| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 | |
|
10/2
 |
|
今朝返學with1+2..第1次早過佢到= =
maths*2好悶!對wb~
佢講d野又明d唔明d咁~
va*2同june傾左成堂計!
不停傾!~傾左好多野咁!~
真係唔係好中意囉!!!~
余東偷聽人講野!\ . /
仲扮晒冇野扮得意!~
謝lemon無聊打電話比我=.=
跟住比我發現fmk電話既wallpaper係stephy!
張stephy好靚!!~sd左d相比我~
lunch笑死我見到大謙謙~
跟住佢恐嚇我話倒晒我d野出黎~好衰,,!
不過miss liu佢地都唔敢亂黎~
epa有留心上堂的!!~都明!~
eng*2後面個小謙謙好無聊~
整d紙碎係我後面囉=.=" 很好玩嗎,,,,!!??
唔知我幾時會忍唔到你地= =
成日打我仲話我賤=.=其實係邊個呢,,,,,?
日日都要打我1巴嫁wo~
放學,,係canteen坐左陣
去m記食d野~
去seven買野monday~有janice!
仲有買左屋了!!~返屋企切
切幾次都切錯=.=切左好耐!~
好得意!~好想快d草齊=v=
POST TIME︰2006-02-11 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
|
^.^

|
|
今日都係好趕咁出門口
跟住唔記得帶3又返轉頭拎
ASS lily話魚旦個頭好似余東!
但都唔夠余東平!!haha~~
is*2切牛眼!!好得人驚!好鬼核突
但佢個len好得意!~
仲有!oscar終於比我打左巴!!呵呵~~
應承左係唔可反口的!~
geog miss lee唔係到~去左music rm
又睇家燕媽媽同開心波比-0-" 真係嘔死!~
chin*2唔記得了....
lunch同lily返屋企食
返到黎同tinyi傾心事...?!?!
跟住慢步上埋3樓=.=
hist聽書!今日明佢up乜^^
eng ers!其實望住本書係到諗野!
發覺自己成日都諗埋d低b野~
又諗d好驚會發生既野
諗d唔開心既野!!~
唔識諗下d開心既野...???!!
諗左成堂又冇心機上
成堂maths都冇聽書~
同小謙謙係到傾計~佢都幾8嫁wo=.=
跟住魚旦講埋d好變態既野~
放學*係我等左好耐!!
終於有得練波了!!好開心!!
冇練好耐!d走籃唔知似乜=.="
鬥波先好笑!!
冬菇入波!!!-0-
全部笑到訓係到~唔係就坐係到~
休息左陣~朱精話東東唔記得我個名/ . \
好失望!!~自己班學生都唔記得~
今日好早就要走~跟住傾訂T同波3!!
鄧玉英同何C研講D野好好笑!
話整粒"樓"係件T到,,,,,,做咩??
扣住隔離個個件3!!1排咁扣住!!~
笑死了!!~~真係覺得好好笑!!
仲有ZOIE同冬菇大戰!~
比我就打爆佢個冬菇頭!~kaka~~
之後上去搵tinyi,不過佢都練完~
等埋一齊走~~
with1+2!~下次我會識唱"苦情人"的^^
今日打波真係好開心^.^
好中意打籃球=v=
但你問我係咪好重要,,,又唔係
""唔係全部!你地更加重要!!!!~
我個心唔係整係得1個人嫁!!~"""(同creamy講的)
POST TIME︰2006-02-10 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
|
8/2
 |
|
今朝又勁趕!衝上班房拎校褸
唔知為乜~又冇著~
chin又派總分~-左1分囉
is落左去睇野~
recess同tinyi,winnie傾下計咁
chist miss龔唔係到~唔通去左檢查?
無聊到同小謙謙玩過3關=.=
eng float上dyned,
螞蟻比lily琴左巴!!好底死!!
lunch去左食sushi!同埋+2!
好趕!!食完即走人返去影相^^
不過返到去又等左陣先影
搞左ok耐~feel到個人好唔耐煩!~
跟住係走廊慢步~
不如落去行多次...?! 笑死了
re*先發覺唔見左條key!!!
key都唔係問題,最重要係條鍊!!
上去dyned搵!真係係到wo!
maths 自己做wb!~
hist有聽書!但唔係好明咁=.=
放學返屋企~返到門口
zoie打黎叫我拎pe3!
又返vc~情況又好似琴日咁= ="
一返去見到miss吹"""記住練波呀"""
下星期1會返的!如無意外!
跟住東東又問做乜今日唔練=.=
我諗下次會練既.....如無意外!
拎完3,打左一陣排球
見到waiwai佢地!!就一齊走~~
夜月同韓柏好慘....!點解會係2兄妹!!
睇緊勁歌!李樂詩嘔死人!!!
有eason 最佳損友! 不過睇得dd..
笑唔=1定開心...!!
POST TIME︰2006-02-08 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 93 | » | |