寫日記 登入 首頁 論壇

暱稱: _小彤*
性別: 女
國家: 香港
關於我...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 

``YES

2006 年 1 月 24 日  星期二

今日好似都係好鬼凍凍唷*"
訓到7點1都唔肯起身丫我..
之後老豆子行入黎諗住叫我..
我就即刻彈起身..呵*
唉..縮埋一舊番學仔..著多左件33喇"
番到去..想打人丫""坐第1的感覺太差..
好想打爆MISS.XX個頭""正叉叉黎架*
咁Q大分別佢都扮哂野咁..食S大架啦""
冇腦架!!!!!!丫丫丫丫丫...........死87*
___________________________
DAY*5"孖堂日...
第|:最憎既MISS..中文.悶到嘔白泡"
第2:HIST*對卷!!好悶心丫"最高分既1科"94分!!
第3+4::ENG""無無聊聊咁就過左2堂..
第5+6::MATHZ!!最中2既1堂..MISS.CHEUNG""
            全班熱烈地拍手""好乖咁上左2堂*
LUNCH*去左滿記"係度吹水..丫欣好勁丫..
哈哈...之後就好似有D薑...NEVER MIND*
第7+8::上左1堂家政..亦係最後1堂*唔想上DT*好中2家政丫"
             另外個堂去左DT"末入去之前.丫欣個BABA出左黎話1話我地..
             COZ我地太靜了"哈哈"PS::丫欣BABA姐係腳蛇囉可!!!!^^"
             聽左D廢話就放學""YO YO YO YO""
聽日唔使番學喇!!!好正..唔使咁早起身!!!
又唔使上堂..可以玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩...."
10萬個正正正*今日打得太多了!!係時候講BYE BYE..
係..HAPPY NEW YEAR*-3-"""

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 172 | »