« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 10 月 24 日  星期一 晴天

愉快幸福摩天輪^O^

呢排唔知點解覺得自己好似易喊左= =

好似琴晚咁.....真係超級無奈囉~

今朝返學比人冷落左/ . \

又唔記得帶眼鏡返學~

is dict識晒=v=kaka~~

maths!原來教緊第4課~

真係勁想琴巴佢!!教埋d低能既數

又成日扮晒唔識咁!~低B嫁!

recess creamy話同我地食飯喇!!^v^

chin比丫嬸話我地班有人唔禮貌

笑死左!!~葉華威好搞笑!!~

做咩唔開冷氣?等你開囉~

做咩唔上堂?等你教囉~~

做咩唔食飯呀??等你餵囉!~

同埋miss liu好似好嬲咁~~

eng dict!!識^v^ 一路默一路聽住missliu把聲

係隔離教緊中史= =??!!唔知講咩光頭= =

lunch林天怡係咁SHOW張報紙出黎~笑死!!~

去左草屋~~聽佢地講野,

無奈囉....唔洗食~滯晒即刻!~

返黎搵左miss崔!決定唔打學界!!

geog好似都係冇聽書~整係知又焗又熱!!

pth不嬲都唔聽~~比lemon推一推整到隻腳紅左

sp!行去HALL個時係咁比佢地吱

明知我最敏感-.-一陣笑到癲左...

又係聽欺凌!!已經見過佢第4次=.=

肯定睇得太多~~段片打晒格仔!~

跟住隔離睇到就好大聲咁"道道"

個個望住晒-0-

放學返屋企,做完功課溫maths!!

溫完都明晒^v^ 係咪興奮得滯

唔知做咩冇啦啦係到唱IQ博士

KAKA~痴左線= ="

 

POST TIME︰2005-10-24 10:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天

開心^^

訓到12點起身~

2點陪KUEN去買野比佢丫妹~

我就買左條好Q既MICKEY鍊!!^^

跟住搵郭映欣一齊去廣福打波

等左成3個字.\_/.

郭映欣好慘....你搞到我好內疚~~

鬥波個時比林+良打到塊面=.=

又比佢同mentos撞到..我條腰呀!...

係咁叫我bom佢= =

跟住林+良送佢地走~~

同班細佬2打3~~

笑死左!!!~係咁追住個波

一拎住個波就成堆衝過黎

仲比人打左下=.=痴線嫁....

都唔係打波既...

6點半返到屋企~~

 

POST TIME︰2005-10-24 08:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 10 月 22 日  星期六 晴天

開心WIN!

朝早7點幾去左上水打學界!

坐係到食風= =出左一陣到~~

講錯左=.=係格左人2球,冇bom人

仲諗住e埸會贏得好輕鬆=.=

但臨尾個幾分真係好緊張!!

最後14:13險勝廖萬石堂!~

輸1分都唔知點算= =

依嫁應該已經出左線~~

打完再睇埋男仔!~

朱朱帶埋朱仔黎睇!!佢真係好得意!!!

走個時見到佢地係公園玩

同one+2企左係到望-.-

好搞笑!!~佢係咁助跑跳高掂個舊野

掂極都掂唔到!!~haha~~

跟住返屋企!~~有湯圓食,仲有番薯糖水^.^

最後都係唔去打波~~

跟住好眼訓....唔多舒服咁~

就訓左1粒鐘= =比電話嘈醒~~

打黎問我學界打成點~~

個時未訓醒~~都唔記得up左d咩-.-

同埋到依嫁我都未知係邊個打黎問我= ="

 

POST TIME︰2005-10-22 11:10 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]