| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 |
 | |
|
學界
 |
|
一朝早,丫爸打黎話落去飲茶~
唔係姑媽係到都唔落去~
食左好少野就走~
跟住one+2話想著學校件風褸去=.=
10:45就出去啦~
睇男仔打先~見到錢文諾勁入
跟住鄧玉英打比殷嘉喻個d
竟然唔知今日比賽=.=
一開波贏緊7分的!跟住比人追到平手~
最後1分鐘!全世界起哄!!!超緊張!!
30s我地差人地1分!!
之後比人地1個走籃入左~又比人偷埋波~
完了~~~輸左3分!~
即刻down晒全部~但朱朱話打得好=.=
楊杏兒喊得好西利!~
跟住散個時~自己係到打波,影相
扮冇頭鬼,蜘蛛俠=v=
mame又打黎叫我上酒樓食飯~
都廢是理佢~打耐d晏d返~
自己買m記食~又拎住個波~勁多野係手~
今日one+2讚我唱歌幾好聽=v=kaka~
POST TIME︰2005-11-28 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
|
25/11

|
|
今朝原本較左6:45起身嫁~
點知7點2先起身!返到去就落去ass
rp東東又講佢d籃球隊~
music唱歌^v^
recess抄左2版maths
cl,原來楊百秋真係hi緊我=.=
其實我都唔知佢係咪望住我~
仲話我比d爛反應佢~
你想我點熱情法= =?!
chin唔記得喇~
pth小肥同lemon好搞笑!
eng悶到我痴線!!
托住個頭差d訓著~
listening又做唔晒!
仲有排對住佢!!!!!
lunch去左慈仔魚~
林天怡同winnie搭枱
笑死左!不停咁講june個頭盔!
haha~~用來擋風的!
跟住又痴左線~林天怡個頭亂晒
同埋佢有'喉核'-0-''
我地3個食完走先~
返到去家傑嫂比人玩死左!!~
可惡既fmk拍我2巴!
跟住仲拎走埋我條key~
搶返之後我還返2巴比佢=v=
趣藝!大合照!
跟住1個1個同自己盆花影~
2盆都開左dd~
影完之後發覺有1盆唔係我既-.-
我個盆開左花的!!但冇影到!!!
唔知大家放學見唔見到多左d花係門口!
係我地好辛苦拎落去美化校園!!
拎完之後出晒汗~對手勁攰~
mickey佢地走晒~
返lab坐~個時先3點2= =
坐呀坐坐到放學~
POST TIME︰2005-11-25 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 | |
|
24/11

|
|
一返到黎去搵WAIWAI
話比佢聽我PTH有28分=v=kaka~
eng miss黎透bar!都唔知係咪特登嫁!
頂佢唔順!chin悶死了!
recess留低我地係到~
傾返琴日key的故事!
得返個2分鐘比我地!
maths*2都明晒!!
lunch去草屋!飽到死!
返到去同one+2傾計啦
佢星期6得閒^v^
同埋係咁比hoiyi拉住我
放鬆d!大方d!^.^
唔好將個問題放大佢~
epa個個都話去toilet!~
悶到死!都唔知佢教d乜!
chist好悶=.=今日d堂全部都係悶!
整係知佢比左好多功課
eng oral!睇matilda!
好緊張!又好笑!仲想繼續睇埋佢!
成日都好呆滯!
***打波係最好開心嫁!!!
佢地有人星期6唔得閒-0-
唯有等下個星期6啦~
朱朱好似開會!5點先落黎
我地夾錢買2個蛋糕比佢食
雖然遲左2日!不過唔緊要啦!~
一齊合張照~1.2.3.笑^v^
跟住繼續打波!7點先走今日
走個時個個都好驚
因為好黑~同埋又講d恐怖野
同one+2返去!佢好驚=.=
我地就唱下歌輕鬆下...
*分分鐘需要你!!=v=正死了!
POST TIME︰2005-11-24 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 93 | » | |