| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 | |
|
DAY7!!!
 |
|
今朝遲到,自己一個行返學
好多書= =重死喇~~~
琴晚早左訓~但今朝都係好眼訓~
ass唔記得左點解推june~~
整係知整跌佢隻錶落x渠= =sor!
跟住佢手指唔夠長,拎唔到
東sir叫左4個男仔幫手!~
好似話余東拎起個x渠=0=
掉左比我-.- 洗都未洗....
recess~死余東!!
又冇噴你!!又冇整你!!
冇啦啦篤我!仲踢我!!\ . /低b嫁!!~
以為自己胸大走黎胸我!!你個d肥肉黎咋!
跟住拎左2粒星星creamy*.*第2個!!~
chin x2!~dict錯左6個~~
改余東個本!!睇完O晒咀~~
我想改都冇得改= =竟然岩晒~
跟住比余遠豪改!~kaka~~圈左2個錯字出黎!~
發雞盲= =咁都睇唔到~~
跟住miss liu又冇啦啦+多幾條班規wo!!
lunch返屋企食~~係洗衣機拎返條鎖匙出黎=v=
hist成堂做wb~~劉楚絲好似眼痛
死都唔肯返去~想見到alex= =!!?
maths!!順便做多幾條??!!
你過黎順便琴你1巴呀!!~低b!~~
仲要遲放我地!!~以為自己邊個!!!?
返到屋企~又好興!~~
同個8婆開戰!!~-.-
比佢踢中之前撞到個到!~好痛!!
最後都係我贏= =v
mame都幫我嫁~=v=
POST TIME︰2005-10-18 10:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 | |
|
唔想打=_=
 |
|
今日終於唔洗早D返去做功課
CHIN ORAL!~用PTH!~~
九龍=狗籠= =?!!
IS又睇ETV!~睇完又睇多次~~
好眼訓.......
RME!~余東拎左LILY姐條腰帶黎度胸圍= =
HAHA~~~唔夠長-0-
余遠豪仲死都話自己得十幾吋=.=
MATHS勁悶!~~好憎余志能呀!!
HIST^.^好中意mr lee教=v=
上佢堂實唔會悶!~~~
放學打排球!!~猜完波開波再開match~
都幾悶其實~~~
依嫁打排球越黎越冇癮!!!~~
以前打得開心d!!~依嫁??!
仲打咩!?? 返排球為乜!!??
POST TIME︰2005-10-17 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 14 日 星期五 |
 | |
|
14/10
 |
|
話左今日準時嫁
結果遲左好似2個字
我冇左成粒鐘囉.......= =
琴晚咩功課都未做
改WT!!A-都改勁多= =死蠢左!!
勁多個(,)抄死我~~
仲要改埋CHIN DICT!!!
10個改8個=V=每個10次仲要
kaka~~又有人幫我抄= =v
recess!比mentos整到隻耳流血/ . \
pth悶足成堂!!聽埋d唔知咩
一d都唔覺好笑wo講真!!~~
lunch行返黎個時真係笑死左!~~
係到講個低能!!~~
園藝!!搽定防曬!~~廢是曬黑~
又溝泥= =溝一大盤囉!!~
仲要係硬左-0- 溝死我~~
拎住個產係咁打碎佢!~
4點先走
同mentos跑步~~
郭映欣又唔去得wo!!!
痛完左邊痛右邊= =
都係跑得一陣~~~
7:30返到屋企,仲比人話!!
POST TIME︰2005-10-14 10:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 93 | » | |