今日做成左第一單生意啦-.-'' 終於賣哂果D積存已久GEE叛逆歲月^_^ 40蚊''超抵 COZ"一本要45....我賣6本40-__-"" 阿夢原來甘gee樣....嗯 個夢字..........算 有錢錢就okk啦``
期待下星期迪士尼ING"" 唔好落雨......PLS"" 還有4天考試 奸爸爹....+_+
呵呵、又整圖la我-.-'
又係鬼""
很賊的笑容-.-''
XDD
今日開始考試"" 冇心情的說...""
整左個icon-___-
而家LYY走{好有心機寫紀念冊^_^}*))CHUNCHUN又走、、>~< 好唔捨得-.-' 今日LYY唔知定Mr.Luk請我地食雪糕""^_^' [[抽]]中士多啤梨味 好食*>"但刀係鐘2食咖啡多D"XD
考試、聽日就係"" 緊張ING""@_@ 英文、中文,肥硬la,,,
今日終於上完史潤寧最後一堂 囉命ING::"" 如果下年比佢教就.......唉""
好可愛gee表弟"" 佢叫皓崙"((明啦^_^)) 佢1歲lu""
換頭像...我 x stitch"" 請不要嚇死""