽囉!!!MISS余教好過~

SP聽埋D野上年都聽過~~悶!!!

放學終於還左錢比CREAMY喇XDDD

同黎婉琪一齊返屋企~~

下晝又係繼續MSN!!~震到SHUKWA HAND機~

*****************************

http://www.singpao.com/20050906/local/755920.html

不知所謂!!!痴線嫁!!低低地!!紙都要我地比錢!?

冇病呀?我唔信學校窮到咁既地步囉!~

考試都要環保?!你開部PROJECTER黎考丫!!!!?

成日搞E樣搞個樣~冷3都唔比人著~~

完全唔洗理我地既感受~~容忍係有限度嫁!!!

 

POST TIME︰2005-09-06 09:02 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]