« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*好友名單*

 
                 Creamy 
        SiuYi          

:: 訪客留言 ::
--------------------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
2005 年 11 月 9 日  星期三 晴天

鬱悶/ . \

今朝真係勁唔開心!!

maths成班20個pass

我就係22個fail既其中1個/ . \

recess個時真係好想喊~~

唔知點解,接受到自己唔識做

但就接受唔到自己咁低分!

june話唔識做= =都有36!~

聽日就派IS!!唔想再FAIL!!

跟住上va都冇咩講野!冇晒心情!

臨尾2個字走火警!5分半鐘!

我唔信真係火燭會燒得死我!~

之後又上返5樓拎野!!~

ms郭仲話我地唔合作!

唔係可以拎埋野落去,唔洗上返黎!

完全冇野好講!! -0-

又係佢唔比我地拎落去既!!

lunch返屋企同mame講fail左!佢都冇乜野!= =

諗住拎埋鎖返去!~

因為琴日個鎖比我玩到"咩"左~

個位唔岩,搞到鎖唔到=.=

點知都係未買到!~

epa test!!~成班都知晒d答案咁滯~

eng writing!*my favourite cartoon character*

原本寫mickey的,但諗唔到= ="

之後見到小肥有張好可愛既minnie!!!

佢寫第2個!!比左minnie我寫!!=v=

好中意!!=3=真係好得意呀!!

上次個篇錯到7彩!改死!同重作冇咩分別!

放學調位!係今朝抽籤調既!

第2行第1個位!未試過坐咁前~~

好正=v=唔想調!對正個門口的~

不過抄功課一定唔可以係到抄!

之後去左c座底~聽佢地唱歌=.=

冬菇著到爆型囉-0-好冬菇!!

比ms崔趕我地走去練跑!~

遲晒到lu~~飛的去~跑左3個圈only-.-

仲有個小朋友同我地跑~好得意丫佢!

仲同佢影相=v=仲有同one+2影~

跟住返黎又唱歌!!~係阿旺既主題曲!

 

POST TIME︰2005-11-09 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天

8/11

琴晚溫書溫到我喊!

食完藥又勁眼訓!!

整係每課溫左D~跟住就訓~

今朝遲左,自己行過去~

點知ZOIE佢地仲未返去~

GEOG比大眼雞話我地唔做晒WB

唔識就唔做= =

成日都就死咁~~勁攰~

HIST竟然7/10-0-

ENG DICT唔識~~

MATHS溫書!~跟住就TEST~

唔開心呀!!唔識做/ . \

岩岩沖完涼!~丫妹發晒癲!!

MAME教佢數佢又唔聽!

比佢講又唔講~又嘈!

仲作反,打我MAME!!

跟住咪比我打囉!~喊到嘔=0=

之後仲搶我條謄條!係咁踢我!!.\_/.

喊完入房!搵謄條打我!!!

打完我仲要屈斷佢!!低B嫁!!

MAME話唔比飯佢食!奶都冇得飲~

 都唔知我係家姐定佢係!!?

成日都恰我.\_/.

仲同我講尊重WO!!!?

跟住仲想偷我個雪糕X米慈食~

佢想食= =最後都係比左佢~

打完食飯!~我丫妹已經食緊- . -

 

POST TIME︰2005-11-08 08:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
2005 年 11 月 7 日  星期一 晴天

開心7/11

今朝有燉蛋做早餐~

不過唔夠甜= =唔好食~

遲到左~又自己行返去~

cycle ass張子a超nor!~

勁大聲比人話!!~笑死我!~

仲有返課室既時候!

葉華威迷了路!!~haha~~

is test都ok~識就識既= =

不過岩幾多就唔知喇~應該pass~

中史終於教到武則天喇!

-0-佢完全係變態冇人性嫁!!!

eng dyned同lemon鬥快做= =

同埋魚蛋好nor!比人篤爆左!!~

lunch!小謙謙拎我枝蜜糖水黎玩

出晒泡/ .\ 唔開心呀~冇得飲喇!!

maths test第4課!冇溫過~

都有22/30~~太勁喇=v=

hist應該有9/10!!!^.^

仲有is dict岩晒!有一對kitty既貼紙!

好可愛嫁!!!~

放學~mickey比左粒心型既o者喱我=3=

跟住去圖書館借書~

點知黎曉惠借晒6本書未還= =

返到屋企,之後睇e生~~

近視見到"鬼科聖手"4隻字

原來係"兒科聖手"先岩@@

同MAME係咁係到笑=V=

E生有發燒-o-" 感冒!~

跟住仲買左雪糕返黎食=v=好味!

 

POST TIME︰2005-11-07 07:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]