|
琴晚又係唔開心!成晚好似完全冇訓過咁
仲要6:30起身!
朝早同CREAMY,WAIWAI,JUNE
郭映欣,暴龍+黎曉惠一齊食M記!
負左13個幾= =
返到去等左好耐!比人玩透左!~
跟住搭車就好滯!帶左白花油黎!
不過好采都唔係搭好耐
去到係canteen坐低影相!~
去左玩個唔知咩,又去左手工藝
整戒指=v=仲影埋相!好靚!
跟住去左唱k~都係聽佢地唱
我地係到勁影相!最後唱左幾首!
好正=v=他不准我哭!好中意!!
返屋企狂係到聽!到依嫁都仲聽緊!
跟住唱完食野!食完踩roller
踩左一陣咋!!踩完個頭亂晒囉=v=
睇人玩繩網個d~曬死+笑死!
坐左一陣就夠鐘!上車
都係好滯!個肚好唔舒服
再遲d落車就咩都嘔晒出黎=.=
基本上今日都幾好玩既!~幾開心^.^
不過冇搵到東東影相!
落車去大中行左陣!~8個人
creamy,june,黎曉惠,SISI
林天怡,WINNIE,仲有個唔知咩名
玩到痴晒線!~
林天怡係咁踢人PATPAT-.-仲想胸襲!~
WINNIE行行下街拎D"慢頭"出黎食-0-
行到咁上下就返屋企!~
跟住好唔開心!!MICKEY又冇ON/ .
我需要人陪我!!理我!!關心我!!
最需要你個時你冇ON~
郭映欣!我終於明你既感受!!
依嫁喊到對眼好攰好痛,有D腫!好耐冇試過咁!
真係好想搵日有人比我攬住同"唉"住個博頭大喊1埸!!
仲聽緊他不准我哭=v=返到黎就整係聽死e首
POST TIME︰2005-11-21 10:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|