9月18號比賽* 冇準備過 !! 因為呢排發生左好多事 .. 仲未解決 ... 個日6點去到 ... 熱到想死 .. 叫我名個陣咁岩對我個個又係叫丫曈 ." 跳完入唔到16強 .. 算係咁 !! 第一次玩呢D比賽=] 11點幾12點搭的番樓下食野 ..