今日要番學囉*超級唔想丫""
番2日又放假..唔番仲好啦..呵*
唉..又上PE喎..頂*好凍凍哇]"
THEN對CV..77777777777""
其他個D都好77777777777"
放LUNCH..食野..爆笑丫!!
係度同琪+欣佢地講LSTS D野..
好搞野..番到去...成班人係度搞GAG""
丫欣極話自己好有$$"又搭直昇雞番學""
出面既YL劇院係比佢痾不甩的""
之後佢又話自己用燕窩沖廁.用魚翅洗腳..
超87""狂笑..仲有AU楊蛇係......@@"
最尾就好忟囉""個條MISS AU個腦有D問題架""
佢調位調我坐第1丫..丫欣就坐第3""
KAI架*我同佢講..佢話差唔多架姐""
有病架*好想鬧佢丫..睇下E生啦""
又同丫虎話咩腳又咩腰..食S啦*
丫丫丫丫丫丫丫...我想打人丫*
P.S"我既預感靈左喇*
希望另一個都可以靈埋就好喇*
..
|