« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 11 月 6 日  星期日 晴天

開心好充實既1日!!

今朝9點比個電話嘈醒~

無奈囉~仲要係打錯= =

10點半起身~係咁咳!!!~

玩左陣電腦~食埋野~

無無聊聊~~1點到

就開始溫書啦!!IS+HIST!!

可以話明晒既^.^

5點出去打波~~

丫爸真係勁煩!!問佢又叫我問MAME~

MAME緊係比啦!!~

出去個時又唔想比我出WO!

都唔知佢想點!!~黑晒面囉!!

今日先發現2隻手既無名指同食指唔對稱!

打完自己行返去!條隧道又係冇咩人=.=

得D人踩單車經過~有D恐怖

MAME打黎,就一路傾一路行返去~

食完飯又溫書!!好勤力呀今日!=v=

今日又係好充實既1日!!~

聽日唔識真係喊=.=

我唔要溫咁耐都係白廢!

聽日仲要溫MATHS,GEOG,ENG!!

 

POST TIME︰2005-11-06 10:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天

開心4/11

琴晚做完功課都12點就訓啦~冇打日記~

琴日epa! sa姐上左黎=o="

有家長打黎話d test多!~

仲有佢都唔知係咪校長黎~

commontest計考試分佢都唔知~

傾左成堂~結論就係!is冇得調!!!!

chist!!派左test!~23/25-0-

死蠢左!!早知寫晒2個答案~~

原本有滿分嫁><   多手!!!!!

eng oral又係玩~笑死~~

馬偉昌係到扮香港先生=.=

醜化晒人地!~~

放學又打波!!!f.1對f.2都輸= =

zoie仲過埋去f.1個隊!!

同埋冬菇nor晒囉!!^.^

獨食!!係都自己射!

kaka~~點知比我格左!!

打完同one+2一齊返!~

佢應承左下次唱歌比我聽!!^.^

 


到今日!!遲左返黎~~

但都抄得切功課!~

跟住見到music rm有個人企係到~

"um...佢應該係男仔黎" -0-

liliy姐笑到傻左~~擺明就男啦= =

唱歌!!~今日喉嚨好多痰~

高音個到唱唔到~june又係~~

一到高音就靜晒= =

cl test唔識~chin!miss liu低b嫁!

人地寫左家長信又唔調~

叫人諗下點改班規!!~

跟住仲話比我地落台wo!!

收皮啦唔該!!我撐馬偉昌!!!

依嫁擺明佢自己落唔到台啦!!低b!

園藝!!種蕃茄呀*.*但我想士多啤梨多d!!

嚇死!!見到好似有2,3隻小強係d盆入面!!!

上去睇返d菊花同菜~

我地個組d菜特別矮n細棵的= =

跟住施肥=0= 臭死了!!!~

我過去淋完2下就走人=v=

原來真係會成間學校都聞到陣味嫁~

跟住同hoiyi,creamy去買野,chingyi一陣就走左~

我同creamy買左charmmy kitty既筆!!

hoiyi買左3眼仔既鍊~~

好偉大咁陪埋creamy走~兜左一大個圈!!~

返到屋企見到小小強-0-"

 

POST TIME︰2005-11-05 01:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 2 日  星期三 晴天

2/11

今朝返黎做完is就溫書!

落黎個時係樓梯比人折住左-0-

余東個d走左e座以為落到去~

跟住係e座個邊比人折左再返過黎~

nor晒!!~成大半班2D都比人折左!

好采冇班主任堂=v=

上到hall底黃伯講左幾句野就算~

is*2 dict識晒!^.^睇etv!~

maths講咁耐都唔到point= =

chin堂又係好留心聽書!

以為會比佢鬧- . -可能佢都唔記得左

lunch同埋hoiyi,chingyi,june家姐同佢個fd食!

8個人坐一張枱=.=

geog都係唔明!pth同lemon係到搞部電話

sp去hall聽野~小肥真係好得意好聽話!~

叫佢前就前後就後=.=

放學因為某d原因唔想練跑!!

得我,one+2,朱精,zoie!!

落到去miss崔就話 " 有冇搞錯呀!

做咩唔練呀你地! " =.=煩

唔練一陣又有人嬲我~~

跑圈,situp,掌上壓 5set -0-

跑完條腰都冇力~~跟住就打波~

學校d蚊好大隻!!勁比蚊咬今日!!

聽日隻腳實好痛~~~

 

POST TIME︰2005-11-02 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]