« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2006 年 2 月 10 日  星期五 晴天

10/2

今朝返學with1+2..第1次早過佢到= =

maths*2好悶!對wb~

佢講d野又明d唔明d咁~

va*2同june傾左成堂計!

不停傾!~傾左好多野咁!~

真係唔係好中意囉!!!~

余東偷聽人講野!\ . /

仲扮晒冇野扮得意!~

謝lemon無聊打電話比我=.=

跟住比我發現fmk電話既wallpaper係stephy!

stephy好靚!!~sd左d相比我~

lunch笑死我見到大謙謙~

跟住佢恐嚇我話倒晒我d野出黎~好衰,,!

不過miss liu佢地都唔敢亂黎~

epa有留心上堂的!!~都明!~

eng*2後面個小謙謙好無聊~

整d紙碎係我後面囉=.=" 很好玩嗎,,,,!!??

唔知我幾時會忍唔到你地= =

成日打我仲話我賤=.=其實係邊個呢,,,,,?

日日都要打我1巴嫁wo~

放學,,係canteen坐左陣

去m記食d野~

去seven買野monday~有janice!

仲有買左屋了!!~返屋企切

切幾次都切錯=.=切左好耐!~

好得意!~好想快d草齊=v=

 

POST TIME︰2006-02-11 12:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2006 年 2 月 9 日  星期四 晴天

愉快^.^

今日都係好趕咁出門口

跟住唔記得帶3又返轉頭拎

ASS lily話魚旦個頭好似余東!

但都唔夠余東平!!haha~~

is*2切牛眼!!好得人驚!好鬼核突

但佢個len好得意!~

仲有!oscar終於比我打左巴!!呵呵~~

應承左係唔可反口的!~

geog miss lee唔係到~去左music rm

又睇家燕媽媽同開心波比-0-" 真係嘔死!~

chin*2唔記得了....

lunch同lily返屋企食

返到黎同tinyi傾心事...?!?!

跟住慢步上埋3樓=.=

hist聽書!今日明佢up乜^^

eng ers!其實望住本書係到諗野!

發覺自己成日都諗埋d低b野~

又諗d好驚會發生既野

諗d唔開心既野!!~

唔識諗下d開心既野...???!!

諗左成堂又冇心機上

成堂maths都冇聽書~

同小謙謙係到傾計~佢都幾8嫁wo=.=

跟住魚旦講埋d好變態既野~

放學*係我等左好耐!!

終於有得練波了!!好開心!!

冇練好耐!d走籃唔知似乜=.="

鬥波先好笑!!

冬菇入波!!!-0-

全部笑到訓係到~唔係就坐係到~

休息左陣~朱精話東東唔記得我個名/ . \

好失望!!~自己班學生都唔記得~

今日好早就要走~跟住傾訂T同波3!!

鄧玉英同何C研講D野好好笑!

話整粒"樓"係件T到,,,,,,做咩??

扣住隔離個個件3!!1排咁扣住!!~

笑死了!!~~真係覺得好好笑!!

仲有ZOIE同冬菇大戰!~

比我就打爆佢個冬菇頭!~kaka~~

之後上去搵tinyi,不過佢都練完~

等埋一齊走~~

with1+2!~下次我會識唱"苦情人"的^^

今日打波真係好開心^.^

好中意打籃球=v=

但你問我係咪好重要,,,又唔係

""唔係全部!你地更加重要!!!!~

我個心唔係整係得1個人嫁!!~"""(同creamy講的)

 

POST TIME︰2006-02-10 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2006 年 2 月 8 日  星期三 晴天

8/2

今朝又勁趕!衝上班房拎校褸

唔知為乜~又冇著~

chin又派總分~-左1分囉

is落左去睇野~

recess同tinyi,winnie傾下計咁

chist miss龔唔係到~唔通去左檢查?

無聊到同小謙謙玩過3關=.=

eng float上dyned,

螞蟻比lily琴左巴!!好底死!!

lunch去左食sushi!同埋+2!

好趕!!食完即走人返去影相^^

不過返到去又等左陣先影

搞左ok耐~feel到個人好唔耐煩!~

跟住係走廊慢步~

不如落去行多次...?! 笑死了

re*先發覺唔見左條key!!!

key都唔係問題,最重要係條鍊!!

上去dyned搵!真係係到wo!

maths 自己做wb!~

hist有聽書!但唔係好明咁=.=

放學返屋企~返到門口

zoie打黎叫我拎pe3!

又返vc~情況又好似琴日咁= ="

一返去見到miss吹"""記住練波呀"""

下星期1會返的!如無意外!

跟住東東又問做乜今日唔練=.=

我諗下次會練既.....如無意外!

拎完3,打左一陣排球

見到waiwai佢地!!就一齊走~~

夜月同韓柏好慘....!點解會係2兄妹!!

睇緊勁歌!李樂詩嘔死人!!!

有eason 最佳損友!  不過睇得dd..


                               笑唔=1定開心...!!

 

POST TIME︰2006-02-08 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]