| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |
 | |
|
30/11

|
|
今朝訓到7點半=.=
返到去同平時冇分別~
好快做完D功課~
MATHS*2!~可以話好易~
小肥發脾4=.=?!
RECESS落左去~
VA*2首先UP左一大輪
跟住叫人畫野~
舉手諗住同JUNE落去拎電心的
因為MP3冇電!~
一舉手就話"去廁所唔好去住"= =
跟住仲要1個1個去!
余東個頭比FMK撞到~跟住喊埋-0-
佢個頭鐵做嫁~仲有原來FMK好好玩
佢都驚吱嫁!!KAKAA!!~笑死我!
lunch返屋企~見到肥蟲佢地~
佢個fd行行下撞柱!笑死我同one+2
跟住返黎睇埋佢日記!!真係好搞笑!!
epa好悶!!!又有人睇堂~
eng*2 miss lai又透bar=.=特登既
writing~差唔多抄晒書~
後面個個係到食野=.=
放學練跑啦~其實做少左好多!~
整係想打波!!~但比d男仔打晒
同one+2打羽毛球!~
跟住楊百秋又打!~笑死!~
唔想再返=.=除非李sir教!~
聽日到我地著pe3返喇~
一定靚晒=v=
POST TIME︰2005-11-30 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 29 日 星期二 |
 | |
|
29/11
 |
|
今日IS*2~MISS SIN黎睇我地上堂~
比LILY笑死!"美原髮彩"
逐漸變黑又得!即刻變黑!得左!!
好玩!好快過左2堂!~
GEOG留心聽書!DICT唔識2個~
終於有1次唔係100分=v=
chin dict識晒!
我地dict緊,隔離係到背~
作文作唔晒!!又唔肯比我作埋個dd!!
同埋miss liu好高效率!即堂改好晒dict-0-
lunch同one+2返屋企~
林天怡同winnie又話要上黎= =
最後同June佢地食~
返到黎就好悶!!我早返,你地又遲返-.-
eng~本listening打回頭再做~
好采既係佢唔tick名!~
跟住睇睇下書,小肥請我食白兔糖/\/\
kaka~~你呃我,我實嬲你嫁!!~
maths好易!~條條都識計!~
放學~發現自己又唔見左個鎖~
係咁搵啦~點知係oscar到-.-
之後係下面企左勁耐!~
唔想返屋企~討論去邊同做乜~
最後既結果都係各自返屋企=.=
WINNE MSN張相好搞笑!
影到林天怡好男仔~kaka~
仲有!FMK!我唔准你再整我個頭\ . /
P.S.林天怡唔好唔開心喇!!~
POST TIME︰2005-11-29 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 |
 | |
|
28/11

|
|
今朝同one+2一齊返學,一齊樣衰=v=
返到去比左個波東東~
入到課室就比人話~
我想講我自己都冇做到!!
落去搵mickey~佢地勁突出~
sisi仲問我"你夠唔夠我地潮"
之後係咁yo=.=
cycle ass聽個分享~
跟住走個時,出面落大"水"!!
仲有小謙謙件冷3"歐"住左道門~笑死左!~
recess搵mickey佢地~
個becky nor爆!『她的飯燒焦了!』kaka^.^
仲有mickey係我地嫁!!
彈開唔該!!唔洗指意搶走佢!!
dyned!我仲未識sd/ . \
oscar又唔教人!!話我d左佢張相-.-
個電腦白痴係到行黎行去~
lemon拎部電話出黎比我睇相~
一望!佢就企左係前面=.=嚇死
lunch去左草屋~可能以後星2,3返屋企食
我會早d返黎搵你地的!~
返黎個時笑到勁辛苦!問問題!
其他人可能覺得低能,但我地真係笑到癲左~
apple仲以為我地話緊佢^.^
返到黎做左rme wb!~
跟住都好悶!maths個時突然間好肚痛~
同埋我發覺我條腰舊骨真係好痛><
emily唔舒服走左~hist好留心聽書!
POST TIME︰2005-11-28 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 93 | » | |