|
E幾日都係同ONE+2返學
前日溫EPA溫左勁耐
琴日考都OK識~
但真係冇咩信心PASS囉
跟住PTH就好易
琴日係咁背,係咁背,煩死!
中史唔溫真係會坐左係到!
依嫁成個腦都係中史D野!
都幾易~但係唔夠時間寫返2條MC/ . \
連撞既機會都冇....
之後係CANTEEN傾計
勁笑~比人啤完又啤~
已經比D老師話左N次
WINNIE講鬼故=.=
開頭真係冇乜野..唔係太驚
但係佢一個動作就嚇死左
個刻真係勁驚!!!!嚇死人!!
listening都ok識~
聽聽下冇啦啦想笑-v-haha~
成日聽聽下都諗左去第到
唉~未訓醒!!排序可以寫左2個C囉= =
真係好白痴!!~
不過考完由佢~派先再算~
開心死!!^^終於唔洗溫書!!
考完諗住搵低智能問MATHS分
結果放棄左,因為見佢唔到
但我深信我MATHS會合格的^.^
係VC門口企左勁耐
李名山係上面揮手-0-叫我地唔好嘈
笑死我~跟住行去食野又撞到佢地
食完野同TINYI返學校考ORAL
之後去買野,食左杯朱古力味既雪糕!好好味=v=
買完上左june屋企
食左佢好多朱古力
睇人細鬼壞~都幾變態= =
同埋個baba真係好慘~
仲有個bb真係好鬼死得意!
眼大大,都幾靚仔!超得意!好想錫佢一啖-v-
又睇左多啦a夢~仲未睇完~
之後去買糖食,因為冇散銀搭車
我真係唔可以再食咁多朱古力了!
好似坐左係車好耐,諗左好多野WO
**做人都幾煩!!!
POST TIME︰2006-01-18 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|