« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天

開心FINAL SPORT DAY!

琴日打完波,今日2隻手都好攰

今朝因為洗頭所以遲到去m記

買完糖就去喇~曬死!~

玨玨仲未肯采返我=.=

跟住同lily姐合張照^.^

悶死!!~又係red house到坐

最好睇都係啦啦隊!~

yellow house過份簡單!~

blue house is the best!!

最好笑係7a同7c!!~

好中意!=v=有IQ博士-0-'

仲有我最愛既朱朱>3<

好搞笑!!~笑到個咀好攰!~

我想睇多次!!

今年又係red house win!玩晒既= =

yellow house又輸!!~

遲左勁多返屋企!~

waiwai趕時間,所以同左佢一齊返!~

****聽日打學界喇!!~

上水,9點-0-'

要早d訓= =

 

POST TIME︰2005-10-21 09:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天

開心好攰呀!!~

今朝返去先做公教報!~唔該晒kuen!

100有多tim呀!!~跟住mentos黎借書

有咪借左比佢= =就係因為咁....

玨玨成日都唔采我/ . \

ass唔知鄒禮謙定鄭嘉謙....

"um...我係white house,

個社長姓護,叫舒寶!" =o="

chin!又講班規d野!~

做咩唔比得人入黎其實.....

比余東玩死=_=

我唔mind on duty 1week嫁

你咪爆囉= =我驚你咩!??

同埋...我邊到有面紅= =?!

rme!謝榮豐係魔鬼!

一定係!個頭有2個角嫁~~

pe!唔開心囉~/ . \冇得上!

好憎得1個教pe!佢走左又冇人代wo!

搞到我無聊左2堂!!晒我d時間!

諗住有得打波嫁嘛!!~~

第1堂misslo!睇黎穎儀畫畫=.=無奈~

第2堂misssin!話就整班旗,其實傾計

笑到癲晒!!~

放學又打波喇!!^v^

同鄧玉英搶板,冇得搶既其實=.=

就黎比佢撞散~~

跟住就練住半埸先~反應快左= =v

練到7點半,好攰!!!~

one+2 d書留晒係我到= =

 

POST TIME︰2005-10-20 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天

開心19/10

今日2堂MATHS!係到溫EPA!

佢今日55分界-0-??HAHA~~

馬穎詩比余東貼左隻龜係後面都唔知

RECESS完左,係5樓望落2樓

2個傻婆係走廊慢步~同JUNE都笑左死=.=

VA對住個死人余東!扮晒蟹!

又係踢中撞親個個位=.=

特登踢完我仲話返我轉頭!!\ . /低B仔!

係WO!!特登放係到比你踢既!!?

黑人憎到死!彈開啦唔該!!

LUNCH去慈仔魚~好耐冇去街市食喇!

同林天怡,黎穎儀一齊食,係因為冇位= =

2個都低B嫁!!=0=狂係到笑.....唔食都滯晒囉!

係咁話WAIWAI係BB!~搞到佢勁無奈!~

EPA DICT錯晒/ . \ 有排改喇!!10次呀!!

ENG又writing , 一作文個腦就一片空白!作左勁耐!!~

玩死!枝枝筆都斷墨,冇個枝又借左比玨玨

放學

個個拎我本畫簿黎睇CREAMY!!haha~~

仲見到朱朱係到練緊啦啦隊呀!!*0*

拎住條絲帶係到玩~

係到睇波,等左好耐先開始~

睇得一陣= =去買禮物*.*

難得CREAMY咁偉大返黎陪我地去買!!~

睇到D鍊好靚呀!!

跟住返去M記搵ONE+2佢地!~比埋份野佢~

好似話VC贏55:33~~

一齊返屋企~~

****聽日又打波喇!!!^v^

***星期6(22/10)學界!! 9:00am對廖萬石堂***

***得閒黎睇=V=

 

POST TIME︰2005-10-19 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]