« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 11 月 17 日  星期四 晴天

呆滯今日打到好長=v=分左2篇~

今朝返學撞到jy!~之後一齊行~

goeg test~唔識=.=可能又fail!~

recess比欣欣攬實左!~好舒服=v=

june比miss lee話完就好頹!~

行上去個時咁岩見到佢~

笑得好燦爛咁望住我= =

chin*2悶死左~

小肥比人篤爆左!

話我地班中文得3個人pass!

仲要傳到去校長到!問返miss liu~

原來missliu仲未改卷= =

仲要話" 有腦既就唔會信啦,

邊有可能先得嫁!? "

個刻真係笑死左!!

即係佢話緊miss石同校長冇腦-.-

我係有腦嫁!!^.^

臨落堂係到傾旅行全班著一隻色既3!~

lunch!郭映欣要自己一個留係到唔食飯

我邀請佢同我食都唔肯/ . \

咁難得佢竟然拒絕我.............

講左好耐都唔肯~到我話嬲個時先肯去

其實自己1個係課室會好悶的!~

去左錦華食~

eng ers!超眼訓~~想訓又唔係~

驚佢會行過黎=.=

maths!都係悶!

最後10分鐘低智能去帶隊^.^開心死!!~

但都仲要比cw我地做!!!!!

跟住練波!!~又扮蟹-.-仲要好多人望住

扮完教下手走籃!朱朱走得好優美@@

先練左動作!~之後真係拍埋波上!~

都唔係好難~~個動作會靚d!

實驗証明手細係走到下手嫁!!!!!=v=

之後鬥波!~又同f.1打!今次係win嫁!

死冬菇自己廢又係到教人打波!!

仲要篤我背脊!!!\ . /

跟住咪同佢講! "篤乜野呀!?"  

"篤你咪篤你囉!我中意呀"

依嫁邊個比你篤呀!!!

都黎埋!!!f.1就咁串咀!!

跟住佢射波,即刻比我格左!!仲要好大聲= =v

f.3,4打!~好有衝勁佢地!!d分追住上!~

同1+2返屋企!~~

*****不要離我太遠

            **藍鞋子**

**小紅帽                 黑白照***

               親朋密友=v=

今日唱左好多首~全部都係stephy既歌!~~

************************


跟住返到屋企!真係激死!!!!!!!又喊左!

係咁既.....琴晚10點之後就上唔到網到依嫁!

打電話啦!原來係將上網d錢交左去電話到!!

即係有成$400仲未交!~即係去交左!~

交左就sd返比佢啦!!點知又sd唔到!

上返屋企再打去!跟住mame拎去sd!~

我丫爸真係麻q煩!!!!

又話咩**『依嫁整係得hkbn上到網咩

電話同上網都搞錯黎交!!

你幾時有用過IDD呀!冇用你交乜錢呀

申請左話3個月免費試用嫁~你交錢做咩

依嫁個電話用緊和記嫁!你交錢比hkbn!!

多錢咪再走去交多幾次囉!!~

電話同上網都睇錯!!~

1個2個都低能嫁!你丫媽低姐,你都低!!?』**

好煩!!!你醒晒囉!!得未!!!

依嫁我想既!!!?我特登交錯嫁!!!?

飯都唔想食!等佢食完先出去食!

一路食飯佢仲一路係咁講!!

2張單一樣交錯好出奇咩依嫁!!!

仲有,點知你申請左d咩呀!

唔交都交左啦!叫佢比返錢你囉!!煩!!

跟住sd完再打去問啦!!先好笑囉!

原來之前個白痴轉左hkbn!!

即係話d錢係冇入錯到!

係有人申請左唔知!仲要咁惡鬧人!!!!!!!!!!!!!!!!!

依嫁真係你"醒"晒囉!!!!!!!

幫你入埋錢!!比你鬧埋!!仲比你醒埋!!

滿足左3個願望!!!開心死未!!!?正過出奇蛋啦!

勁嬲!!!!!!咩都做唔到!整係聽歌!!

等佢上返網!!等既期間就打左日記!好長~~~

 

POST TIME︰2005-11-17 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 15 日  星期二 晴天

15/11

琴日打完波,又爆微c血管!!

夜晚訓教發惡夢!!見到冬菇-0-

佢係咁追住我!跟住捉實左我!!

之後唔記得左....

今朝返到去呆坐係到好耐!!!!!

JUNE又遲返!\ . /悶死左我!

佢返黎幫佢做改正~

RP又聽東東講佢D籃球隊= =

MUSIC!

COME ANG SING TOGETHER!!~

唱愛是真諦!好好笑~~

RECESS幫JUNE做中史~

CHIN,電話放左係櫃桶冇啦啦震!-0-

MISS LIU就企左係前面~

可能嘈~佢都好似聽唔到~

LUNCH草屋~

返黎同ONE+2傾計~~

PTH繼續同小肥玩=v=

kakaa~笑死!雞泡魚@0@

TEST左~都幾易~~

eng*2仲悶!做listening

聽完晒仲剩15分鐘比我地自己做野

最好笑係道門=.=

仲以為山左會開唔返~~

放學還完書去買冷^.^

mame竟然話隻色唔係咁好/ . \

即刻由開心跌返落黎~

跟住幫手汁雪櫃!~因為換左新既~

 

POST TIME︰2005-11-15 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 14 日  星期一 晴天

悶~~

今朝返去係咁抄!!~大檢!

見到肥鄺同missliu就笑死左!!~~

跟住上到課室!譚穎琤早退=0=

跟住成個上晝好似自閉咁!~

冇咩講野!!係冇人同我講野= =

eng比大pat lau讀左篇writing出黎!

望住我,比左個無奈既樣佢!~

chin都係好悶!!~

recess落2b搵mickey!

佢係迪士尼返左黎!~

有人想同我爭隻minnie\ . /

不過..minnie是我的!!!=v=

跟住去到toilet,又見到林天怡

同佢癲埋一份!~塊面整到濕晒!

maths*2!除左問後面借野之外~

係冇人理過我囉/ . \

自己一個坐真係好悶!!好辛苦~

lunch有糖食!!~多謝郭映欣!=3=

epa都叫做冇咁悶!~因為有小肥!!!^.^

mr ho實習~佢傻下傻下咁=.=又痴利筋~

派test又比左第個個份我~10分岩晒= =v

跟住佢就up埋d無聊野~

我同小肥係到玩!!佢真係好得意=3=

佢係咁跟住我做野~

kaka~~一齊扮雞泡魚@0@

跟住趁ar sir寫黑板偷飲水!!~

差d噴埋水出黎~haha!!~~笑死我!~

chist好留心聽書!教緊楊貴妃!

eng oral睇matilda!!~都ok la~~

commontest~又唔識=.=有成7,8分冇做好似~

打排球!!~同chinyi,hoiyi影相!~

跟住自己返屋企~

 

POST TIME︰2005-11-14 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]