懂了眼淚滋味 ... 學會珍惜眼前..今天我願生性!!**
我要努力向目標出發..努力讀書..努力打波..努力介...''我能做得到嗎??
                                       
TUNG240
暱稱: ~小彤~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打波~
~~比賽~~
~練波~~
做暑期作業
手球~
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天

*.*--!! 不安~~~~~

 

今日係水運會...小榮叫我起身打比佢..之後6點幾到就打比佢啦..佢岩岩起左身...之後佢叫我打比佢條女~呀仁~呀哥啦..之後7點3係輕鐵站到等啦...我7點3就去到左..但係佢地未黎到..我咪等囉...小榮7點4到左...我就同佢打比呀仁~呀哥~任天堂..呀哥同任天堂就黎緊啦..我地打比呀仁啦..但係佢未起身..之後見到石仔..我地問佢做咩係到既..佢都等呀傑..我o哂...我地3個人等佢地黎啦..任天堂到左啦..之後呀哥都黎左啦...就等呀仁啦..佢都黎到啦..之後就去左買野食...行左陣就送石仔去坐車.之後我地5個人就去左坐的士..我地7點50分就到左啦..一去到就好多人呀...我地就去門口等石仔...我地以為佢唔識黎啦...點知佢同左關公一起黎..之後排隊上去...超悶...之後睇到師生賽..嘩....霍sir著左條西瓜庫..超好笑..我地班d人係都大叫..都唔知係咪on9嫁...放學就同小榮~石仔~呀仁~鐘西~綱牙~去左屯屎食野..食完野之後就番左大興...之後我地去左大興天台到煲煙...之後就係大興周圍行...之後去左五人場..呀仁比一間中學既人嘈.話我地譚記D人係二族..比我聽到..我就走埋去同佢地講 (屌你老母..你嘈咩撚野呀..你跟邊撚到呀...呢到係五人場黎嫁 )之後佢地唔講野啦...我地就去左波台...之後就走左LU...6點幾去左睇E生..因為未病好..去到右打左枝針...真係仆街...

刊登時間︰2006-05-25 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天

*.-.* 無奈~~~~~

 

今日同呀仁一起番學....今日上堂好悶...之後我地係咁玩..佢地有樣野超好笑..佢地係咁講未渣手姐係未解決..未解決就E+解決啦喎..   呢D野佢地講左幾日都唔悶.. 上堂果陣關公係屋企拿左一個火機番學...佢上堂果陣佢到燒野..比呀sir知道左..so比人記野..唔知佢點呢?   上堂悶到我想訓....miss傻傻地嫁...放學留我地留係學校補習...補到5點..但係miss chan留我地...唉...留到6點..之後就同D FD一起番屋企Lu...        之後食完藥訓左...訓到10點幾...呢幾日都冇咩點食野..因為病左...11點幾因為燒到101..so我屋企人叫我入e阮...之後我唔很去...佢地都on9..叫我入e院咪姐係叫我去死...我一入就一定知我之前食過煙啦..唉..e+病左到五顏六色...都唔知聽日番唔番到學...如果我左唔番學既話..我就會升唔到 F.2...so我一定要番...唔可以左唔番..  

刊登時間︰2006-05-23 11:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]