懂了眼淚滋味 ... 學會珍惜眼前..今天我願生性!!**
我要努力向目標出發..努力讀書..努力打波..努力介...''我能做得到嗎??
                                       
TUNG240
暱稱: ~小彤~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打波~
~~比賽~~
~練波~~
做暑期作業
手球~
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天

-,-___"" 滿足~~~~~

 

今日11點幾開ICQ..呀仁叫我打比小榮..之後就打比佢啦..佢叫我出黎...我話等我食完藥先..之後就打番比呀仁~佢話樓下等我...之後就同佢去找小榮啦...之後就同左呀仁~小榮去左4B區到找人...之後就去左買飯...之後就去左新和里食...之後去左魚池..之後我就番左屋企因為食完藥想訓...番到屋企就訓左陣啦...訓到6點到就打比呀仁...之後佢叫我去五人場...去到就問佢陪我去買野..之後就去啦...有樣野好好笑..就係呀仁同謝健文係條街道好大聲咁講D動物係點樣DO LOVE....係地2個係到做試范...笑到我仆街..之後買野買左200百$$...之後一路行佢地一路講笑話...笑到我死...之後就去左坐車...坐車果陣前面條8婆叫我地講野唔好咁大聲..佢都ON撚99咁樣...之後一落車佢係我地後面..我好大聲咁講..唔好咁細聲呀知唔知呀...之後謝健文同呀仁講..唔好咁大聲呀..之後就番左屋企LU...

刊登時間︰2006-05-20 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天

今日好勁呀.. 開心~~~~~

 

今日同呀仁一起番學...番到去就上左locker...第一堂閱讀..冇咩野...之後上我最鐘意既英文堂..正...今日唔知做咩上咩堂都咁專心...學左好多野...以後可以係咁就好啦...放學就留係學校補習...五點就同呀仁果d去左玩..之後有人吹雞...我唔理啦..唔關我是..我睇姐...冇得睇就同左呀仁~小榮......去左玩..之後就番左屋企...之後就去左睇e生...右打針唉....傻仔一個

刊登時間︰2006-05-19 11:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]