| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
|
20/12

|
|
今朝返到去就玩左先
最好笑係估歌仔!~KAKA
搵左EWAL黎唱歌~笑到我死!~
跟住去左HALL~
見到miss崔-0-"好搞笑!
有人成頭同身都係貼紙~好正=v=
有個仲貼成個"福"字
之後食野喇~都ok飽既~
收到第2張聖誕卡^.^winnie送的
仲有陳嘉文既禮物!好得意!
跟住落左去搵mickey~
比東東叫返轉頭汁野= =
汁完野去買禮物!
我真係冇錢喇=.=有冇紙巾呀!!??
買完同mentos,翔翔,林+良去買冷
再同林+良去mentos屋企
佢買左包繽紛樂比我=v=
跟住mentos又買左2包上黎~
仲有翔翔送既禮物!襯返我既minnie鏡^.^
今日食左好多朱古力-.-肥死喇~~~
POST TIME︰2005-12-20 11:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 12 月 19 日 星期一 |
 | |
|
19/12
 |
|
今朝7點7先肯起身-.-
跟住換3出門口個時
發現搵唔到件3!!!!!
結果比我係洗衣機搵到= =
唔知想點!即刻吹啦!
有諗過遲到算數~
跟住出門口已經過左搭3!
行到入hall坐底就岩岩打鐘了
ass勁多獎要班~
比黃文傑個家姐笑死左~
ORAL唔知點解唔洗上~
IS TEST OK識啦~又好似唔多識= =
應該PASS既.....我諗.....
RECESS係canteen傾計~
都係creamy最錫我^3^
我等緊你條頸巾嫁~~
我知你係偉大的!
不過唔趕,可以慢慢織嫁~
之後DYNED調晒位坐=v=
食左2粒朱古力!真係幾好味~
死人頭fmk!係咁篤我\ . / 過份!~
又唔比朱古力我食!
食1粒會肥得去邊呀!!???
lunch食河粉~rme做wb!
maths比左勁多功課呀!!!
真係唔想做= =好煩!
人地做晒我地先開始做~
hist比左時間我地溫書
係到傾計=v=
放學拎住勁多書~
拎左書比waiwai媽
之後李sir黎左,ms崔又要煩
係到要人地上去
打到5:30~諗住都有d人既
點知5個排球隊係到練波= =
都ok核突嫁~~跟住又有d人係到打
5:30收野~hoiyi先落黎-.-
之後又比我地打到搭10先走
p.s我要快d織好條頸巾!!!!!真係要快d!!!
唔可以再得個講字!!!!!
POST TIME︰2005-12-19 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
|
16/12
 |
|
今日返到去已經夠鐘
maths同chin問答都未做~仲有chin wb要改返~
ass完先做~以為會扣分的
但又做得切~整係欠maths
music肥張冇返~睇碟啦
跟住好肚痛~~
cl test唔識=v=
chin唔記得左喇
pth考完~都ok易~
eng*2好似過得好快
係到聽mp3~
lunch去慈仔魚
園藝又有菜食喇-v-
係白菜仔~~
我隻手唔知點解介親~好痛!
做晒野就周圍行
又做左電燈膽!= =
上返去先好笑!
返屋企個時,
creamy塞左一堆書比我同郭映欣
好重好重好重好重!!!!
又抽住袋野wo
重死!!行到半路~
真係勁想將所以野都掉晒落地!!!!!
POST TIME︰2005-12-16 11:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 93 | » | |