懂了眼淚滋味 ... 學會珍惜眼前..今天我願生性!!**
我要努力向目標出發..努力讀書..努力打波..努力介...''我能做得到嗎??
                                       
TUNG240
暱稱: ~小彤~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打波~
~~比賽~~
~練波~~
做暑期作業
手球~
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天

病左...好辛苦~~ 鬱悶~~~~~

 

今日我想番學嫁..但係我病左SO冇番學...SO訓到11點幾...訓完就落街睇E生...個E生話要打針咁我咪打囉..仆街痛到死..睇完就番屋企...番到去食完野就食藥...之後就訓...訓到3點幾就開左ICQ...玩玩下到左4點右食藥...食完右訓左陣..6點幾我個FD打黎叫我出大堂本身唔想出嫁..但最後都出左去...吹下水咁啦..好快咁就番左屋企...番到去本身食飯但係食唔落野SO冇食..之後食粥..之後就開ICQ啦..之後食藥..我訓啦...今日打住咁多先啦..88...應成過你既野我做到啦...

刊登時間︰2006-05-16 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天

病左... 不安~~~~~

 

今日番到學...點知林sir冇番我地超開心唔洗上2堂既中文...有一堂中文有個miss黎左..佢超串..串我地班d人..有樣野超好笑就係...話我地班個男班長..miss話佢你幾大呀...男班長話15囉...miss話你好似老過我喎..之後就唔記得lu...今日唔知做咩上咩堂都係訓...得英文堂冇訓..可能係我鐘意英文呱...放學就留係學校補習...補到5點就走左...今日放學唔想煲煙so唔同你地去玩sorry呀...之後就同玲番屋企...番到去之後開icq...可能今日病左so 7點幾訓左...訓到10點幾...

刊登時間︰2006-05-15 11:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]