« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天

開心14/8

今日遲到左18S= ="

RP~謝LEMON NOR左~呵呵

"E位同學做咩唔睇書呀?你有心事呀?"

之後殷您閣上黎宣傳~點知比黃安東趕走左~

recess有野食!好好味>w<JUNE整得好食過肥鄺~

IS上到去~MISSTAO話見唔到我地= =

其實入左去坐~佢仲落去2D搵我地~

LUNCH去左慈仔魚食!叫左快餐~

咩叫快餐?!!咁遲先到!~~~

PE要度身~~之後打左陣籃球~~~

又上左去跨"難"~

趣藝科入左園藝/ . \第4個= =我唔要呀!!!!!!

成個F.2得3個人入= =

 

POST TIME︰2005-09-15 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 9 月 13 日  星期二 晴天

驚訝13/9

今朝原本可以好準時咁去到火車站~

仲應該會早左TIM~~點知!

條腰帶比MAME整斷左-0-仲以為係我自己整

搞左好耐先出去~結果遲左1個字/ . \我真係唔想嫁!

我聽日一定會準時!!如無意外.....

唔洗早會!~2堂MATHS!!嘩!!悶死呀!!!

RECESS WAIWAI上完HEC~~整曲奇餅,,

食到JUNE嘔返出黎~~ 好采我冇食XDDD

原來係唔記得落糖-0-

VA都係悶!~係咁傾係咁笑!!HAHA~~

余東個大頭真係好似燒餅!燒餅人!!!

遲左成個字放LUNCH!!搞錯!!~

同唐莉莎一齊返去!真係唔該晒佢比條腰帶我!!

返到去SHUKWA借左本NIKI既"女朋友手記"比我

EPA好悶= = 今日D堂真係難捱!好采冇左ENG姐~

2堂ENG係到做功課!~我真係乖=v= 全部做晒!~

因為馬偉昌,成班遲左5分鐘放~~~

今日隻眼痛左成日!!!真係好痛!!!!!.><.

返到屋企MAME同我滴左D眼藥膏~

真係痛到想喊!!~ 仲係咁流眼水~~

之後去左買野同睇電話~~~

本"女朋友手記"已經睇晒喇~~

好少字!佢D相多D~~都OK LA~~~D相好靚~

依嫁又想溫MATHS又唔想溫TIM=.=

 

POST TIME︰2005-09-13 09:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 9 月 12 日  星期一 晴天

驚訝攰!

今朝同ZOIE+HOIYI食早餐~~

之後早會企左勁耐!!!~

又上IS!MISSTAO又打鐘先上黎!!!

熱死左!!!!佢再遲D上黎暈埋到似!~

咁我地咁早上去做咩??????企??

不如係課室坐陣,佢上去先叫我地?

GEOG又對住大眼金魚0.0

RECESS落去飲野~見到MISS崔~

排球唔洗選拔直入!? 搞錯!!!

CHIN X2~ OK呀!~都係好笑!

依然都係馬偉昌同余東= =

LUNCH同CREAMY佢地去草屋~~

D汁係冇味嫁-0- 冇落鹽?

快都唔洗咁嫁~~~食完仲有甜品~~

西咪露~ 都唔好食既-.-

之後HIST~有人代課~~係到做功課~

ENG都係有人代~係到傾壁報D野~

要整個活動式既坐位表~~

暫時諗住整泡泡既~~

MATHS明佢UP乜啦~~因為教過既= =

終於等到放學喇~~~見到SAKURA返左黎~

第1次既練波~選都唔選~~

結果收左班都唔識打波既入黎!~~

唉!~都唔知MISS崔諗咩嫁~

D人下手同開波都未練好~就係到開上手!

以為自己好勁咁WO!~~行開啦!!

都唔知收咁多做乜野!3十幾個人迫係個籃球埸~

d f.1仲係咁搶波打~開個波姐~~都要等~~

臨尾打左陣MATCH~~好悶囉!~~

可以話幾無聊~~打左3日排球喇= =

隻手爆晒微C血管=0=真係好痛呀!!!!!><

好似hoiyi話"隻手比石頭打完黎咁"

我feel到係瘀左d,,同腫左d囉= =

今日真係好攰呀!! 仲好痛呀!!

琴日將$45同8達通放落褲袋~比丫媽洗左-0-

錢仲係到~8達通就唔知仲用唔用到=.=

 

POST TIME︰2005-09-12 10:18 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]