| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |
 | |
|
FINAL SPORT DAY!

|
|
琴日打完波,今日2隻手都好攰
今朝因為洗頭所以遲到去m記
買完糖就去喇~曬死!~
玨玨仲未肯采返我=.=
跟住同lily姐合張照^.^
悶死!!~又係red house到坐
最好睇都係啦啦隊!~
yellow house過份簡單!~
blue house is the best!!
最好笑係7a同7c!!~
好中意!=v=有IQ博士-0-'
仲有我最愛既朱朱>3<
好搞笑!!~笑到個咀好攰!~
我想睇多次!!
今年又係red house win!玩晒既= =
yellow house又輸!!~
遲左勁多返屋企!~
waiwai趕時間,所以同左佢一齊返!~
****聽日打學界喇!!~
上水,9點-0-'
要早d訓= =
POST TIME︰2005-10-21 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 | |
|
好攰呀!!~

|
|
今朝返去先做公教報!~唔該晒kuen!
100有多tim呀!!~跟住mentos黎借書
有咪借左比佢= =就係因為咁....
玨玨成日都唔采我/ . \
ass唔知鄒禮謙定鄭嘉謙....
"um...我係white house,
個社長姓護,叫舒寶!" =o="
chin!又講班規d野!~
做咩唔比得人入黎其實.....
比余東玩死=_=
我唔mind on duty 1week嫁
你咪爆囉= =我驚你咩!??
同埋...我邊到有面紅= =?!
rme!謝榮豐係魔鬼!
一定係!個頭有2個角嫁~~
pe!唔開心囉~/ . \冇得上!
好憎得1個教pe!佢走左又冇人代wo!
搞到我無聊左2堂!!晒我d時間!
諗住有得打波嫁嘛!!~~
第1堂misslo!睇黎穎儀畫畫=.=無奈~
第2堂misssin!話就整班旗,其實傾計
笑到癲晒!!~
放學又打波喇!!^v^
同鄧玉英搶板,冇得搶既其實=.=
就黎比佢撞散~~
跟住就練住半埸先~反應快左= =v
練到7點半,好攰!!!~
one+2 d書留晒係我到= =
POST TIME︰2005-10-20 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
|
19/10

|
|
今日2堂MATHS!係到溫EPA!
佢今日55分界-0-??HAHA~~
馬穎詩比余東貼左隻龜係後面都唔知
RECESS完左,係5樓望落2樓
2個傻婆係走廊慢步~同JUNE都笑左死=.=
VA對住個死人余東!扮晒蟹!
又係踢中撞親個個位=.=
特登踢完我仲話返我轉頭!!\ . /低B仔!
係WO!!特登放係到比你踢既!!?
黑人憎到死!彈開啦唔該!!
LUNCH去慈仔魚~好耐冇去街市食喇!
同林天怡,黎穎儀一齊食,係因為冇位= =
2個都低B嫁!!=0=狂係到笑.....唔食都滯晒囉!
係咁話WAIWAI係BB!~搞到佢勁無奈!~
EPA DICT錯晒/ . \ 有排改喇!!10次呀!!
ENG又writing , 一作文個腦就一片空白!作左勁耐!!~
玩死!枝枝筆都斷墨,冇個枝又借左比玨玨
放學
個個拎我本畫簿黎睇CREAMY!!haha~~
仲見到朱朱係到練緊啦啦隊呀!!*0*
拎住條絲帶係到玩~
係到睇波,等左好耐先開始~
睇得一陣= =去買禮物*.*
難得CREAMY咁偉大返黎陪我地去買!!~
睇到D鍊好靚呀!!
跟住返去M記搵ONE+2佢地!~比埋份野佢~
好似話VC贏55:33~~
一齊返屋企~~
****聽日又打波喇!!!^v^
***星期6(22/10)學界!! 9:00am對廖萬石堂***
***得閒黎睇=V=
POST TIME︰2005-10-19 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 93 | » | |