|
今日返到去岩岩好抄得切geog!
is*2ok好玩啦!隻草猛好核突=.=
葉華威係咁玩佢!冇d愛心~
跟住佢隻腳好似cake住左d唔知咩啦~
微波爐仲係咁搖枝野=0=
GEOG唔記得左....
RECESS好凍!!
鍾子欣好偉大借左校褸比我^.^
CHIN*2都係好悶!
EPA TEST頭個D就識
之後個d唔記得,全部亂寫=v=
lunch creamy陪sisi唔同我地食 / . \
3個去左草屋,好冇左mickey靜左好多
hist7分!!差1分就pass嫁喇!!!
跟住成堂做wb!
eng ers!MISS LAI上到黎就好笑
喘晒氣!我問佢"你好攰呀"
"係呀~我行上5樓又落去再上黎上堂"
點解佢唔搭lift呢.....
跟住一開始就鬧人!
魚蛋扮晒喊比人篤爆!笑死~
做左6本唔想再做,坐左1堂= =
小肥恰我\ . /仲拎埋我條key走
maths悶!!!!明佢up乜~
臨走比一大堆數我地!!
佢帶隊去打劫贓款=v=
放學練波喇!ONE+2唔練/ . \
朱朱又話我地遲同埋有家長投訴太遲放!~
所以今日全部5:30走人
鬥左1埸波,跟住同MICKEY傾計
係咁問zoie野!又唔答人!!
人地睇你打波仲等埋你放學呀!!
羨慕死人啦!!~仲話乜都冇!??
之後又打排球!~
就換3返屋企喇~
有5個電燈膽係到!!!!!被迫的!!!
今日條腰唔知點咁~
比起之前痛多左!
返到屋企已經同左MAME講~
好似話得閒去睇e生~
POST TIME︰2005-12-08 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|