| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 17 日 星期四 |
 | |
|
今日打到好長=v=分左2篇~

|
|
今朝返學撞到jy!~之後一齊行~
goeg test~唔識=.=可能又fail!~
recess比欣欣攬實左!~好舒服=v=
june比miss lee話完就好頹!~
行上去個時咁岩見到佢~
笑得好燦爛咁望住我= =
chin*2悶死左~
小肥比人篤爆左!
話我地班中文得3個人pass!
仲要傳到去校長到!問返miss liu~
原來missliu仲未改卷= =
仲要話" 有腦既就唔會信啦,
邊有可能先得嫁!? "
個刻真係笑死左!!
即係佢話緊miss石同校長冇腦-.-
我係有腦嫁!!^.^
臨落堂係到傾旅行全班著一隻色既3!~
lunch!郭映欣要自己一個留係到唔食飯
我邀請佢同我食都唔肯/ . \
咁難得佢竟然拒絕我.............
講左好耐都唔肯~到我話嬲個時先肯去
其實自己1個係課室會好悶的!~
去左錦華食~
eng ers!超眼訓~~想訓又唔係~
驚佢會行過黎=.=
maths!都係悶!
最後10分鐘低智能去帶隊^.^開心死!!~
但都仲要比cw我地做!!!!!
跟住練波!!~又扮蟹-.-仲要好多人望住
扮完教下手走籃!朱朱走得好優美@@
先練左動作!~之後真係拍埋波上!~
都唔係好難~~個動作會靚d!
實驗証明手細係走到下手嫁!!!!!=v=
之後鬥波!~又同f.1打!今次係win嫁!
死冬菇自己廢又係到教人打波!!
仲要篤我背脊!!!\ . /
跟住咪同佢講! "篤乜野呀!?"
"篤你咪篤你囉!我中意呀"
依嫁邊個比你篤呀!!!
火都黎埋!!!f.1就咁串咀!!
跟住佢射波,即刻比我格左!!仲要好大聲= =v
f.3,4打!~好有衝勁佢地!!d分追住上!~
同1+2返屋企!~~
*****不要離我太遠
**藍鞋子**
**小紅帽 黑白照***
親朋密友=v=
今日唱左好多首~全部都係stephy既歌!~~
************************
跟住返到屋企!真係激死!!!!!!!又喊左!
係咁既.....琴晚10點之後就上唔到網到依嫁!
打電話啦!原來係將上網d錢交左去電話到!!
即係有成$400仲未交!~即係去交左!~
交左就sd返比佢啦!!點知又sd唔到!
上返屋企再打去!跟住mame拎去sd!~
我丫爸真係麻q煩!!!!
又話咩**『依嫁整係得hkbn上到網咩
電話同上網都搞錯黎交!!
你幾時有用過IDD呀!冇用你交乜錢呀
申請左話3個月免費試用嫁~你交錢做咩
依嫁個電話用緊和記嫁!你交錢比hkbn!!
多錢咪再走去交多幾次囉!!~
電話同上網都睇錯!!~
1個2個都低能嫁!你丫媽低姐,你都低!!?』**
好煩!!!你醒晒囉!!得未!!!
依嫁我想既!!!?我特登交錯嫁!!!?
飯都唔想食!等佢食完先出去食!
一路食飯佢仲一路係咁講!!
2張單一樣交錯好出奇咩依嫁!!!
仲有,點知你申請左d咩呀!
唔交都交左啦!叫佢比返錢你囉!!煩!!
跟住sd完再打去問啦!!先好笑囉!
原來之前個白痴轉左hkbn!!
即係話d錢係冇入錯到!
係有人申請左唔知!仲要咁惡鬧人!!!!!!!!!!!!!!!!!
依嫁真係你"醒"晒囉!!!!!!!
幫你入埋錢!!比你鬧埋!!仲比你醒埋!!
滿足左3個願望!!!開心死未!!!?正過出奇蛋啦!
勁嬲!!!!!!咩都做唔到!整係聽歌!!
等佢上返網!!等既期間就打左日記!好長~~~
POST TIME︰2005-11-17 10:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 15 日 星期二 |
 | |
|
15/11
 |
|
琴日打完波,又爆微c血管!!
夜晚訓教發惡夢!!見到冬菇-0-
佢係咁追住我!跟住捉實左我!!
之後唔記得左....
今朝返到去呆坐係到好耐!!!!!
JUNE又遲返!\ . /悶死左我!
佢返黎幫佢做改正~
RP又聽東東講佢D籃球隊= =
MUSIC!
COME ANG SING TOGETHER!!~
唱愛是真諦!好好笑~~
RECESS幫JUNE做中史~
CHIN,電話放左係櫃桶冇啦啦震!-0-
MISS LIU就企左係前面~
可能嘈~佢都好似聽唔到~
LUNCH草屋~
返黎同ONE+2傾計~~
PTH繼續同小肥玩=v=
kakaa~笑死!雞泡魚@0@
TEST左~都幾易~~
eng*2仲悶!做listening
聽完晒仲剩15分鐘比我地自己做野
最好笑係道門=.=
仲以為山左會開唔返~~
放學還完書去買冷^.^
mame竟然話隻色唔係咁好/ . \
即刻由開心跌返落黎~
跟住幫手汁雪櫃!~因為換左新既~
POST TIME︰2005-11-15 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
|
悶~~
 |
|
今朝返去係咁抄!!~大檢!
見到肥鄺同missliu就笑死左!!~~
跟住上到課室!譚穎琤早退=0=
跟住成個上晝好似自閉咁!~
冇咩講野!!係冇人同我講野= =
eng比大pat lau讀左篇writing出黎!
望住我,比左個無奈既樣佢!~
chin都係好悶!!~
recess落2b搵mickey!
佢係迪士尼返左黎!~
有人想同我爭隻minnie\ . /
不過..minnie是我的!!!=v=
跟住去到toilet,又見到林天怡
同佢癲埋一份!~塊面整到濕晒!
maths*2!除左問後面借野之外~
係冇人理過我囉/ . \
自己一個坐真係好悶!!好辛苦~
lunch有糖食!!~多謝郭映欣!=3=
epa都叫做冇咁悶!~因為有小肥!!!^.^
mr ho實習~佢傻下傻下咁=.=又痴利筋~
派test又比左第個個份我~10分岩晒= =v
跟住佢就up埋d無聊野~
我同小肥係到玩!!佢真係好得意=3=
佢係咁跟住我做野~
kaka~~一齊扮雞泡魚@0@
跟住趁ar sir寫黑板偷飲水!!~
差d噴埋水出黎~haha!!~~笑死我!~
chist好留心聽書!教緊楊貴妃!
eng oral睇matilda!!~都ok la~~
commontest~又唔識=.=有成7,8分冇做好似~
打排球!!~同chinyi,hoiyi影相!~
跟住自己返屋企~
POST TIME︰2005-11-14 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 93 | » | |