| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  | |
|
-,-___"" ~~~~~
|
今日11點幾開ICQ..呀仁叫我打比小榮..之後就打比佢啦..佢叫我出黎...我話等我食完藥先..之後就打番比呀仁~佢話樓下等我...之後就同佢去找小榮啦...之後就同左呀仁~小榮去左4B區到找人...之後就去左買飯...之後就去左新和里食...之後去左魚池..之後我就番左屋企因為食完藥想訓...番到屋企就訓左陣啦...訓到6點到就打比呀仁...之後佢叫我去五人場...去到就問佢陪我去買野..之後就去啦...有樣野好好笑..就係呀仁同謝健文係條街道好大聲咁講D動物係點樣DO LOVE....係地2個係到做試范...笑到我仆街..之後買野買左200百$$...之後一路行佢地一路講笑話...笑到我死...之後就去左坐車...坐車果陣前面條8婆叫我地講野唔好咁大聲..佢都ON撚99咁樣...之後一落車佢係我地後面..我好大聲咁講..唔好咁細聲呀知唔知呀...之後謝健文同呀仁講..唔好咁大聲呀..之後就番左屋企LU...

|
| 刊登時間︰2006-05-20 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 19 日 星期五  | |
|
今日好勁呀.. ~~~~~
|
今日同呀仁一起番學...番到去就上左locker...第一堂閱讀..冇咩野...之後上我最鐘意既英文堂..正...今日唔知做咩上咩堂都咁專心...學左好多野...以後可以係咁就好啦...放學就留係學校補習...五點就同呀仁果d去左玩..之後有人吹雞...我唔理啦..唔關我是..我睇姐...冇得睇就同左呀仁~小榮......去左玩..之後就番左屋企...之後就去左睇e生...右打針唉....傻仔一個
|
| 刊登時間︰2006-05-19 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|