|
今日冇咩發生!
is仲未派test!!可能聽日!好緊張!!
chin又調位~~佢盲嫁= =
我咁高坐第1都唔調~
雖然都唔想佢調!好中意e個位=v=
跟住又鬧我地!wb半班唔改正交出黎!
特登唔改既!!因為冇時間~
乜都鬧我地!!大事小事都係咁!!
明顯係更年期!!~
咩都佢岩晒!我地錯晒!!
2個班主任!,佢就話晒事!當東東冇到咁!!
7 day都要對住佢!!
同佢完全溝通唔到!!有代溝~
鬧完喇!
到rme好留心=v=做wb!
pe!換3個時真係比林天怡同winnie笑死左!!~
佢以為我同june偷望佢換3,想走入廁所~
跟住我地咪話"乜你有野比我地睇咩"kaka~
同埋winnie換晒3就想著住對黑鞋上pe囉=v=
今堂好開心^.^我笑到塊面都有d痛~
一開始成班係到篤黎篤去!係到叫= =
跟住同d男仔係hall跳舞!~
ms崔好enyjoy咁跳=.=笑死左完全!
跟住自由組隊跳!我,june,玨玨,soso,
lily姐,kuen,kiki,再+埋東東!!^v^
拖住東東跳舞!佢隻手好大=0=定係我細= =!?
好正d動作!!" 對你愛愛愛不完! "kaka~~正死!
玩到癲晒!!跳到好攰!!~
跟住落左去打波~~同東東,朱精,張朗然一隊
贏晒=v=最後個埸輸左~
ms崔話會跳3個cycle!!~
練波!!~全部gbt一齊扮蟹=.=樣衰
跟住鬧波!全埸緊迫!!
鄧玉英成日都推人!
返屋企同one+2!
一齊慢步=v=係超慢步!仲唱左首實情!
d人行過係咁望住-0-kaka~~
返到屋企食出奇蛋=v=有隻多啦A夢!
POST TIME︰2005-11-10 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|