今日超無奈囉*本身番大6既..
之後MAMI又話等埋BABA先番..
咁就話聽日先番喇*明發哂脾4呢""
又喊又扭黎扭去個D*
BUT我冇出聲囉..可能已經慣左D大人冇口齒掛""
不過聽日番都一樣姐..嘻*
"
琴日好........................^^"
今日就好悶咁過..幫MAMI染髮"
哈哈...搞到唔知似咩咁""
之後比佢係咁話咩咩...
哈!!太可愛喇你..番大6整過吧啦""
THEN又是傾電化"" 夜晚爸媽去左2人世界"
去左行街街丫..嘻..SWEET*
聽日一定番大6喇.......
哈哈..唔會改喇掛!!!!!!
大家唔使掛住我啵!!!呵呵.....
|