今日學24* +油呀!!!!

chist堂笑死! but個ar sir超煩!
好掛住ms龔呀!!! 你幾時先返黎教我地.....
june搵AA超能膠痴個鎖係wall 掛件3係到!
之後掛個筆袋係到當籃射! 射極都唔入=.=
笑死左真係
比個ar sir見到係到煩!
"如果有螢光筆,最好買枝螢光筆!"

放學打波* 睇到我都抆!!

d f.1越黎越串咀!打學界為乜?唔通為zoie1個?
自己打學界都唔緊張! 練得好好唔洗再練!!??
要ms朱叫先肯練波! 巴閉啦! f.1就咁大牌!
對ms朱d態度又唔好~ 話唔練就唔練波!?
不負責任!! 過份!! 有冇尊重下ms朱同你d隊友!!
我*鄧玉英*楊杏"怡"一隊對東東*lky*tinky一隊!
幾好玩!!~ 5games! win 4games!!
