又弄了1個BANNER-0-"
都是鬼喔
有興趣既話可以上相簿睇
<---囍
9/4-10/4
尋日部機LAG"
打唔到Q00ZA"
當我在我們的貼紙相寫了些「罵」你的字時
我感到非常心痛
不是因為友情破裂
而是因為白白失去15元
好書面也-_________-
不過係真心的痛、是為o左15蚊
覺得好假添...
我冇心痛、仲好開心-____-"
可能睇緊呢篇野既你覺得我好白痴
而事實上我係痴線
太開心喇!!聽日放假假喇
不過諗起1科唔合格要留堂、就好D0wN
好喇、唔打喇+_+
感到很像什麼什麼的""//xdd``
成班為水晶寶寶發D!n-_________-"
之前刀養過、扔左-_____-
聽日再買過^_^
呢排突然有少少((PS"係少少))FEELING想玩跑
用到電腦乜FEEL冇哂+_+
包、你搵我笨aR+_+?!
MR.LUK話1科唔合格要留3日...痴線嫁-____-
中英我唔掂嫁啵A_A
唉...無奈囉、比人話我打BLOG打少=___=
真係諗唔到啵XDD"
剛造起的""評
不要說我打BLOG短好不好
我差唔多日日打啵XD"
今天大大"大"發現::原來明哥想溝IRENE""{{Irene Sorri....}}
比人罵aRr"超糗也
諾J你的頭超帥也、我也想電直嘛xP:]
我要換電話嘛、求求你啦