今朝原本可以好準時咁去到火車站~
仲應該會早左TIM~~點知!

條腰帶比MAME整斷左-0-仲以為係我自己整
搞左好耐先出去~結果遲左1個字/ . \我真係唔想嫁!
我聽日一定會準時!!如無意外.....
唔洗早會!~2堂MATHS!!嘩!!悶死呀!!!
RECESS WAIWAI上完HEC~~整曲奇餅,,
食到JUNE嘔返出黎~~
好采我冇食XDDD
原來係唔記得落糖-0-
VA都係悶!~係咁傾係咁笑!!HAHA~~
余東個大頭真係好似燒餅!燒餅人!!!

遲左成個字放LUNCH!!搞錯!!~
同唐莉莎一齊返去!真係唔該晒佢比條腰帶我!!

返到去SHUKWA借左本NIKI既"女朋友手記"比我
EPA好悶= = 今日D堂真係難捱!好采冇左ENG姐~
2堂ENG係到做功課!~我真係乖=v= 全部做晒!~
因為馬偉昌,成班遲左5分鐘放~~~
今日隻眼痛左成日!!!真係好痛!!!!!.><.
返到屋企MAME同我滴左D眼藥膏~
真係痛到想喊!!~
仲係咁流眼水~~
之後去左買野同睇電話~~~
本"女朋友手記"已經睇晒喇~~
好少字!佢D相多D~~都OK LA~~~D相好靚~
依嫁又想溫MATHS又唔想溫TIM=.=