今日因為落雨唔洗出show!!!!=.=
但呢掛都係咁出show .... 好正!!!
依家得3個人!!!! 但我唔覺得可惜 ..
因為走左既 ... 生活比等等 .. 咩都好d..."
跳舞既有所進步!排跳既有所進步 ~~~ good*
大家既關係都有所進步!!!! 我感到開心 =] 嘻
呢排出show ... 都覺得出得好開心 .. 個個都好享受!!
依家既我地已經唔同地位唔同身份!!!!!!!!!!!!!!
進步進步進步!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3個人大家都唔怕講d咩 .. 咩都講!!^^
30號比賽 .. 比心機 =]
台上不多人!!!但我地有信心!!! =]
係台上唔理係邊 .. 我都會打敗。
31號positive一齊出show一齊倒數!!! YOOOOOOOO
漩漩比心機!!!!=]

|