| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 | |
|
幸福摩天輪^O^

|
|
呢排唔知點解覺得自己好似易喊左= =
好似琴晚咁.....真係超級無奈囉~
今朝返學比人冷落左/ . \
又唔記得帶眼鏡返學~
is dict識晒=v=kaka~~
maths!原來教緊第4課~
真係勁想琴巴佢!!教埋d低能既數
又成日扮晒唔識咁!~低B嫁!
recess creamy話同我地食飯喇!!^v^
chin比丫嬸話我地班有人唔禮貌
笑死左!!~葉華威好搞笑!!~
做咩唔開冷氣?等你開囉~
做咩唔上堂?等你教囉~~
做咩唔食飯呀??等你餵囉!~
同埋miss liu好似好嬲咁~~
eng dict!!識^v^ 一路默一路聽住missliu把聲
係隔離教緊中史= =??!!唔知講咩光頭= =
lunch林天怡係咁SHOW張報紙出黎~笑死!!~
去左草屋~~聽佢地講野,
無奈囉....唔洗食~滯晒即刻!~
返黎搵左miss崔!決定唔打學界!!
geog好似都係冇聽書~整係知又焗又熱!!
pth不嬲都唔聽~~比lemon推一推整到隻腳紅左
sp!行去HALL個時係咁比佢地吱
明知我最敏感-.-一陣笑到癲左...
又係聽欺凌!!已經見過佢第4次=.=
肯定睇得太多~~段片打晒格仔!~
跟住隔離睇到就好大聲咁"道道"
個個望住晒-0-
放學返屋企,做完功課溫maths!!
溫完都明晒^v^ 係咪興奮得滯
唔知做咩冇啦啦係到唱IQ博士
KAKA~痴左線= ="
POST TIME︰2005-10-24 10:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 23 日 星期日 |
 | |
|
^^

|
|
訓到12點起身~
2點陪KUEN去買野比佢丫妹~
我就買左條好Q既MICKEY鍊!!^^
跟住搵郭映欣一齊去廣福打波
等左成3個字.\_/.
郭映欣好慘....你搞到我好內疚~~
鬥波個時比林+良打到塊面=.=
又比佢同mentos撞到..我條腰呀!...
係咁叫我bom佢= =
跟住林+良送佢地走~~
同班細佬2打3~~
笑死左!!!~係咁追住個波
一拎住個波就成堆衝過黎
仲比人打左下=.=痴線嫁....
都唔係打波既...
6點半返到屋企~~
POST TIME︰2005-10-24 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 22 日 星期六 |
 | |
|
WIN!

|
|
朝早7點幾去左上水打學界!
坐係到食風= =出左一陣到~~
講錯左=.=係格左人2球,冇bom人
仲諗住e埸會贏得好輕鬆=.=
但臨尾個幾分真係好緊張!!
最後14:13險勝廖萬石堂!~
輸1分都唔知點算= =
依嫁應該已經出左線~~
打完再睇埋男仔!~
朱朱帶埋朱仔黎睇!!佢真係好得意!!!
走個時見到佢地係公園玩
同one+2企左係到望-.-
好搞笑!!~佢係咁助跑跳高掂個舊野
掂極都掂唔到!!~haha~~
跟住返屋企!~~有湯圓食,仲有番薯糖水^.^
最後都係唔去打波~~
跟住好眼訓....唔多舒服咁~
就訓左1粒鐘= =比電話嘈醒~~
打黎問我學界打成點~~
個時未訓醒~~都唔記得up左d咩-.-
同埋到依嫁我都未知係邊個打黎問我= ="
POST TIME︰2005-10-22 11:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 93 | » | |