| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*好友名單*
|
| |
|
|
| 2005 年 12 月 5 日 星期一 |
 | |
|
5/12

|
|
今朝好凍!!!帶左校褸!
點知no ass!!!!搞錯!
hp傾聖誕d野!貴到死!
chin!葉華威要見家長-0-好慘!!~
recess真係笑死我!
比個waiwai既"中間"笑左我成個recess!
跟住打鐘比低智能趕上去=.=
有人睇堂!仲讚我地乖tim!!
轉堂差唔多成班女仔去晒toilet
傾緊論壇單野!!都唔明做乜咁無聊!
人地要姣咪由佢姣到夠囉~
大謙謙去完返黎就話
"葉華威粉藍色底底"笑死晒!
派test!19/20!!錯埋d低b野=.=
唔係我就滿分嫁喇!!
lunch同埋林天怡個d食~
整係知d野勁遲都未黎!
跟住返黎比人叫左出去!笑死!!~
因為VA張野!個個都係影印劉楚絲
有D連改都唔改就交!
EPA,CHIST,ORAL都好悶!!
放學練排球!~差左啦~
跟住食左JUNE同KUEN整既蛋糕
好好味>3< CHINGYI仲噴奶!!kaka~
走個時見到OSCAR!~
低B仔!返到黎同我講我咩都見唔到=.=
仲唔好同人講!~
POST TIME︰2005-12-05 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 12 月 3 日 星期六 |
 | |
|
2/12

|
|
一起身就周身骨痛~勁唔願起身
星期3練完之後2邊博頭就痛到依嫁
條腰同埋舊骨有時又痛
今朝同one+2一齊返~
好快就熄燈!~is好悶!!
maths test好易!!
recess抄geog!
chin悶死了
eng眼訓死!冇人聽佢講野
recess繼續抄!
geog明d又唔明d=.=
pth作反!~miss冇返
嘈到不得了!!~
余東好enjoy咁比人搞!變態的!
同埋發覺傅子建塊面都好好MEET!!
好軟臨臨~
sp*屎胃精整喊小肥!!!!
乜都寫家長信!低b嫁!!
跟住傾聖誕d野!~
lunch 9個人去左慈仔魚!
好笑!!同埋我唔係啞既!
園藝!d白菜就黎比我整走晒= =
唔知食d咩~做好晒野~
去左小聖堂同HOIYI,陳嘉文打排球!~
放學睇羽毛球!!其實主要係睇朱朱的=3=
佢同李名山一隊!!好勁!!
抄人地蛋-0-睇完就返屋企~
POST TIME︰2005-12-03 12:20 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
|
| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |
 | |
|
1/12

|
|
今朝同ONE+2 1齊返學~
一落樓就見到JY!
真係勁核突!!佢仲話似D國家隊!
返到MICKEY佢地羨慕死
係咁YO!真係靚死晒!!~
RP東東唔係到!MISS奶黎左
DT終於壓得喇^.^
整咁耐以為係橙色嫁
今日撕開張紙先知係粉紅色=.=
好靚!~不過壓''咩"左小小~
IS 微波爐今日好燥!!
得3組有得做實驗!我地係有嫁!
失敗左!塊葉既問題!!
RME古SIR不斷強調一樣野!!
愛不是單憑口講!而是行動去證明!!!
要比人感受到你既愛!!
個MAIN POINT就係E個!
阿旺就係例子!!
見到佢講到真係好激動!
PE跳聖誕舞!~笑死左!!
林天怡係變態嫁!!=.=
跳完打波!多謝FMK既蘋果綠!!
打完波又練波!
遲到了!罰跑20個圈!
冬菇今日套3好正-.-
跟住就同東東打波!~
冬菇好矛!!!!係咁撞開我!!
勁比佢踩我隻腳~
又拉住人地隻手!!想點!!!
佢依嫁打波定踩人!!!??
返屋企WITH WKY!~
我一定要唱熟親朋密友!!
跟住沖完涼食埋飯做功課啦~真係好低B!!
係咁做中史D野!以為聽日交WO!!
原來係星期1,反而聽日要交個D就未做!!
唔係FMK講,我諗我會繼續低B落去!~
***我要快D織好條頸巾!!!***
POST TIME︰2005-12-02 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| |
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 93 | » | |