« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天

只想愛你

*我終於還是說了一句我愛你
 還記得那個微涼夜裡天空正飄著小雨
 心跳的聲音 像舞動奇蹟

 你看著我說千萬不要愛上你
 因為你只會讓我傷心別傻了快點喊停
 你那麼冷靜 忽遠又忽近

 我知道我對你來說也許太年輕
 我想我猜我問我終於了解
 原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味*

#只想愛你 當我和你走在一起就已經決定
 不看不聽不問也不會放棄
 是你讓我了解自己 可以為愛那麼堅定

 只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
 我知道我偶爾有一點任性
 不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避#

Sorry我還是不會放棄愛你

REPEAT*#

Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄

REPEAT#

只想愛你 好想每天睜開眼睛就能看到你
我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避
Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄愛你

 

POST TIME︰2005-11-13 10:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天

有你真好!

這時候 最能讓我想起你 多希望你在這裡 oh~~~
你總是願意 把你的手心 借給我握緊

該往哪裡 我總是依賴著你 你是我的方向感 oh~~~
我可以確定 你會帶著我 朝對的方向前進

I'm thinking of you. 我有你真好 你能讓煩惱變得渺小
我遇見一個最懂我的人 我會提醒自己 把這份愛收好

I'm thinking of you. 我有你真好 只要牽著你的手就知道
我不是一個人在這世界停靠 因為我擁有你 在我心裡

thinking of you. 有你真好
thinking of you. 嗚∼哦∼

因為有你 我看見世界的美麗

I'm thinking of you. 我有你真好 只要牽著你的手就知道
我早已經歷永遠和缺少 因為我擁有你 在我心

thinking of you. 有你真好
thinking of you. 有你真好

 

POST TIME︰2005-11-12 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 10 日  星期四 晴天

愉快^v^

今日冇咩發生!

is仲未派test!!可能聽日!好緊張!!

chin又調位~~佢盲嫁= =

我咁高坐第1都唔調~

雖然都唔想佢調!好中意e個位=v=

跟住又鬧我地!wb半班唔改正交出黎!

特登唔改既!!因為冇時間~

乜都鬧我地!!大事小事都係咁!!

明顯係更年期!!~

咩都佢岩晒!我地錯晒!!

2個班主任!,佢就話晒事!當東東冇到咁!!

7 day都要對住佢!!

同佢完全溝通唔到!!有代溝~

鬧完喇!

到rme好留心=v=做wb!

pe!換3個時真係比林天怡同winnie笑死左!!~

佢以為我同june偷望佢換3,想走入廁所~

跟住我地咪話"乜你有野比我地睇咩"kaka~

同埋winnie換晒3就想著住對黑鞋上pe囉=v=

今堂好開心^.^我笑到塊面都有d痛~

一開始成班係到篤黎篤去!係到叫= =

跟住同d男仔係hall跳舞!~

ms崔好enyjoy咁跳=.=笑死左完全!

跟住自由組隊跳!我,june,玨玨,soso,

lily姐,kuen,kiki,再+埋東東!!^v^

拖住東東跳舞!佢隻手好大=0=定係我細= =!?

好正d動作!!" 對你愛愛愛不完! "kaka~~正死!

玩到癲晒!!跳到好攰!!~

跟住落左去打波~~同東東,朱精,張朗然一隊

贏晒=v=最後個埸輸左~

ms崔話會跳3個cycle!!~

練波!!~全部gbt一齊扮蟹=.=樣衰

跟住鬧波!全埸緊迫!!

鄧玉英成日都推人!

返屋企同one+2!

一齊慢步=v=係超慢步!仲唱左首實情!

d人行過係咁望住-0-kaka~~

返到屋企食出奇蛋=v=有隻多啦A夢!

 

POST TIME︰2005-11-10 10:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]