« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 11 月 23 日  星期三 晴天

愉快23/11^v^

今日返到去冇耐就ass

is*2好正!又燒野食=v=

今次燒蝦片!

最緊要燒熟佢!<--要注意既野!

maths明晒^.^

recess林+良比我地玩死左~kakaa~

chin超悶囉!eng都係!!!

又係miss黎=.=完全唔想上

佢著3著到唔知點咁!!

仲有!佢著住左隻mickey!!!

lunch同小謙謙,one+2一齊返屋企食

geog等miss lee等左勁耐!

跟住話佢冇返!!個時真係勁開心!

即刻叫june比個10我啦!!

咁岩misslee就返左黎=.=無奈...

派test啦!!岩岩pass左= =v

pth又派test!28/30!^.^

lemon唔係到!我成堂都悶死左

魚蛋叫我同隻龜傾下計=.=我自閉算!

sp*佢地返左黎!馮文傑第5-0-痴線的!

講故仔先好笑!!曾文龜做左箭靶!

差唔多個個都講key!好中意小肥同余東個個!

<<kelly與明仔>>

明仔比人斬到死下死下

kelly去探佢啦!見到佢好辛苦

就想了結左佢!拎隻米奇想局死佢

又唔知局唔局得死,就扯甩埋佢條喉

又唔知佢死唔死得wo~

就搵下條key!原來係褲袋到~

跟住拎條key出黎插死佢= =好似係咁

仲有個丫爸去e院探老婆

唔知點解比個護士迷惑到唔見左條key

之後原來"歐"住左條低褲= =

余東個個都係key的故事!

haha~~比missliu串佢係到登d脂肪!!

笑死晒!!!東東都有笑!!

勁遲先放!~練跑!~係咁比人吱=.=

跟住打波!~聽日又打^^

唱歌返屋企with one+2!!

iq博士!"豬仔黎喇!"  笑死!!~

又傾下幾時同埋約咩人一齊去唱k!!~

最好星期6啦其實^.^

我要唱"他不准我哭+不要離我太遠"嫁=v=

 

POST TIME︰2005-11-23 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天

22/11

朝早搭1先出門口!~

返到去借中文wb黎抄

琴晚冇心情做!~原本諗住欠既

點知又抄得切!

DT臭死左!!RECESS有蛋糕食=v=

好好味!!好想快d上HE!!

IS燒花生!!好正!~燒到好大陣味!

CHIN派左TEST!心情冇咩點變!~

LUNCH草屋!食左西炒飯

小肥既file比我沒收左=v=

rme眼訓死!

pe一開始笑到癲左!

比林天怡嚇親!

又講返琴日上june屋企d野比我聽

真係變態!佢同winnie都!

又跳舞!第1次跳到亂晒!

完全係自己跳緊!

跳完之後就唔舒服

想嘔!林天怡仲要係到笑!

有左??!  有你死人頭!= =

跟住即刻走去toilet!~

真係嘔左=.=嘔返lunch d西炒飯出黎

好似嘔血咁!~嘔到我流埋眼水~

好辛苦!個喉嚨好痛之後!

跟住係咁飲水!飲晒winnie枝水!

都仲好痛!講野都係!

之後落左去打波~

好衰小肥=.=唔舒服都仲要蝦我

射左陣波又同玨玨打陣羽毛球

換3!O晒咀真係!!好驚

佢仲走打波!高死佢= =

之後2個癲婆係到整個頭

好正!winnie個頭!!笑死左

放學同小丹一齊返屋企

訓左陣!訓完仲攰過未訓!

沖涼沖左9個字=v=好舒服!

訓醒之後成個人係呆晒!

食飯個時!我丫爸真係勁nor= =

成餐飯係咁講野冇人理過佢

一路自己同自己講野

嘔完之後冇晒胃口!整係食左d~

已經食得少,食完仲要嘔過= =

即係咩都冇食過~又有d頭痛~

 

POST TIME︰2005-11-22 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天

愉快SCHOOL PICNIC

琴晚又係唔開心!成晚好似完全冇訓過咁

仲要6:30起身!

朝早同CREAMY,WAIWAI,JUNE

郭映欣,暴龍+黎曉惠一齊食M記!

負左13個幾= =

返到去等左好耐!比人玩透左!~

跟住搭車就好滯!帶左白花油黎!

不過好采都唔係搭好耐

去到係canteen坐低影相!~

去左玩個唔知咩,又去左手工藝

整戒指=v=仲影埋相!好靚!

跟住去左唱k~都係聽佢地唱

我地係到勁影相!最後唱左幾首!

好正=v=他不准我哭!好中意!!

返屋企狂係到聽!到依嫁都仲聽緊!

跟住唱完食野!食完踩roller

踩左一陣咋!!踩完個頭亂晒囉=v=

睇人玩繩網個d~曬死+笑死!

坐左一陣就夠鐘!上車

都係好滯!個肚好唔舒服

再遲d落車就咩都嘔晒出黎=.=

基本上今日都幾好玩既!~幾開心^.^

不過冇搵到東東影相!

落車去大中行左陣!~8個人

creamy,june,黎曉惠,SISI

林天怡,WINNIE,仲有個唔知咩名

玩到痴晒線!~

林天怡係咁踢人PATPAT-.-仲想胸襲!~

WINNIE行行下街拎D"慢頭"出黎食-0-

行到咁上下就返屋企!~

跟住好唔開心!!MICKEY又冇ON/ .

我需要人陪我!!理我!!關心我!!

最需要你個時你冇ON~

郭映欣!我終於明你既感受!!

依嫁喊到對眼好攰好痛,有D腫!好耐冇試過咁!

真係好想搵日有人比我攬住同"唉"住個博頭大喊1埸!!

仲聽緊他不准我哭=v=返到黎就整係聽死e首

 

POST TIME︰2005-11-21 10:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]